Politicka situace ve svete
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jericho, Fekalku ... mohu vas, opetovne, poprosit abyste se na to vykaslali a nezasirali dalsi tema?!
Ja se totiz (prozatim marne) stale snazim dockat konstruktivni odpovedi zalozene na realnych predpokladech. Jsem v tomto konkretnim smeru bohuzel omezeny a nejspis bez odpovidajici predstavivosti a kreativity.
Ja se totiz (prozatim marne) stale snazim dockat konstruktivni odpovedi zalozene na realnych predpokladech. Jsem v tomto konkretnim smeru bohuzel omezeny a nejspis bez odpovidajici predstavivosti a kreativity.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ty čekáš že ti na to tvoje histerické brečení budu odpovídat? Tak to jsi na omylu.
Mohl bych ti tady krásně vypočítat a udělat ti návrh elektrofikace parkovišť, ale jednak za to nedostanu zaplaceno a ještě mě stejně označíš za hňupa. Takže nebudu házet hrách na stěnu. Možná by bylo fajn aby jsi vylezl ze své garáže a jel se podívat do nějakého většího města, třeba ve vańkovce, v olympii, u střední školy avanti, u výstaviště, na čerpací stanici benzina v rousinově, všude tam vidím stojany pro dobíjení vozidel. Jen slepej člověk to vidět nechce.
Bateriový vozidlo když chce manželka courat po městě je naprosto super, protože než se ti diesel nebo benzín zahřeje tak už auto zase stojí. A z toho právě vychází že když po městě nacouráš 20km z dojezdu 200km, tak dobíjíš jen 10% baterie a né 100% takže kolaps elektrické sítě jak tomu všichni neodborníci rádi předpovídají se konat nebude. Všechny elektrický auta na zrychlení podělaj tu tvou dieslovou lokomotivu i kdyby jsi měl chiptuning od Zababy. Prostě je konec a čím dříve se na to připravíte tím větší šanci na to přežít budete mít .
Mohl bych ti tady krásně vypočítat a udělat ti návrh elektrofikace parkovišť, ale jednak za to nedostanu zaplaceno a ještě mě stejně označíš za hňupa. Takže nebudu házet hrách na stěnu. Možná by bylo fajn aby jsi vylezl ze své garáže a jel se podívat do nějakého většího města, třeba ve vańkovce, v olympii, u střední školy avanti, u výstaviště, na čerpací stanici benzina v rousinově, všude tam vidím stojany pro dobíjení vozidel. Jen slepej člověk to vidět nechce.
Bateriový vozidlo když chce manželka courat po městě je naprosto super, protože než se ti diesel nebo benzín zahřeje tak už auto zase stojí. A z toho právě vychází že když po městě nacouráš 20km z dojezdu 200km, tak dobíjíš jen 10% baterie a né 100% takže kolaps elektrické sítě jak tomu všichni neodborníci rádi předpovídají se konat nebude. Všechny elektrický auta na zrychlení podělaj tu tvou dieslovou lokomotivu i kdyby jsi měl chiptuning od Zababy. Prostě je konec a čím dříve se na to připravíte tím větší šanci na to přežít budete mít .
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Histericke breceni? WOBe, dej si studenou sprchu a profackuj se pred zrcadlemWOB píše:Ty čekáš že ti na to tvoje histerické brečení budu odpovídat? Tak to jsi na omylu.
Mohl bych ti tady krásně vypočítat a udělat ti návrh elektrofikace parkovišť, ale jednak za to nedostanu zaplaceno a ještě mě stejně označíš za hňupa. Takže nebudu házet hrách na stěnu. Možná by bylo fajn aby jsi vylezl ze své garáže a jel se podívat do nějakého většího města, třeba ve vańkovce, v olympii, u střední školy avanti, u výstaviště, na čerpací stanici benzina v rousinově, všude tam vidím stojany pro dobíjení vozidel. Jen slepej člověk to vidět nechce.
Bateriový vozidlo když chce manželka courat po městě je naprosto super, protože než se ti diesel nebo benzín zahřeje tak už auto zase stojí. A z toho právě vychází že když po městě nacouráš 20km z dojezdu 200km, tak dobíjíš jen 10% baterie a né 100% takže kolaps elektrické sítě jak tomu všichni neodborníci rádi předpovídají se konat nebude. Všechny elektrický auta na zrychlení podělaj tu tvou dieslovou lokomotivu i kdyby jsi měl chiptuning od Zababy. Prostě je konec a čím dříve se na to připravíte tím větší šanci na to přežít budete mít .

