octavia nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

octavia nestartuje

Příspěvek od vinek »

mam tu skoda octavia ktera dlouho toci nez konecne chytne ma dieslovy motor a startovaci davku jsem uz zkousel zvednout a nic muze to byt predstih ?? kolik asi tak ma byt optimalni
go go go diesel :)
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Dobré by bolo keby si povedal o čo vôbec ide. Motor ? r.v. ? Diagnostika ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Toho může být víc - i padat nafta
sae69
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 14 črc 2007, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sae69 »

...a žhaviče máš v poriadku?
Opatrnosti a makových pirohov nikdy nie je dosť :)
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

A chytá hůř teplá nebo studená?Nebo je to jedno a chytá stejně?
V70 II 2.5Tdi 103kw
Drummer
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2007, 20:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Drummer »

Ahoj mám takový problémek s autíčkem.

Dneska ráno jsem nenastartoval. Pro upřesnění mám OI 1.9Tdi 81kw a bylo -2°C. Startér točil jak o život a ani si to neškytlo, několikrát jsem to s přestávkama zkoušel nastartovat a pořád nic.
Kontrola relé 103, 109, pojistek a vše OK. Na VAGu žádná chyba, předvstřik a baterie OK, žhavící svíčky nové.

Nakonec jsme zjistili, že nám vstřikovací čepadlo nenasává naftu z palivového filtru. Ta průhledná hadička byla úplně suchá, tak jsme si ji trochu nacucali a dali zpět k čerpadlu.Zase nic, tak jsme odšroubovali vysokotlakou trubku od čerpadla a při startování si to jen tak lehounce odkapávalo. Do okruhu mezi palivový filtr a vstřikovací čerpadlo jsme vložili ruční čerpadýlko, napumpovali a při startování ještě pumpovali a hned to chytlo. Zatím to jezdí a chytá normálně, ted jde o to co to udělá
za nějakých 12 hod přes noc.

Tohle celý píšu proto, že vlastně nevíme čím to bylo, respektive proč nebyla v hadičce nafta nebo proč si čerpadlo ikdyž jsem točil tak dlouho ani trochu nanasálo naftu. Auto stálo jen 12 hodin jinak se s ním jezdilo a nikdy problémy nebyli jak u studeného i teplého motoru. Mohla by padat nafta a případně proč, nebo kdyby to byla nafta letní, že by už při -2°C zamrzla a nebo úplně něco jiného?

Díky za rady
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

vyměna paliváče mi tohle odstranila , jak je po odstavení ta průhledná hadice prázdná je to špatně!! vyměnit filtr
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Drummer
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2007, 20:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Drummer »

Mirek12 píše:vyměna paliváče mi tohle odstranila , jak je po odstavení ta průhledná hadice prázdná je to špatně!! vyměnit filtr
Zatím to ráno na cvrnknutí chytlo, ale ještě před tím, než jsem nastartoval jsem se kouknul na tu průhlednou hadičku a byla tam jenom malá bublinka. Palivový filtr byl měněný cca před půl rokem, ale je tam značka Filtron.
Drummer
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2007, 20:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Drummer »

Huml píše:může to být klidně i tímto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15
Tím T-čkem myslíte termoregulační ventil co přepíná naftu buď do nádrže nebo filtru?
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

Drummer píše:
Huml píše:může to být klidně i tímto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15
Tím T-čkem myslíte termoregulační ventil co přepíná naftu buď do nádrže nebo filtru?
ano! a nebo máš v nádrži pěkněj sajgon
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Podobný problém řeším už třetím rokem. Jakmile se teploty začnou blížit nule nebo jsou pod nulou a auto stojí dýl jak 3 dny, tak to chvilku točí jakoby na prázdno a pak to chytne. Nikde žádná závada, v hadici do čerpadla žádná bublina, všechno se zdá být OK, ale prostě se to děje. Výměna filtru, ani termoregulačního ventilu nepomohla. Tak jestli někde padá nafta, tak už nevím kde. Nikde nafta nesákne, všechno je suché. Docela mě to štve ale nevím kde je problém. Budu se s tím muset smířit.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“