Jaká požadovaná hodnota má být ve 4. skupině. 1.9 tdi afn
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaká požadovaná hodnota má být ve 4. skupině. 1.9 tdi afn
Jaká požadovaná hodnota má být ve 4. skupině(předvstřik), na vagu 0, 0,4? . Passat 1.9 tdi afn 81 kW. Jedná se mě o to, že nemám dostupný Tdi graf a tudíž ani výběr motorizace. Pan Huml psal, že se seřizuje ve 4. skupině, ale nevím jaká hodnota má být na afnko. Měl jsem požadovanou 1,3 měřenou 1,6. Takže jsem dal požadavek 0,4 měřená 1,3. Upravuji pouze přes VAG. Díky za radu.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
000 pole 2 - hodnota líce 54-57 - a líce i naměřená 1,1-1.3 ve skupině 004 při požádáku 0.4 , volnoběžná dávka 5.6- se zvýší vlastně sníží sama proti původnímu nastavení.slovacek.milos píše:Tak dej zakladni nastaveni, skupinu 000 a pole dve aby bylo kolem 55, v bloku měřených hodnot si najdi teplotu paliva a zahřej před tím na 30
000 pole 2- hodnota líce 56-61 a líce i naměřená 1,3-1.6 ve skupině 004 při požadavku 1.3 - takhle to bylo, volnoběžná dávka do 5.2
Takže pokud to líce, je to špatně?
Mám zvýšit volnoběžná dávku pokud bude menší číslo ve skupině 000, 2 pole?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak když tu hodnotu řj reguluje tak musí trochu lítat, volnoběžný dávka je 3,6 a taky se pohybuje,
volnoběžná dávka ted se mi nechce přemýšlet je v nastavení anály se aktivují loginem a a anále 4 za chodu motoru si přidej a snižuj dávku pak poznáš co tomu motoru chutná,
když je velký motor mlže drndat, když je moc malá a přidáš motor krádkodobě zapackuje a při pádu z vysokých otáček se protřepe
volnoběžná dávka ted se mi nechce přemýšlet je v nastavení anály se aktivují loginem a a anále 4 za chodu motoru si přidej a snižuj dávku pak poznáš co tomu motoru chutná,
když je velký motor mlže drndat, když je moc malá a přidáš motor krádkodobě zapackuje a při pádu z vysokých otáček se protřepe
Jo, bliká žhavení. Lítá 2. pole
Geo: do čerpadla nevrtám, ale půl roku jsem zpět jsem jel pro načipovanou jednotku na afn a nepasovala, takže kořeň říká: no poladíme to jinak, poťukal čerpadlo a opravdu, šlo to točit jak prase. Ale to sem nevěděl ani co je to VAG a pravděpodobně šla spotřeba nahoru, ale vzápětí jsem dával trysky 764, které perou víc nafty, tak teď se v tom trochu rejpu, jinak bych se rejpal někde jinde.
Geo: do čerpadla nevrtám, ale půl roku jsem zpět jsem jel pro načipovanou jednotku na afn a nepasovala, takže kořeň říká: no poladíme to jinak, poťukal čerpadlo a opravdu, šlo to točit jak prase. Ale to sem nevěděl ani co je to VAG a pravděpodobně šla spotřeba nahoru, ale vzápětí jsem dával trysky 764, které perou víc nafty, tak teď se v tom trochu rejpu, jinak bych se rejpal někde jinde.
Tak asi přidal volnoběžkou na čerpadle. Předvstřik asi ne. 000 kanál 2 hodnota lítá. Nicméně to nehulím, protože jsem stáhl volnoběžkou z 3.6 na 5.2, ale spotřeba asi moc neklesla. Pokud mám větší trysky, ale zase menší dávku, tak by spotřeba by měla být nastejno proti origo tryskám a větší dávce volnoběžné?NOVON píše:Jak a kde poťukal čerpadlo,hybal s celym nebo jen vrškem?Tak nerypej do predvstriku ale uber dávku,pokud ti to hulí a žere..I kdyz bez doladeni softu to hulit a papat asi bude
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5180
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5