Politicka situace ve svete

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možná to bude mít jednu výhodu, konečně se dostaví další bloky Temelína nebo jiné..Samozřejmě bez Rusů, které když někam pustíš, je to jak s krysami, žádné jedy je nevyhubí a jejich samice nezastaví...v plození dalších potomků ....A přidají se k nim naše krysy, už tak rozmnožené, které požírají vše živé i neživé... :(
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Ty budeš syn Hitlera, ten musel mít obdobné myšlenky v roce 1944 (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Stačí znát dějiny a poučit se. Normální člověk nechápe, jak Rusko funguje, a moc netuší, že tam vládnou tajné služby a pokrytí našeho území je pro ně stará praxe. Oni mají u nás 160 oficiálních " potencionálních špionů " , což je mnohokrát více, než mají ostatní státy..Nechápu, jak jsme jim to umožnili, pořád jsme jen servilní čehůni, a vysvětlení je údajně prosté..Pokud bychom požadovali adekvátní a procentuální akceptování jejich "špionů", tak by nám údajně vyhodili přesně tolik našich "špionů", o které by museli snížit ty jejich. A jelikož jich máme málo, asi by tam nikdo nezbyl..Až jednou zjistíme, kdo pro ně u nás vlastně celý život kope, budeme ohromeni..Ale zase se to svede na Kalouska, který podle připitomnělých čehůnú může za vše. Babiš čehůnům nacpal do hlavy, přesně to, co chtěl.A je to takový skvělý otec, že nemoc svého syna neléčí ve švýcarských sanatoriích, nebo jinde po celém světě, miliardy na to má, ale na Krymu...Že by to byla účelovka a podraz? :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Když někdo věří Kalouskovi, je to u mě chudák, ale i tací jsou mezi námi. Je to už dávno a MUSEL jsem mu podat ruku při přání nového roku, to jezdil do práce vw polem, dnes je to už asi jinak, měl jsem si ji tehdá useknout. Ještě jsem byl mladej a blbej. (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Chudák je ten, který na vše skočí, což je v této kotlině běžná věc, místní čehůni jsou na úrovni opiček, už jako kluk si pamatuji, jak nám mlátili do hlavy nenávist, povinnou to výbavu socialistického člověka. Jména jako Tigrid, Peroutka, Kryl apod. byly stohlavé saně , které šlehaly plameny zla a zmaru..Ta zuřivost byla až směšná, ale místní blbové v zástupech pitomců z transparenty byli zuřivostí plní, řvali Sieg Heil Castro, Brežněv ,Husák , Marx, Engels atd.A v armádě to bylo ještě vyšponováno k nepříčetnosti, tam jsem konečně pořádně pochopil, co zde žije ve velké většině za "materiál", který sežere cokoliv i s chlupama, pokud je mu to šikovně podáno..Víš co to bylo FALEŠNÉ KAMARÁDSTVÍ v podání ČSLA? Když tvůj kámoš vedle na posteli např. utekl přes plot, , nebo dělal cokoli, co odporovalo řádům, byla tvoje povinnost to oznámit veliteli a pokud jsi to neudělal , byl jsi potrestán, protože udávat se má, na tom byl založen ten komunistický bordel..Takže se vůbec nedivím, když vše sežerete a ještě se oblíznete....Protože poctivost miliardáře s výbavou komunisty a udavače je samozřejmě jasná, na rozdíl od toho chudého slintala , který tomu poctivci s miliardami tak zatápí...Proč asi? Ale to není pro váš mozek navyklý na klidný chod na trhavý volnoběh.., aby mu to došlo.Kdo asi škodí téhle republice více? Požírač dotací a premiér nebo poslaneček z Bechyně? :(
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Zatápí??? (rofl) Chce ke korejtku aby mohl zase pěkně chrochtat, nebo mě chceš namluvit jak je to čestný a poctivý člověk a jak to tady s náma myslí dobře??????? To už snad opravdu nemůžeš myslet jericho vážně
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Tak DEMENT vám zase něco ukáže... Ať se proberete.
Problém s nedostatkem pracovních sil se za nějaký čas otočí a bude zase nezaměstnanost až řidiči kamionů budou odejiti pro nadbytečnost:
Einride je švédský, jen dva roky mladý start-up, který postavil elektrický robotický nákladní vůz T-Pod. Futuristický bílý autorobot právě nastoupil do služby. Jezdí v logistickém terminálu.

