Caddy 1,9 tdi BLS spatna komprese

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Caddy 1,9 tdi BLS spatna komprese

Příspěvek od edie »

Potřeboval bych poradit.Auto za studena běží na 3 válce a jakmile se ohřeje tak běží hezky.Komprese naměřený 22,27,26,27.Sundali jsme hlavu a na prvním válci je vyjetá drážka...viz foto. Může to udělat takový rozdíl?Obrázek
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2063
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ta drážka tam nebude jen tak. Stejně vypadalo BLS s prasklým pístem, tady to nevypadá, ale nejspíš prasklý kroužek.
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od edie »

Jirka. píše:Ta drážka tam nebude jen tak. Stejně vypadalo BLS s prasklým pístem, tady to nevypadá, ale nejspíš prasklý kroužek.
Takže výměna spodku?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tam je komprese přeci 25 až 31 minimum 19 tak pokud se chytne válec až se motor trochu ohřeje hledej problém spíš ve vstřikovači nebo v té geniální kabeláži co diagnostika nění v pměti nějaká závada?
víš který válec z studena nejede? vyčerpaljsi možnosti vagu ? vše njdeš na tomto foru

to samé jsem řešil začátkem tohoto roku vag anály 13 a 23 a ještě tuším 18 třeba ucho TD z B bystrice ti poradí od toho jsem diag obkoukal,
+ jsem se stetoskopem zaposlouchal do motoru a dva vstřiky KO
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od edie »

slovacek.milos píše:tam je komprese přeci 25 až 31 minimum 19 tak pokud se chytne válec až se motor trochu ohřeje hledej problém spíš ve vstřikovači nebo v té geniální kabeláži co diagnostika nění v pměti nějaká závada?
víš který válec z studena nejede? vyčerpaljsi možnosti vagu ? vše njdeš na tomto foru

to samé jsem řešil začátkem tohoto roku vag anály 13 a 23 a ještě tuším 18 třeba ucho TD z B bystrice ti poradí od toho jsem diag obkoukal,
+ jsem se stetoskopem zaposlouchal do motoru a dva vstřiky KO
Vstřiky udělané.. Měnily se všechny trysky cca před půl rokem.Samozřejmě seřizený a přegumičkovaný.Závady žádné.Vím že minimum je 19 ale 22 je už hodně málo a měřili jsme to na teplém motoru.Za studena jsme to měřili když se dělaly ty vstřiky ale to už si přesně hodnoty nepamatuju.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jirka. píše:Ta drážka tam nebude jen tak. Stejně vypadalo BLS s prasklým pístem, tady to nevypadá, ale nejspíš prasklý kroužek.
jirko já jsem před 15 ti lety praskl kroužek na orlíku, letos jsem ten kompresor zničil že jsem řezal stěnu a on zapl zaprášily se ventily a ztratil tlak, musel jsem ho rozebrat vyčistit , vložky furt ok žádná rýha a ten kroužek prasklý jsem tam zas dal a to má v sobě ještě rozpínací pružinu, já osobně drobné rýhy neřeším,
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Rozhodně vytáhnout píst a zjistit co je tam špatně. Jak tu někdo psal. Ta rýha tam není samo sebou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od edie »

Tomas6 píše:Rozhodně vytáhnout píst a zjistit co je tam špatně. Jak tu někdo psal. Ta rýha tam není samo sebou.
Mě právě šlo o to jestli má význam se v tom dál hrabat nebo rovnou sehnat jinej spodek..
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

A nebolo citit stiplavy dym z vyfuku?
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od edie »

Utmir píše:A nebolo citit stiplavy dym z vyfuku?
Než se to trochu ohřalo tak z vyfuku smrdela nafta nespalena a hulilo to bile.
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Tak ako hovori Slovacek bude to nejaky vstrekovac ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Sundat vanu a odšroubovat dva šrouby na ojnici ti moc práce nedá. Pak bych přemýšlel dál pokud tam nic nenajdeš.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od edie »

Tomas6 píše:Sundat vanu a odšroubovat dva šrouby na ojnici ti moc práce nedá. Pak bych přemýšlel dál pokud tam nic nenajdeš.
Píst vyndám..a vám přijde že 22 na teplým motoru je ok??Právě že jako první šli vstřiky na repas..Beze změny..Tak to majitel odsunul a ted se to má dořešit.Mě právě jako první po změření komprasí napadlo sundat hlavu..
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Zla kompresia, ryha jasne naznacuje ze je niektory kruzok KO. Za studena i za tepla treba pozriet vo vagu kanal 13, urcite tam musia byt velke rozdiely vo vyrovnavackach. Btw ked je hlava dole tak uz zrejme moc vagom nenapozeras, ale aspon do buducna. Btw2, biely dym z vyfuku za studena neznamena nutne zly vstrekovac !! Ale prave to, ze pri nizkej kompresii nedokaze nafta optimalne prehoriet, preto je citit z wydehu. Na zohriatom motore to moze byt OK. Nabuduce treba pozriet ci tlakuje do klukovej skryne.. bud cez vrch, vicko alebo cez mierku oleja
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Osobně bych ten spodek zgenerálkoval.Udělat brus, samozřejmě písty, kroužky a přeměřil bych kliku a dal nový lágry a máš novej spodek a do 20000 se vejdeš ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“