A hlavne: zacni cist! Me nejde o to, zda to zvladne sit, me celou dobu jde o to, kam se vsechny ty stojany umisti, chapes?! Kde se vezmou kapacity co se plochy na dobijeni tyce, chapes?! O tom, ze si dealeri elektricky energie prolobuji umisteni stojanu hned vedle Svateho Vaclava nepochybuji ani sekundu.
To, jak dlouho se auto bude nabijet neni tak relevantni jako ze se bude muset nabijet. System vytizeni a vymeny aut u stojanu, to je to, co me zajima.
Jinak dovol mi, abych ti o sobe neco skromneho prozradil: nejsem garaznik ani se nezivim rukama. !Tuning" (jak ja to slovo nemam rad) a turbodmychadla s nimi spojene cinnosti jsou moje hobby, stejne jako treba zahradkareni, lyzovani apod.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nevím kdo kvičí, já to beru jak to je...ty jsi zase v masakru, bojíš se i v tmavém průjezdu..Teď je třeba akce azbest, obyvatelé zjistili, že když si udělali rozbor štěrku,že je plný azbestu, který je velmi nebezpečný a všichni kteří chodí okolo jej vdechují a poškozuje jim to zdraví..Fekálek řekne, co všichni kvičí, že je to fuk, ale problém je v tom, že nám zakázali kouřit, všechny vyhánějí odevšad, ale azbest , ten si klidně můžeme dýchat dál..A za socíku to už bylo známé, já odmítal vrtat obložení na náklaďáky, aby tam dali odsávání, ale socík měl obyvatele na háku, protože ti pitomci jim pořád tleskali, takže proč odsávání a že to bylo pilin , když se obkládala Tatra..A proto fekálku, máš děti, tak předpokládám, že je chceš mít zdravé stejně jako vnoučata, sice nemá cenu se plašit, ale na druhou stranu VŠE SE SČÍTÁ../MIMO SEMENE, TOHO JE VÍC NEŽ JEN KÝBL/Takže až se ve vyšším věku vše sečte, tak pozůstalí přemýšlejí, kurva jak je to možné? Jak je možné, že malé děti mají nádory, jak je možné že dnes je tak častá rakovina plic atd. atd. Zeptej se na onkologii, od té doby co jsem tam docházel po Černobylu/ za spolupracovníkem/ , který nám byl zatajen -soudruzi sbírali dozimetry aby nenastávala panika ..je to mnohokrát horší...Proč asi?fekálek píše:Tak ho uber ty a jez kořínky a bydli v chýši, jezdíš neekologickou popelnicí, jezdi na kole, jen kvičíš a jsi stejnej jako všichni, nech toho raději jericho ju?

nepropadat panice...
Jak kde se vezme plocha? Jako že elektrická auta nesmí stát na parkovištích po spalovacích autech, která si tou dobou budou užívat horké lázně v tavné peci a ty budou prázdná? Promiň asi jsem fakt retard. Ty si myslíš že na je problém aby u každýho parkovacího stání vyrostl jeden stojan pro dvě auta? A sám napíšeš že si tady někdo prolobuje nabíjecí stanici pod ocasem ? 

Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ano, domnivam se, ze je problem, aby u kazdeho parkovaciho stani vyrostl jeden stojan pro dve auta. Ne proto, ze by tam nemohl vyrust ale proto, ze to by museli zasitovat i travniky, chodniky, prozatimni reseni (protoze je spousta prozatimnich reseni, ktera pocitaji s dlouhodobou rekonstrukci v ramci dlouhodobeho planovani a nikomu se nebude chtit to tam zasitovat a nainstalovat na par let /jako tomu je v pripade tridy E. Benese v HK apod.) kde parkuji auta pres noc protoze se na vyhrazena (chapej oficialni) mista nevejdou - o tom tady celou dobu pisu.WOB píše:Jak kde se vezme plocha? Jako že elektrická auta nesmí stát na parkovištích po spalovacích autech, která si tou dobou budou užívat horké lázně v tavné peci a ty budou prázdná? Promiň asi jsem fakt retard. Ty si myslíš že na je problém aby u každýho parkovacího stání vyrostl jeden stojan pro dvě auta? A sám napíšeš že si tady někdo prolobuje nabíjecí stanici pod ocasem ?
Navic, kazde misto monitorovane na dostatecne urovni? Tak to me zajima navratnost cele investice ... i kdyz ja jsem presvedcen, ze to bude jednoduche: jakmile se jejich pozice na trhu upevni (vicemene, za pomoci evropsky zakonu budou elektromobily jedina, monopolni legalni zalezitost) zdrazi cenu do te miry, ze to bude na urovni nakladu na spalovaci motor (akorat s tim rozdilem, ze budou daleko vetsi problemy s "tankovani").
Uz rozumis kam mirim? Mluvim o nejakem "nastrelu" studie realne proveditelnosti zalozene na realnych zakladech s ohledem na mentalitu, socialni interakci a legislativu (a dalsich aspektech) v CR...
... aneb jak se nechal Johann Wolfgang Goethe:
Šedivé, drahý příteli, jsou všechny teorie, a zeleň života je zlatý strom.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A ty si myslíš že do těch paneláků vede elektřina bezdrátově pomocí wifi nebo jako? Ty si vážně myslíš že v trávníku před panelákem nic není?
To nemyslíš vážně cos tady vyplodil za moudro.
V zemi je toho tolik zakopanýho až by se ti oči protočily.
Vždyť ty co napíšu vůbec nečteš. Kabely v zemi mají nějaká ochranná pásma, klidně se k nim můžou připoložit další kabely, které budou smyčkovat ty stojany. Včetně optickýho kabelu, jeden optickej kabel, tedy to vlákýnko, je schopné hlídat na vzdálenost 70km až 140 nabíjecích stojanů včetně videa kamer a monitoringu teplot a ID čísel nabíjených aut, plus informace o velikosti náboje který každé jednotlivé auto potřebuje dobít. A teď si vem že v jednom optickém kabelu/svazku je těch vláken 48 nebo 96, to máš 96x140=13440 stojanů a do těch kabelových chrániček o průměru 40mm jich můžeš zafouknout dalších 20, což je ve výsledku 268800 stojanů, které můžeš sledovat naráz v jednom čase online.
Cenově to je úplně nastejno jako za pokládání normálního dnešního kabelu. Nejdražší na tom je asi jen ten výkop. Pár milionů to sežere, nic co by se během deseti let nevrátilo zpět. Ano dojde ke zdražení elektřiny, ale tu ti zdraží tak jako tak.
