Caddy 1,9 tdi BLS spatna komprese

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20222
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A joooo, já furt čuměl na tu rýhu a ty písty mi unikly...opravdu jsi narazil na kousek zasažený nějakým extra specialistou tunerem (noteeth)
Není třeba ten píst i celkově nižší jen když ho změříš šuplerou od čepu nahoru ? Ona každá desetinka je sakra znát...
A takto "upravit" tu komoru v pístu, se divím že to vůbec normálně jelo :?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2063
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

roman1648 píše:A joooo, já furt čuměl na tu rýhu a ty písty mi unikly...opravdu jsi narazil na kousek zasažený nějakým extra specialistou tunerem (noteeth)
Není třeba ten píst i celkově nižší jen když ho změříš šuplerou od čepu nahoru ? Ona každá desetinka je sakra znát...
A takto "upravit" tu komoru v pístu, se divím že to vůbec normálně jelo :?
Podle mě jsou i profrézovaný jamky na ventily..Co jsem to měřil šuplérou tak na každém pístu je to jinak..Zajímavý začátek roku.. (LOL) Mě strašně překvapuje jakou si s tím někdo musel dát práci...
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Ale asi by to islo ked dalsie 3 kompresie boli vyborne pozri oznacenie bloku spodku urcite to bude BKD a pisty z 2 litra BMM
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Jirka. píše:Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Asi bych ho bral ale teď nevěřím ani vršku..Budu to konzultovat se zákazníkem a dám vědět..
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Za skusku by to chcelo na tom prvom valci vimenit na pieste piestne kruzky nove tesnenie,poskladat pretesnit vstrek na tom prvom valci nastavit vstrek zavret viko naliat olej vodu a natocit asi najlacnejsi sposob tvojej opravy v takom pripade cely motor kus za kus a modlit sa ci to neni macka vo vreci ;)
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Utmir píše:Za skusku by to chcelo na tom prvom valci vimenit na pieste piestne kruzky nove tesnenie,poskladat pretesnit vstrek na tom prvom valci nastavit vstrek zavret viko naliat olej vodu a natocit asi najlacnejsi sposob tvojej opravy v takom pripade cely motor kus za kus a modlit sa ci to neni macka vo vreci ;)
Tj..A nebo snížit o jednu řadu těsnění a třeba by to taky pomohlo...
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

No musis to poriadne zmerat aby sa ti to nestretlo a olej to nezralo ?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Utmir píše:Ale asi by to islo ked dalsie 3 kompresie boli vyborne pozri oznacenie bloku spodku urcite to bude BKD a pisty z 2 litra BMM
Urcite to nebude BKD. Bloky co su pre motory s DPF maju komplet inac celu zadnu stenu ( naliatky na zadnej strane bloku ). Na klasicky blok bez DPF nepreskladas napr. ochladzovac spalin lebo ho proste nebudes mat kam prisrubovat atd. Dalej neviem preco ale BLS nema piesty s vnutorny ochladzovanim komorok olejom. Ma sisate ozubene kolecko na kluke a inac casovanu vacku. Ma ine sanie, turbo otocene naopak a cele vedenie vzduchu inac ( hadice, chladicovu stenu atd. )
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

edie píše:
Jirka. píše:Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Asi bych ho bral ale teď nevěřím ani vršku..Budu to konzultovat se zákazníkem a dám vědět..
To nejni tvoje?
Tak to bude zákoš čumět co koupil (rofl)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Pepíček píše:
edie píše:
Jirka. píše:Kdyžtak tu mám pěkný spodek BLS za 8000 Kč
Asi bych ho bral ale teď nevěřím ani vršku..Budu to konzultovat se zákazníkem a dám vědět..
To nejni tvoje?
Tak to bude zákoš čumět co koupil (rofl)
Pravě že je to zákazníka..no spíš se to budu snažit dát rozumě do kupy takže asi seženu jinej spodek a nechám přezkoušet hlavu..
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

To je rozumný.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“