Nejproblémovější položkou automobilové dopravy je řidič, a u kamionů to platí o to víc, protože člověk potřebuje přestávky na odpočinek a další nezbytné věci. Stroj pak zahálí.

Náklaďák od Einride vypadá správně futuristicky, původní kabina je redukovaná jen na čelo, ve kterém jsou ukryté nezbytné komponenty. To v architektuře vozu ušetřilo další místo, které pak v pracovním nasazení může zabírat náklad. Ještě lépe než T-Pod to ukazuje z něj odvozená varianta T-Log, která je uzpůsobená na převoz dřeva - o co méně místa zabere kabina, o to delší klády se dají naložit.

Autonomní nákladní vůz od Einride teď nasadila do ostrého provozu logistická firma DB Schenker. Do běžného provozu zatím autonomní auta bez dozoru a s jinými než výzkumnými úkoly nemohou. T-Pod tak brázdí cesty v uzavřeném areálu terminálu DB Schenker ve švédském Jönköpingu. Tam nepřetržitě jezdí mezi sklady. Obě firmy tak tuto technologii otestují v rámci přípravy na postupný přechod do silničního provozu.

„Autonomní řízení bude stále důležitější. Spolu s Einride chceme v blízké budoucnosti do běžného provozu uvést první autonomní elektrický nákladní vůz,“ říká Jochen Thewes, CEO společnosti DB Schenker.

Úplně bez dozoru T-Pody nejsou, není ovšem třeba na každý vůz jeden řidič, jako u klasických aut. T-Pod je pod dohledem operátora, který může vůz ovládat až na vzdálenost několika set kilometrů. Flotilu koordinuje inteligentní trasovací systém, který optimalizuje časy doručení a sleduje životnost baterií a spotřebu energie.

„Díky absenci kabiny řidiče je T-Pod menší, má větší nosnost nákladu a flexibilitu, nižší výrobní a provozní náklady a optimalizovanou spotřebu energie,“ uvádí DB Schenker.

T-pody mají 200kWh akumulátory, které mají vystačit na 200 km dojezdu. Maximální rychlost je omezena na 85 km/h. Auto s půdorysem 7 x 2,5 metru pobere až 15 europalet. Maximální hmotnost je 26 tun.

Firmy Einride a DB Schenker své partnerství zahájily letos v dubnu. Dohoda zahrnuje pilotní provoz v Jönköpingu s možností dalších pilotních projektů v zahraničí. O T-Pod projevil zájem také Lidl, který podepsal s Einride smlouvu o partnerství v loňském roce. Letos v březnu oznámili partnerství s výrobcem čipů NVIDIA.

Einride nyní vyvíjí vlastní rychlonabíječku pro své T-Pody a plánuje, že v roce 2020 bude na dvousetkilometrové trase mezi Göteborgem a Helsingborgem pendlovat 200 T-Podů. Einride založili v roce 2016 Robert Falck, Filip Lilja a Linnéa Kornehed.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/autonomni-nakladn ... tomoto_fdv