Nejhorší na tom je že když ti ropa dojde, tak nemůžeš jen tak lusknout prsty a jezdit na něco jiného. Vodík je v prdeli, protože furt uniká a jiné alternativy nejsou a nebo jsou nespolehlivé, nebo drahé... tak pak zbývají jednině koně.
To nemyslíš vážně cos tady vyplodil za moudro.
V zemi je toho tolik zakopanýho až by se ti oči protočily.
Vždyť ty co napíšu vůbec nečteš. Kabely v zemi mají nějaká ochranná pásma, klidně se k nim můžou připoložit další kabely, které budou smyčkovat ty stojany. Včetně optickýho kabelu, jeden optickej kabel, tedy to vlákýnko, je schopné hlídat na vzdálenost 70km až 140 nabíjecích stojanů včetně videa kamer a monitoringu teplot a ID čísel nabíjených aut, plus informace o velikosti náboje který každé jednotlivé auto potřebuje dobít. A teď si vem že v jednom optickém kabelu/svazku je těch vláken 48 nebo 96, to máš 96x140=13440 stojanů a do těch kabelových chrániček o průměru 40mm jich můžeš zafouknout dalších 20, což je ve výsledku 268800 stojanů, které můžeš sledovat naráz v jednom čase online.
Cenově to je úplně nastejno jako za pokládání normálního dnešního kabelu. Nejdražší na tom je asi jen ten výkop. Pár milionů to sežere, nic co by se během deseti let nevrátilo zpět. Ano dojde ke zdražení elektřiny, ale tu ti zdraží tak jako tak.
Nejhorší na tom je že když ti ropa dojde, tak nemůžeš jen tak lusknout prsty a jezdit na něco jiného. Vodík je v prdeli, protože furt uniká a jiné alternativy nejsou a nebo jsou nespolehlivé, nebo drahé... tak pak zbývají jednině koně.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Nevím kolik procent lidí žije v bytovkách , ale já mám v baráku 25A hlavní jistič , takže není problém...
Pokud tu elektřinu v noci nepotřebujeme ,stejně se jen víc zakouří s Dukovan a Temelína.
Ta energie je tu a je škoda jí nespotřebovat.
Pokud tu elektřinu v noci nepotřebujeme ,stejně se jen víc zakouří s Dukovan a Temelína.
Ta energie je tu a je škoda jí nespotřebovat.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak jinak (polopaticteji to uz asi neumim): nedari se vyresit problem s "pasivnim" parkovanim, pomer lidi/auta se stale snizuje ale my si jeste pridavame problemy s "aktivnim" parkovanim.
Zil jsem v HK, v Praze na trech mistech a nikde nebyl vyresen problem s parkovanim. V Praze to jeste komplikuji zony. V ramci letite rekonstrukce Nusli doslo dokonce k rozsireni chodniku a radikalnimu snizeni poctu jiz tak nepostacujiciho poctu parkovacich mist.
Stale se tu pohybujeme v ramci diskuze na teoreticke urovni (viz citat G.), zde si dovolim nabidnout trochu reality vyrazne vyspelejsi spolecnosti v jeji nahote v praxi:
Jsme alespon na urovni Norka, abychom to mohli zvladnout jako oni? Ono vlastne ani ta uroven jako u nich nebude stacit.

