A joooo, já furt čuměl na tu rýhu a ty písty mi unikly...opravdu jsi narazil na kousek zasažený nějakým extra specialistou tunerem
Není třeba ten píst i celkově nižší jen když ho změříš šuplerou od čepu nahoru ? Ona každá desetinka je sakra znát...
A takto "upravit" tu komoru v pístu, se divím že to vůbec normálně jelo
roman1648 píše:A joooo, já furt čuměl na tu rýhu a ty písty mi unikly...opravdu jsi narazil na kousek zasažený nějakým extra specialistou tunerem
Není třeba ten píst i celkově nižší jen když ho změříš šuplerou od čepu nahoru ? Ona každá desetinka je sakra znát...
A takto "upravit" tu komoru v pístu, se divím že to vůbec normálně jelo
Podle mě jsou i profrézovaný jamky na ventily..Co jsem to měřil šuplérou tak na každém pístu je to jinak..Zajímavý začátek roku.. Mě strašně překvapuje jakou si s tím někdo musel dát práci...
Za skusku by to chcelo na tom prvom valci vimenit na pieste piestne kruzky nove tesnenie,poskladat pretesnit vstrek na tom prvom valci nastavit vstrek zavret viko naliat olej vodu a natocit asi najlacnejsi sposob tvojej opravy v takom pripade cely motor kus za kus a modlit sa ci to neni macka vo vreci
Utmir píše:Za skusku by to chcelo na tom prvom valci vimenit na pieste piestne kruzky nove tesnenie,poskladat pretesnit vstrek na tom prvom valci nastavit vstrek zavret viko naliat olej vodu a natocit asi najlacnejsi sposob tvojej opravy v takom pripade cely motor kus za kus a modlit sa ci to neni macka vo vreci
Tj..A nebo snížit o jednu řadu těsnění a třeba by to taky pomohlo...
Utmir píše:Ale asi by to islo ked dalsie 3 kompresie boli vyborne pozri oznacenie bloku spodku urcite to bude BKD a pisty z 2 litra BMM
Urcite to nebude BKD. Bloky co su pre motory s DPF maju komplet inac celu zadnu stenu ( naliatky na zadnej strane bloku ). Na klasicky blok bez DPF nepreskladas napr. ochladzovac spalin lebo ho proste nebudes mat kam prisrubovat atd. Dalej neviem preco ale BLS nema piesty s vnutorny ochladzovanim komorok olejom. Ma sisate ozubene kolecko na kluke a inac casovanu vacku. Ma ine sanie, turbo otocene naopak a cele vedenie vzduchu inac ( hadice, chladicovu stenu atd. )