Tak co, pořád tu budou idioti co se budou mlátit do prsou, že budou do důchodu opravovat diesly? Být vámi připravím si formulář na úřad práce. (crazy)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale Wobe, první vlaštovka jaro nedělá. Těžko bude zákaz, bude to asi jako kdysi s Trabanty, mohli dojezdit až do důchodu.Pořád vyjíždí diesel modely, a než se to rozběhne, tak mnozí z vás budou mít fousy a co se týče mechánů, co dělají diesely, ještě dloouho budou mít dost práce, a ještě jsou tady auta na benzin, která se serou na běžícím páse nehledě na to, že nové elmobilly jsou zatím pěkně drahé a moc lidí na to být nebude. Já z toho mám spíš obavu v tom, že okolo mne budou svištět nehlučné stroje, takže budu vystaven přímému ohrožení, protože jsem nucen přecházet hlavně podle sluchu a ne vidu/nemáme přechod a je to v zatáčce,kam není vidět/..Tohle hledisko se moc neřeší, ale bude na toto konto mnoho zraněných a mrtvých..Paradoxně jsem rád, když slyším střelce, který má tuning výfuk, protože ten mne jen tak nesestřelí, neboť jej slyším...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Jericho jsi mimo, napíšu poslední koment tady proč:
Kolik dnešní auta vydrží ? 300.000 km ? někteří to mají za půl roku, někteří za deset let. Za svůj život jsem poznal, že využiíváné auto končí lehce po plnoletosti, tedy mezi 18-20rokem prostě všechny používaná auta končí. Takže pokud do roku 2020 skončí výroba motorů spalujících fosilní paliva, tak v roce 2035 budou komplet mrtvé. Nikdo nebude udržovat při životě benzínky pro pár aut. PR EU se postará aby to bylo ještě dřív.
Domnívám se že drtivá většina lidi produktivního věku se konci spalovacích motorů dožije a hlavní vlna skončí tak 5-6let po výrobě, takže 2025-2026 příjde doba kdy začne drtivý pád těchto aut a jejich konec. A můžete si myslet co chcete, klidně na to kašlat... Ale on úbytek zakázek Vás donutí sám.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Ty jsi fakt blázen na svobodě, co to meleš? v roce 2020 skončeji auta na fosil??? Vem si prášek a obklad na hlavu, to je nesmysl co píšeš. (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fekálek píše:Ty jsi fakt blázen na svobodě, co to meleš? v roce 2020 skončeji auta na fosil??? Vem si prášek a obklad na hlavu, to je nesmysl co píšeš. (LOL)
WOB píše:Takže pokud do roku 2020 skončí výroba motorů spalujících fosilní paliva, tak v roce 2035 budou komplet mrtvé.
Fekálku, alespon cti, kdyz uz nejsi schopen psat neco smysluplneho! To je zakladni predpoklada mozne debaty. Nebo jsi jen troll?!




Dekuji Slavkove za rozbor ktery mi, bohuzel, neposkytl patricnou odpoved a moje otazky. 1/4 z 20tis. aut je stale 5000 stojanu jenom v Hradci Kralove.

4 vchody, 9 pater po 4 bytech, coz mi vychazi na 144 bytu na 1800m2. To je minimalne 200 aut, tedy, jak zminuje Slavkov, 50 stojanu - ja se ptam: KDE A KAM SE VEJDOU? Pro info, primo u tohoto domu je pouze 50 parkovacich mist prislusejicich k tomuto domu, ostatni v okoli jsou predmetem "sdileni" (chapej boj o preziti, resp. parkovaci misto).

Vim, ze pro nekoho jsem v tomto jako kolovratek, ale nemohu si pomoci: KDE a JAK se budou nabijet? A budou se nabijet tak, ze si lidi budou chodit preparkovavat? I kdyby to bylo nabiti na dve hodinky, co budou delat ti, kteri prijizdeji z prace vecer a parkuji na periferiich a relativne brzo rano opet vyrazi?

Kdyz jsem jeste bydlel v HK a fungoval jsem timto zpusobem, nemel jsem sanci zaparkovat dustojne, tedy na asfaltu nebo mimo zakaz. Nemyslim si, ze bych mel malou predstavivost ale toto si proste v praxi (kdy by mely byt auta na fosilni paliva odstavena) predstavit nedokazu.