Zil jsem v HK, v Praze na trech mistech a nikde nebyl vyresen problem s parkovanim. V Praze to jeste komplikuji zony. V ramci letite rekonstrukce Nusli doslo dokonce k rozsireni chodniku a radikalnimu snizeni poctu jiz tak nepostacujiciho poctu parkovacich mist.
Stale se tu pohybujeme v ramci diskuze na teoreticke urovni (viz citat G.), zde si dovolim nabidnout trochu reality vyrazne vyspelejsi spolecnosti v jeji nahote v praxi:
Jsme alespon na urovni Norka, abychom to mohli zvladnout jako oni? Ono vlastne ani ta uroven jako u nich nebude stacit.

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Ach jo, takhle to dopadá, když se bezhlavě hltá všechno co se píše na internetu. Pak nemáme mít na hradě škodolibého oslíka a za premiéra hamižného mafiána aplikující praktiky STB i na vlastní děti.
Ten obrázek výše je z HRANÉHO dánského spotu na podporu výstavby rychlonabíjecích stanic, to nemá s realitou v Norsku nic společného. Je zvláštní, že se někdo nepozastaví nad tím, proč mají všechna ta auta natažené kabely z druhé strany ulice a že polovina těch kabelů vede jen z jednoho okna do druhého. A i člověk, který zde dává neustále na obdiv svojí "inteligenci" to slupne jako malinu
Není ani překvapující, že se toho takto chytli na autoforu, protože jak to tam občas sleduji, tak pokud nenapíšou denně alespoň jeden dehonestující článek na EV, Teslu, nebo Muska, tak nejspíš nedostanou od sponzora zaplaceno.
S nedostatkem elektřiny pro EV není opravdu na místě si dnes dělat starosti. V ČR je 6mil aut, z toho dnes 2tis elektromobilů, ročně se u nás prodá kolem 250tis aut, z toho EV ani ne procento. Takže než se v naší východní části světa dostaneme na nějaký majoritní podíl EV na silnicích uběhne ještě spousta let, nebo spíš desetiletí.
Dalším faktem je, že pro fosilní paliva platí ERoEI kolem 15 (u bioplaiv je to ještě výrazně tragičtější číslo) což jinými slovy znamená, že pro výrobu 1l benzínu/nafty je potřeba kolem 1,5kWh energie. A to v tom není distribuce a provoz čerpacích stanic. Takže v podstatě v momentě kdy jen natankujete spalovací auto, spotřebujete téměř stejně energie jako ten elektromobil pro jízdu. O tom se moc nemluví, na autoforu už vůbec ne. Navíc EV nepotřebují zdaleka takový servis, tolik ND, což je další hromada ušetřené energie. Je vůbec otázkou, jestli změna pohonu z fosilních paliv na elektřinu bude znamenat navýšení spotřeby elektrické energie. A v neposlední řadě z ČR každoročně vyvážíme za hranice kolem 25% vyrobené elektřiny, a to za velmi mrzký peníz.
Když už jsme u té energie, tak je dobré se podívat jak na tom auto se spalovacím motorem je, že je to v první řadě vlastně velmi komplikované pojízdné topidlo, jehož vedlejším produktem je mechanická práce, hluk, jedy a karcinogeny. Jak dlouho si můžeme ještě dovolit takové plýtvání zdrojů?
Jistě že nejsou současná EV dokonalá ani 100% ekologická, ale nepochybně je to budoucnost a opuštění slepé větvě spalovacích motorů přinese jen výhody.
Ten obrázek výše je z HRANÉHO dánského spotu na podporu výstavby rychlonabíjecích stanic, to nemá s realitou v Norsku nic společného. Je zvláštní, že se někdo nepozastaví nad tím, proč mají všechna ta auta natažené kabely z druhé strany ulice a že polovina těch kabelů vede jen z jednoho okna do druhého. A i člověk, který zde dává neustále na obdiv svojí "inteligenci" to slupne jako malinu

