prosim o radu TDI ci PD z ktoreho vice dostanu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dufy303
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 říj 2007, 16:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina Slovensko

prosim o radu TDI ci PD z ktoreho vice dostanu

Příspěvek od dufy303 »

idem delat do gIII motor a nevim ktory dat ci 81kwTDi nebo 96KwPD chci proste z toho afta vyzdimat max TAk prosim o radu kterej se da lip upravyt (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

pd
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

pd je dražší ale lepší
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

o tej cene sa da polemizovat. u nas rotacka stoji o 5 az 10 viac ako dobre pd s porovnatelnym vykonom. nebavime sa o ARL
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
dufy303
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 11 říj 2007, 16:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina Slovensko

motor

Příspěvek od dufy303 »

no jo ja ma PD na slovenske za17 tis co je aik 12 cz ale nevim ze pri tam musi byt i kablovacka z PD aky je v tom rozdil??? :?
a co vse tam da nacpat do ty 96PD myslim aky naj turbo cooler trysky a co pri tom este treba mnenit DIK MOC (noteeth)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Re: prosim o radu TDI ci PD z ktoreho vice dostanu

Příspěvek od JasteR »

dufy303 píše:idem delat do gIII motor a nevim ktory dat ci 81kwTDi nebo 96KwPD chci proste z toho afta vyzdimat max TAk prosim o radu kterej se da lip upravyt (noteeth) (noteeth) (noteeth)
PD ma vyhodu v 6gang a 96Kw vydrzi i vice koni, z 81ckou to chce vice uprav, treba spodek ze 130tky, sani, airbox, a taky ten 6gang...ale zase spotreba bude o litr nizssi a min hlucnejsi a treba trysky jsou taky na klasiku lacinejsi...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

pd je sice mín spolehlivé, ale na upravování vhodnější
Dakie
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 07 lis 2007, 16:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Dakie »

tomáš karbus píše:pd je sice mín spolehlivé, ale na upravování vhodnější
to míň spolehlivé myslíš v čem - potom když se upraví nebo už v sériový podobě?
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

už v serii, ale jsou to vesměs vždy kraviny
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

chucky píše:pd je dražší ale lepší
ja bych to napsal presne naopak :) motory PD jako takove jsou nyni levnejsi, trysky stojej +- stejne (u PD je slozitejsi montaz) zase u rotacky je potreba vymenit i hlavu v cerpadle, ale zase sehnat "RACE" vacku u rotacky je snazsi nez na PD a i je levnejsi znacne atd.

vsechno ma svoje pro a proti, ja si to sesumiroval a vyslo mi ze zustanu u rotacky

a spotreba o litr nizsi na 100km je uz jen takovej bonus
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Kdyz se tam da PD tak se musi natahnout kabelaz a nainstalovat RJ ne.
U kalsiky predelas cerpadlo (vykostis el.ovladaci prvky) a je to uplne bez elektroniky => skoro bez poruchy, bude se to motat porad.

S PD se zase lepe svezes:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

mvolesko píše:
chucky píše:pd je dražší ale lepší
ja bych to napsal presne naopak :) motory PD jako takove jsou nyni levnejsi, trysky stojej +- stejne (u PD je slozitejsi montaz) zase u rotacky je potreba vymenit i hlavu v cerpadle, ale zase sehnat "RACE" vacku u rotacky je snazsi nez na PD a i je levnejsi znacne atd.

vsechno ma svoje pro a proti, ja si to sesumiroval a vyslo mi ze zustanu u rotacky

a spotreba o litr nizsi na 100km je uz jen takovej bonus
jo "race" vačku (LOL) (LOL) (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

urcite PD, kup FRS a poradne to nakrm jako Bóďáááááááá ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“