Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN) » 1.4 TSI - motor KO Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt říjen 11, 2018 8:03 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 12361
Bydliště: Vysočina




Poptej cenu a uvidíš no,já myslím že třeba 1.5dci dělají kolem 30tis.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt říjen 11, 2018 6:38 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10497
Bydliště: Brno




možná zkusit jinýho dealera, co je někde problém jinde jde naprosto bez problémů, pokud má auto 40000km a je servisovaný jen v autorizáku neměl by být s kulancí problém, každopádně kdyby to nedopadlo, myslím, že odborníků je dost, záleží odkud jste vy, aby se taky auto nemuselo přepravovat přes celou republiku

_________________
www.rfauto.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2018 6:31 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 12361
Bydliště: Vysočina




Jojo,máš recht,co někde nejde,jinde jít může...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2018 8:43 am Citovat
valekf
Přispěvovatel
Založen: 26.2.2014
Příspěvky: 121




kdyztak mam pisty novy za rozumnou cenu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2018 12:23 pm Citovat
markaz
Nováček
Založen: 10.10.2018
Příspěvky: 10




Jsem z Vysočiny, auto stojí v Jihlavě. Zkusil jsem ještě naťuknout centrálu Seatu ve Španělsku, uvidíme, kdyžtak se znovu ozvu. Zatím díky...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2018 1:37 pm Citovat
fekálek
Přispěvovatel
Založen: 28.2.2016
Příspěvky: 988




No doufám, že ta novější AE 211 není takovej sráč, mám to doma, tak mi bůh pomáhej Bóďa
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 14, 2018 7:08 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10497
Bydliště: Brno




ty jsou v pohodě, stačí nepodtáčet a moc se neřídit tím našeptávačem

_________________
www.rfauto.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 14, 2018 8:02 pm Citovat
Domecek
Aktivista
Založen: 23.2.2014
Příspěvky: 1162
Bydliště: kousek od prahy




Huml je tu jediněj fundovanej odborník, žádný kecy, vždy jen rada hodna odborníka a proto se ptám, čím jezdíš a co by jsi si dnes koupil?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 14, 2018 8:32 pm Citovat
valekf
Přispěvovatel
Založen: 26.2.2014
Příspěvky: 121




Jurečka v Brně dělá TSI, bere ode mně písty na 1.8 TSI cdaa, tak s tímhle by mohl mít taky zkušenost.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 14, 2018 10:53 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10497
Bydliště: Brno




jezdím G7 1,4 TSI a O2 1,6 MPI, na naftu jsem nezanevřel, ale na můj kilometrovej nájezd se nevyplatí, navíc to hned topí a za další, nezávodím a i s tou 1,6 se dá na okreskách jet pod 6l

ty CDAA taky řeším, je to průser, experimenty s kroužkama a ve finále ještě když to chce člověk udělat zjistí, že musí vyměnit ojnice, i když na toto je naštěstí od KS řešení, ty 1,8 jsou podle mě docela zbytečně složitý, a i když v O3 už s tím až takový problémy nejsou, je asi lepší koupit 1,4 110kW nebo nově teď tu 1,5TSi, i když tam to asi ukáže až čas, jestli se zase nezačalo někde zbytečně šetřit

_________________
www.rfauto.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2018 3:00 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1447
Bydliště: jz




Hezký vlastní autopark i názor od člověka, který s motory dělá den co den. Kéž by takto uvažovali i ti, kteří si na poskakování po městě koupí diesla s DPF ... A jak to bude s filtry u přímovstřikových benzínů, to opravdu ukáže jen čas a zkušenosti řidičů, mám obavu, že se zase objeví typ jako EA888=CDAA atd... Ono CJSA má díky ještě sníženému tlaku mazání vůči CDAA prý zase jiný radosti, a stíráky taky jen vrtaný Smutný

valekf: Měl jsem za to, že Jurečka nyní konečně bere "BK" KolbenSchmidt písty od Pavlíčka, alespoň podle informací od klientů s timhle motorem. Je to tedy Tvoje distribuce?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 16, 2018 11:55 pm Citovat
valekf
Přispěvovatel
Založen: 26.2.2014
Příspěvky: 121




Od Pavlicka uz ne, dal jsem mu lepsi nabidku, mam to primo od kolbenu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2018 10:43 am Citovat
váha
Aktivista
Založen: 9.3.2006
Příspěvky: 3609
Bydliště: královehradecký kraj




Huml napsal:
jezdím G7 1,4 TSI a O2 1,6 MPI, na naftu jsem nezanevřel, ale na můj kilometrovej nájezd se nevyplatí, navíc to hned topí a za další, nezávodím a i s tou 1,6 se dá na okreskách jet pod 6l

Pravda kterou bohužel někteří lidé nechtějí pochopit a pak se diví Smích

_________________
S DIGIM na věčné časy a nikdy jinak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2018 7:08 pm Citovat
hurikan1
Nováček
Založen: 18.10.2015
Příspěvky: 17




Chcem sa opýtať pána Humla čo hovorí na tieto motory?
1,6 Sce v meganu 4 84 kw
1,4 Mpi v i30 74 kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2018 8:03 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10497
Bydliště: Brno




no zkušenosti s nima nemám, nějaký hyundaie k nám jezdí, a tak nějak všeobecně s nima nějaký problémy nejsou
o tý 1,6 u toho megana jsem původně myslel, že jde ještě o původní renault motor 16V, s nima žádný extra problémy nebyly, ale toto je motor od nissanu, pohon vaček je řetězem, na sací je nastavovač, je to docela nový, tak moc zkušeností asi nebude https://www.youtube.com/watch?v=6PzqOB2r8qk

_________________
www.rfauto.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1.4 TSI - motor KO
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 11  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.