Nicmene, ja si umim predstavit, jak to vyresi stylem "ohnout pres koleno". Ustanovi zakon, kdy bude povinnosti zamestnavatele umoznit v ramci pracovni doby dobiti vozu jeho zamestnavatele (na naklady zamestnance, samozrejme). Paklize nebude toto schopen nabidnout, bude mit povinnost toto zajistit bud z cizich zdroju a nebo umoznit v pracovni dobe aby si tento mohl zajet to nekam nabit - myslim si, ze toto bude realnym resenim problemu, nemyslite?

Ve finale "ta vyhodna, levna energie" bude neuveritelne draha, protoze jak lidi budou nabijet po troskach, vsude, kde budou moci, tak se bude vydelavat na repasu akumulatoru.


Jak jsem jiz psal v minulosti: jedine reseni spatruji v tom, ze budou "stycna mista" (dost mozna automatizovana), kde prijede vuz a behem doby odpovidajici dobe dnesniho tankovani mu budou akumulatory vymeneny za jine, nabite. Spatruji tak prostor pro konverzi soucasnych "pump".

Ostatne, nic noveho.

"Sranda" bude, az se to pak vsechno secte a zjisti se, ze naklady (na udrzbu tech stanic, stojanu, jejich provoz, na vymenne akumulatory apod) jsou vysoke a je treba takovou energii zdrazit. Pak se najednou ocitneme "zpatky na stromech", kdy budeme mit maly dojezd a za jeste vetsi ceny, nezli nyni ... pak budou vsichni delat "blbe" a hajit se, ze "ale prece ta elektricka energie zustava stejne draha, to navysuji vsechny ty naklady kolem" :wink:

A nejvetsi srandou bude, az vsichni ti ekologove najednou prozrou a uvedomi si, ze bude treba stavet nove elektratny a ze mame planetu zlikvidovanou prave diky tem akumulatorum se kterymi si nevime rady (jasne, jdou repasovat ale ten repas neni 100%, tedy bez odpadu).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Nebo prostě a jednoduše, nebude mít kdejakej krachloš čtyři auta jako dneska, bude jedno do rodiny a na něj bude taková daň, že se po.....m
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Trochu mi to připadá jako HURá akce, kdy je nadšení větší než realita a příprava té akce...Ale chápu tě, pokud jsi ve světě tabulek a grafů, tak tomu můžeš věřit...Takže pumpy zrušíme, traktory, náklaďáky a lokálky budou na elektriku, zemědělci místo dotované nafty budou mít dotované baterie, motorkáři se svými choppery budou mít rohy na přilbách a místo H-D motoru budou mít elektromotor? Takový svět bude bezcenný a otravný, ale údajně úsporný...A bude to jako s olejem z řepky , kdy na litr ekonafty se spotřebují 3 litry pravé nafty... :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Je to výplod pomalu umírajících celosvětových prodejů vozidel, je potřeba nějak rychle nakopnout kolotoč peněz, než se to zastaví, ekologie je to poslední co v tom vidím, ta určitě nadnárodní koncerny nezajímá
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

I oni v tom musí žít, možná bys mohl dát výpověď v práci, a nepodporovat nakopnutí peněz nadnárodních koncernů.Díky takovému koncernu aspoň něco děláme a lidé mají práci..Nic není tak jednoduché , jak se zdá, vždy když je nějaká změna, tak se najde "viník", a ostatní jsou sobliga.Bylo to krásně vidět na Číně, která měla na háku vše, co mělo co společného s ekologií a nakonec nemohli ani vycházet a když ano, museli mít roušky..Já zažil v 70. tých letech NDR, kde bylo 90% dvoutaktů a nikdy na to nezapomenu a to bylo aut jako šafránu..A tehdy jsme se posmívali v TV , že v Los Angleles je podezřelý každý, kdo jde pěšky, a nejede autem. A dnes? Jedu v koloně jako opice i mimo hlavní silnice, a to jsem v zapadákově . Civilizace a blahobyt ničí vše, každý vocas má kraksnu a PVC je, kam se podíváš.Moře je plné sraček .A nikdo neubere plyn v konzumu.. :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“