S nedostatkem elektřiny pro EV není opravdu na místě si dnes dělat starosti. V ČR je 6mil aut, z toho dnes 2tis elektromobilů, ročně se u nás prodá kolem 250tis aut, z toho EV ani ne procento. Takže než se v naší východní části světa dostaneme na nějaký majoritní podíl EV na silnicích uběhne ještě spousta let, nebo spíš desetiletí.
Dalším faktem je, že pro fosilní paliva platí ERoEI kolem 15 (u bioplaiv je to ještě výrazně tragičtější číslo) což jinými slovy znamená, že pro výrobu 1l benzínu/nafty je potřeba kolem 1,5kWh energie. A to v tom není distribuce a provoz čerpacích stanic. Takže v podstatě v momentě kdy jen natankujete spalovací auto, spotřebujete téměř stejně energie jako ten elektromobil pro jízdu. O tom se moc nemluví, na autoforu už vůbec ne. Navíc EV nepotřebují zdaleka takový servis, tolik ND, což je další hromada ušetřené energie. Je vůbec otázkou, jestli změna pohonu z fosilních paliv na elektřinu bude znamenat navýšení spotřeby elektrické energie. A v neposlední řadě z ČR každoročně vyvážíme za hranice kolem 25% vyrobené elektřiny, a to za velmi mrzký peníz.
Když už jsme u té energie, tak je dobré se podívat jak na tom auto se spalovacím motorem je, že je to v první řadě vlastně velmi komplikované pojízdné topidlo, jehož vedlejším produktem je mechanická práce, hluk, jedy a karcinogeny. Jak dlouho si můžeme ještě dovolit takové plýtvání zdrojů?
Jistě že nejsou současná EV dokonalá ani 100% ekologická, ale nepochybně je to budoucnost a opuštění slepé větvě spalovacích motorů přinese jen výhody.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Gratuluji Andre, "chytil jsi me na svestkach" a ja verejne priznavam v tomto smeru pochybeni. Verim, ze jsi na tuto chvili cekal dost dlouho abys mi to mel moznost vratit, protoze mi v tomto smeru mas dost "co vracet" (i kdyz ne vzdy se ti to dari). Zel, v tvuj neprospech se nejedna o pochybeni v ramci neceho, co by se tykalo profesni zalezitosti, kterou mame spolecnou, tedy turbodmychadel.
To, ze lidi hltaji vse na internetu, co je k dispozici jde jen v tvuj prospech. Blaboly (verim, ze cilene protoze tak hloupy nemuzes byt) a preklepy (narozdi od tohoto pripadu se tykaji tve profese), ktere mas tu ale i na svych firemnich strankach tak nebrani tomu, aby lidi zvolili produkty od tebe ... takze bud za to rad, je to v tvuj prospech. Ostatne, dost na to i vsazis ... teda dokud nedojde na to, kdy ti to nekdo vyvrati prostou argumentaci podlozenou serioznimi podklady
Mimochodem, co se "stopy" (zamerne nejsem konkretni, napr. uhlikove) tyce, tak elektromobily jsou stale doposud v konecnem dusledku/souctu vetsi zatezi, nezli ty spalovaci. A nebo patris mezi ty, kteri si neuvedomuji problematiku vyroby, repase ci likvidace akumulatoru? A jen se zeptam: akumulatory jsou z obnovitelnych zdroju?
A to nemluvim o realne zivotnosti stojanu a jejich "prispevek k esteticke strance mest". Z meho pohledu to je hnus a tim, ze si to prolobuji tak jen vyjde najevo, ze je to nasledek toho, ze "vsichni jsme si rovni ale nekteri jsou si rovnejsi" - resi se druhy pouzitych oken a materialu ale az budou mesta plna techto stojanu, bude vse v poradku
Nicmene, stale nebyly zodpovezeny moje otazky, bohuzel.
PS: predpokladam, ze v souvislosti s diskutovanym se uz poohlizis po nejakych jinych aktivitach, nezli je oprava turbodmychadel a servis vstrikovacu, pripadne, ze investujes zisky tak, aby se z tebe v obdobi, kdy "vyschne pramen" mohl stat rentier
To, ze lidi hltaji vse na internetu, co je k dispozici jde jen v tvuj prospech. Blaboly (verim, ze cilene protoze tak hloupy nemuzes byt) a preklepy (narozdi od tohoto pripadu se tykaji tve profese), ktere mas tu ale i na svych firemnich strankach tak nebrani tomu, aby lidi zvolili produkty od tebe ... takze bud za to rad, je to v tvuj prospech. Ostatne, dost na to i vsazis ... teda dokud nedojde na to, kdy ti to nekdo vyvrati prostou argumentaci podlozenou serioznimi podklady

Mimochodem, co se "stopy" (zamerne nejsem konkretni, napr. uhlikove) tyce, tak elektromobily jsou stale doposud v konecnem dusledku/souctu vetsi zatezi, nezli ty spalovaci. A nebo patris mezi ty, kteri si neuvedomuji problematiku vyroby, repase ci likvidace akumulatoru? A jen se zeptam: akumulatory jsou z obnovitelnych zdroju?

