To je neskutečný bordel, ale nic novýho ... Ono je to totiž zapřičiněný tím, jak se pak dělej náklady mezi servis, importéra či samotnou automobilku. Ano, servis musí zažádat u importéra, ten pak řeší na svý triko nebo s automobilkou, ale vždy pak chtějí, aby i servis nesl část nákladů. Takže je jasný, že motivace nula, protože raději si užijou špatnou reputaci u "jednoho" zákazníka, než by pustili nějaký groš na autě, co už je po záruce, kdyby to rok-dva byl, protože to je jen "jednotlivý" případ ... Kdyby bylo v záruce, warranty cost by přesunuli na dodavatele, takhle to musí jít z konkrétní kapsy v rámci koncernu, pokud přizná kulanci ... Správně jsi to posoudil, čekaj na Tvou reakci

No tohle je na výměnu všech pístů, přece nebudeš čekat, kdy to vzdá další ...
Koruna pístu a prostor kolem drážek pro kroužky, bolest těhle motorů ...
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D90
tady už jen skládaj CTH
https://www.youtube.com/watch?v=JyjoILPYNZ8
Podle ETKA je vidět, že s písty CTH_ si hráli cca ve stejným období jako u CDA_ ... Aktuálně platná revize je 03C107065CK, tady je přehled. Je zajímavý, že kdyby někdo řešil jen kroužky

, tak ETKA mu pro CK píst u SEAT nabídne jen sadu 03C198151Q, u VW pak 03C198151P ...
03C107065CK
KolbenSchmidt 40 846 600
EAN 4028977845215
píst 76,5mm čep 19mm
kroužky Alhambra
03C198151F do 17.5.2011 pro píst 03C107065BF
03C198151M od 18.5.2011 do 5.3.2012 pro píst 03C107065BL
03C198151Q od 5.3.2012 pro píst 03C107065CE
kroužky Sharan navíc
03C198151P pro píst 03C107065CK
Jen na okraj, tady je EA211 1.4 CXSA 90kw, AUDI, 2016 100tkm ...
https://youtu.be/zsto-X80oDI?t=4558
Jsem zvědav, kdy se to začne objevovat u nás ...
