Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER
PříspěvekZaslal: pá červen 29, 2018 1:01 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 559
Bydliště: office




Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW

I v druhé generaci je stále jedním z nejoblíbenějších velkých MPV nejen v Evropě, ale i v naší republice. Do naší dílny jsme přijali nejčastější konfiguraci a sice motor 2.0 TDI se základním výkonem 103 kW (140 PS) a 320 Nm (CFFB) ve spojení s automatem DSG. Na první pohled to nejsou vyloženě špatná čísla, nicméně motor je umístěn v ne zrovna malém a lehkém vozidle se značným čelním odporem. Jak již tušíte, i náš zákazník nebyl s projevem spokojen, zejména v táhlých dálničních stoupání mohl na, alespoň náznak, zrychlení zapomenout. Nabídli jsme mu dvě varianty navýšení výkonu. První spočívala jen v pouhé změně map v ŘJ a druhá v instalaci většího turbodmychadla. Nejdříve se rozhodl po pouhé „přečipování“, ale jak je známo, s jídlem roste chuť a výkon brzo přestal stačit. V tu chvíli se majitel rozhodl spojit, vzhledem k většímu nájezdu, příjemné s užitečným, jinými slovy s údržbou motoru a instalovalo se nové turbodmychadlo ze silnější verze 2.0 TDI 125 kW. Z tohoto důvodu byla výměna relativně jednoduchá a neskýtala neočekávatelné zádrhele. Po předání vozidla do rukou specialisty na software bylo vykouzleno nyní již podstatně sympatičtějších čísel v podobě 204 PS (150 kW) a 410 Nm. Majitel si, s odstupem několika tisíce kilometrů od montáže, pochvaluje skvělý projev motoru, značnější ochotu vytáčet se a nyní auta v dálničních kopcích naopak již „prohání“. SW optimalizací prošla také převodovka DSG.

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 64 PS a 90 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
snížení spotřeby paliva až o 10%
rychlejší odezvu řazení
posunutí bodu řazení
rychlejší odezvu plynového pedálu
snížení prokluzu spojky
snížení vibrací hnacího ústrojí při nízkých otáčkách motoru
prodloužení životnosti spojky

Tuto úpravu můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen-cs/sharan-cs/sharan-ii-10-cs/2-0-tdi-cr-103kw320nm-145kw405nm-stageii/







_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2018 6:07 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3981
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Mohl by mi někdo prosím napsat, jaké turbo má ta 125kw verze popř. jaké by tam s minimem úprav páslo? 103kW v Sharanu je opravdu strašný, už dlouho jsem nezažil že bych v kopci musel podřazovat protože to vyšší kvalt nevezme.... (mám to samé, motor CFFB) Díky Smile

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 09, 2018 8:21 pm Citovat
cacinek
Přispěvovatel
Založen: 27.1.2010
Příspěvky: 617




Nejspis tam bude gtc1549vz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 9:39 am Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 559
Bydliště: office




Orig. 2.0TDI 103 kW je turbodmychadlo bohužel zn. KKK, 125 kW je Garrett, je nutné vyměnit i přítok a odtok oleje a de/montáž je také v tomto voze náročnější. 125 kW turbodmychadlo případně umíme sehnat.

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 2:30 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3981
Bydliště: Týniště nad Orlicí




a něco většího? Velmi šťastný

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 4:06 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 559
Bydliště: office




Problém je DPF

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 5:59 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3981
Bydliště: Týniště nad Orlicí




a biturbo z T5 ? to má jaký strop?

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 6:38 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 559
Bydliště: office




T5 FL 2.0BiTDI 132kW - problém jsou malá a problémová turbodmychadla (i u sériových vozů): http://www.dp-race.com/shop/transporter-cs/t5-7h-facelift-09-15/2-0-bitdi-cr-132kw400nm-155kw455nm-2/

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 6:45 pm Citovat
Rolan
Přispěvovatel
Založen: 29.9.2010
Příspěvky: 408
Bydliště: Odolena Voda




GTD1752VRK ?

https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-gtd1752vrk-ball-bearing-turbo-kit-for-oval-port-2-0-tdi-common-rail-engines.html
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 7:39 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3981
Bydliště: Týniště nad Orlicí




to mají chybu nebo je to opravdu graf 1,6 ?

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 9:03 pm Citovat
Gardner
Přispěvovatel
Založen: 23.5.2011
Příspěvky: 424
Bydliště: near Hodonin




Myslím že to chyba není, mám jedno GTD1752VRK na prodej.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=165682&highlight=

_________________
A3 ASV 135kW http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=137107&highlight=ahf

CR 250 2001 43kW
CR 250 2000 39kW

Prodám: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=169328
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 7:48 am Citovat
Martin.D
Přispěvovatel
Založen: 17.10.2011
Příspěvky: 313




Lenže takmer každý kit od Dakside - potrebuje DPF off....okrem iného....a pri výmene 140/ vs 170 ps 2.0 tdi ide len o turbo.....a kvôli 30 ps......investovať neskutočné peniaze + neaké tie problémy......a tak to máme cca 20 000 turbo + neaká práca + chip...do 40 000 sa to musí zmestiť....

_________________
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
Kia Ceed 2014 1.4 - ľenochod
ex Peugeot 107 ( žihadlo )
ex Octavia AHF ( nesmrtelne auto )
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 8:27 am Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3981
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Ano, DPF chci samozřejmě zanechat a nějaký zvěrstva páchat nechci. Ještě by mělo být biturbo z passata ale to bude asi na generačně novější motor

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 1:03 pm Citovat
Rolan
Přispěvovatel
Založen: 29.9.2010
Příspěvky: 408
Bydliště: Odolena Voda




Jestli nechceš páchat zvěrstva, tak na biturbo zapomeň Smile
Navařit turbo od Gardnera na svody, tak aby bylo v pozici původního + nějaké ty úpravy okolo, není takový problém. EGR + DPF by mohlo zůstat.

Něco v tomhle stylu:
http://www.turbo-upgrade.com/produse/gtd1752vrk-with-manifold-for-19tdi-2wd/2136/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 3:03 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3981
Bydliště: Týniště nad Orlicí




To biturbo jsem samozřejmě myslel origo. Nebo turbo ze 135kW TDI, teď koukám že v RS octě to má 215PS, s tím už by se dalo žít.

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.