A to nemluvim o realne zivotnosti stojanu a jejich "prispevek k esteticke strance mest". Z meho pohledu to je hnus a tim, ze si to prolobuji tak jen vyjde najevo, ze je to nasledek toho, ze "vsichni jsme si rovni ale nekteri jsou si rovnejsi" - resi se druhy pouzitych oken a materialu ale az budou mesta plna techto stojanu, bude vse v poradku

Nicmene, stale nebyly zodpovezeny moje otazky, bohuzel.
PS: predpokladam, ze v souvislosti s diskutovanym se uz poohlizis po nejakych jinych aktivitach, nezli je oprava turbodmychadel a servis vstrikovacu, pripadne, ze investujes zisky tak, aby se z tebe v obdobi, kdy "vyschne pramen" mohl stat rentier

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak dost bylo osobního... 
Foreste, co chceš slyšet? O soudobé politické elitě ve městech a tomu polatné urbanistické koncepci?
Za komančů, když fabrika stavěla bytovky, tak dostala koeficient na parkovací místa (samozřejmě z dnešního pohledu - poplatný době) a 30% z ceny investice MUSELA investovat do tzv. občanské vybavenosti.
Co developeři dnes? Nejpodstatnější je (paradoxně) stranická příslušnost, respektive odsypání do správné stranické kasičky na volby atd.
Když např. jako občan v Praze opravuješ RD.. a místo podílového spoluvlastnictví to rozdělíš na samostatné bytové jednotky (z různých důvodů, včetně ručení hypoték apod.), tak již ke každému bytu musíš mít parkovací stání na svém!... žádné někde na ulici.
Co developer? Na stavební řízení pošle bytový dům s (drtivou) většinou garsonek, tam žádné parkování řešit nemusí... vyřeší stavební řízení... a pak změní dispozice bytů.
To je realita dnešní doby, to je reálný velký byznys...
To, že má každej "vykloubenej jouda" na sídlišti tři auta je věc druhá.
Stojany? Technicky vzato to může s klidem být jeden větší obslužný terminál (a ani to v principu není úplně nutné) a u každého stání pouze takový ten "malý zásuvkový sloupek", který se vysouvá a zasouvá (ze /) do země.
Zakabelování zelených pásů a chodníků... permanentní výkopové práce atd. To je opět jen permanentně točící se byznys. Vyjma velkých městských kolektorů existují samozřejmě např. systémy multikanálů... namátkou třeba Sitel (http://www.sitel.cz/wp-content/uploads/ ... kanaly.pdf). V první investici to jsou peníze navíc, ale již při druhém ručním výkopu a záhozu to začíná být velmi zajímavé... o tom, že si lze vytvořit v trase rezervu ani nemluvě.
Jak jsem již psal, to není v současné době technický či technologický problém...
K té stopě, návratnosti, recyklaci atd. Např. i3 je cca z 90% výrobek z recyklátů a z těch cca 90% opět recyklovatelný... Jaké jsou u toho energetické bilance jsem nikdy nezkoumal, ale s klidem pánům do Mnichova napíšu... a jistě dostanu korektní a kvalifikovanou odpověď.

