Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy » Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: so březen 17, 2018 8:21 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12316
Bydliště: Praha




Páka je stejná.

Někde problém bude, boužel pro jeho zjištění bude potřeba sundat převodovku Smutn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
setrvačník
PříspěvekZaslal: čt březen 29, 2018 3:15 pm Citovat
colin
Nováček
Založen: 4.12.2008
Příspěvky: 6
Bydliště: Mladá Boleslav




Ahoj,Neporadíte něbo nevíte někdo kde sehnat jednohmotu setrvačník s vnejším průměrem na věnci 288mm... zkusil jsem 026 105 269 L ale má jen 282mm.díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červen 12, 2018 12:28 pm Citovat
kamikaze5110
Sběrač informací
Založen: 3.5.2017
Příspěvky: 21




Uf zložité čítanie sa dostať až sem. Aký je vlastne rozdiel v zotrváku ATD vs 1Z? Tie tri piny sú inak usporiadané?

_________________
Golf MK2 1.9mTDi AFN + obtokové turbo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po září 10, 2018 8:00 pm Citovat
peter l
Přispěvovatel
Založen: 17.2.2013
Příspěvky: 252




kamikaze5110 napsal:
Uf zložité čítanie sa dostať až sem. Aký je vlastne rozdiel v zotrváku ATD vs 1Z? Tie tri piny sú inak usporiadané?


Ziadny.ked som mal obidva zotrvaky vedla seba

_________________
G3 1Z:sanie PD,s764+chip,kat-off,skr.ASD,-30/30mm
G3 Var.colorconeptGT AHU:BV43,0.240+11mm,saniePD,port.hlava SDI+vačka SDI,C-čidlo,egr-off,FMIC+51mm,ATD/HDS,skr.ASD,brzdy.312/226mm,-60/40mm,205/40 r17
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF+BV43+FMIC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 15, 2019 3:55 pm Citovat
M4rt4s
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2012
Příspěvky: 312
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic




Ahoj, je lepší na rotacku (ALH) dát sadu s jednohmotou od valea a nechat preoblozi lamelu, nebo vzít rovnou sadu od renovaku, a nebo to poskládat setrvak z Fabie preoblozi lamelu a dát pritlacak z vr6?

Výkon chci kolem 180 koní, těžko říct jakej bude tocovej moment. Vstriky 764, turbo 1752, sání z ARL, tlakový bude nerez 54mm fmic, vejfuk 70mm ohyb a pak 60mm roura s absorbcnim tlumičem. Snímač tlaku i váha ARL.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 15, 2019 4:08 pm Citovat
Fantik
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 5802
Bydliště: Liberecko




Na Valeo rovnou zapomeň to je rádo když udrží serii, míval jsem na OI kolem 170 koní a 400Nm a měl jsem set z Fábie s přeobloženou lamelou a udrželo to ale nejezdil jsem zádný sprinty jen běžnej provoz.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 15, 2019 4:20 pm Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 6827




valeo nebrat !
set z fabie (a podobné), ideálně s lamelou s HDS57 je fajn
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 15, 2019 6:56 pm Citovat
M4rt4s
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2012
Příspěvky: 312
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic




A co celej set renovak? Nemaj špatný ceny.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
 Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 42 z 42  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.