Foreste, co chceš slyšet? O soudobé politické elitě ve městech a tomu polatné urbanistické koncepci?
Za komančů, když fabrika stavěla bytovky, tak dostala koeficient na parkovací místa (samozřejmě z dnešního pohledu - poplatný době) a 30% z ceny investice MUSELA investovat do tzv. občanské vybavenosti.
Co developeři dnes? Nejpodstatnější je (paradoxně) stranická příslušnost, respektive odsypání do správné stranické kasičky na volby atd.
Když např. jako občan v Praze opravuješ RD.. a místo podílového spoluvlastnictví to rozdělíš na samostatné bytové jednotky (z různých důvodů, včetně ručení hypoték apod.), tak již ke každému bytu musíš mít parkovací stání na svém!... žádné někde na ulici.
Co developer? Na stavební řízení pošle bytový dům s (drtivou) většinou garsonek, tam žádné parkování řešit nemusí... vyřeší stavební řízení... a pak změní dispozice bytů.
To je realita dnešní doby, to je reálný velký byznys...
To, že má každej "vykloubenej jouda" na sídlišti tři auta je věc druhá.
Stojany? Technicky vzato to může s klidem být jeden větší obslužný terminál (a ani to v principu není úplně nutné) a u každého stání pouze takový ten "malý zásuvkový sloupek", který se vysouvá a zasouvá (ze /) do země.
Zakabelování zelených pásů a chodníků... permanentní výkopové práce atd. To je opět jen permanentně točící se byznys. Vyjma velkých městských kolektorů existují samozřejmě např. systémy multikanálů... namátkou třeba Sitel (http://www.sitel.cz/wp-content/uploads/ ... kanaly.pdf). V první investici to jsou peníze navíc, ale již při druhém ručním výkopu a záhozu to začíná být velmi zajímavé... o tom, že si lze vytvořit v trase rezervu ani nemluvě.
Jak jsem již psal, to není v současné době technický či technologický problém...
K té stopě, návratnosti, recyklaci atd. Např. i3 je cca z 90% výrobek z recyklátů a z těch cca 90% opět recyklovatelný... Jaké jsou u toho energetické bilance jsem nikdy nezkoumal, ale s klidem pánům do Mnichova napíšu... a jistě dostanu korektní a kvalifikovanou odpověď.
GIV Variant TDi ???kW
A co spotřeba vzácných kovů a např. vytápění auta , jak tohle je řešeno?Samozřejmě už dnes jezdí majitelé moderních skvostů ve svetru a šále a mají teplé ponožky.., např. můj synovec jezdí 5km do práce s A4 TDI, auto po dojetí do práce je studené stejně jako po nastartování, je oblečen jako ve filmu Vrchní prchni ve Velorexu a o spotřebě a ničení motoru nemluvě...Co jsou mu platné mnohé "vymoženosti" bývalé moderní doby, když je zmrzlý a nehledě na to, že z auta blbě vidí, protože okno je pořád zamžené? Co je mu platné ABS , atd. atd. když z auta nevidí? ..Že je to pitomec je evidentní, ale kolik takových milovníků TDI za každou cenu v republice je? Tak jak to bude s vytopením elektromobilu? Bude to alespoň tak, jako to mám já, že auto natočím, jdu si dopít čajíček, vzít si bundu a po dočištění oken sednu do auta, které už topí? Ale to je ještě z doby předbývalé moderní , kdy rozum ještě vítězil... 
P.S. samozřejmě mám na mysli elektromobil, který nebude šnůrou napojen na vnější zdroj /třeba na vesnici nebo samotě/, ale bude mít např.poloplné baterie...

P.S. samozřejmě mám na mysli elektromobil, který nebude šnůrou napojen na vnější zdroj /třeba na vesnici nebo samotě/, ale bude mít např.poloplné baterie...
nepropadat panice...
Se ptáš jako malej Jarda
To je přece jasné, zatopíš si okamžitě... a budeš mít o to kratší dojezd. Nicméně ty cca 2kW max. topení tě nezabijou ani nespasí...
Když místo 100km/h pojedeš 97km/h, tak to vyrovnáš
Tím se dostáváme k dalšímu soudobému fenoménu u EM, kdy řidič mnohem více (v porovnání s klasickými auty) sleduje parametry vozu (aktuální spotřebu, dojezd,...) než okolní provoz...
Hlavně v kopcích a v dálničním tempu... jsou soudobé EM tragédie
Nicméně, již jsem poznal několik masochistů, kteří se s EM vydali do Chorvatska
. Tím zniňuji další méně známý fakt, že akumulátorům nedělá dobře teplo... dokonce hůře, než zima... neboť zahřát se umí, ochladit nikoli.

To je přece jasné, zatopíš si okamžitě... a budeš mít o to kratší dojezd. Nicméně ty cca 2kW max. topení tě nezabijou ani nespasí...
Když místo 100km/h pojedeš 97km/h, tak to vyrovnáš

Tím se dostáváme k dalšímu soudobému fenoménu u EM, kdy řidič mnohem více (v porovnání s klasickými auty) sleduje parametry vozu (aktuální spotřebu, dojezd,...) než okolní provoz...
Hlavně v kopcích a v dálničním tempu... jsou soudobé EM tragédie


GIV Variant TDi ???kW