Golf IV - 1,9TDI 81kw AHF - počet děr u těsnění pod hlavou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslel jsem to tak, že na první pohled o nic nejde, motor v běžných režimech chytá a na rozdíl od předkomůrky není tak ohrožen start v zimě. Ale účinnost se snižuje ,takže s kompresí se nesmí plýtvat, protože časem nepřibývá, ale ubývá....TDI tech píše:Presne to som si kedysi myslel aj ja. ALE POZNA !!!jericho-3 píše:... takže když se dá vyšší, nic se nepozná, ale je to škoda.
nepropadat panice...
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Fajn, koupil jsem dneska s jednou dírou, ale až za týden má mechanik na to čas, tak uvidíme, blok samozřejmě očistí, ale škřábat blok neumí, ale můžem prý vyndat motor a odvézt ho někam, to bych se asi nedoplatil...
Jinak auto mám 10let a žere pořád stejně 6,2-6,4litru a mám dotaz na olej, měnil jsem ho před 2měsícema, má najeto 1.000km, mám ho znova měnit? Mám tam dobrej Millers Oils XFE 10W-40. Je to sice za tisícovku, ale auto s hodnotou 25tisíc mi ročně nějak moc už stojí na opravách, tak tisíc sem, tisíc tam už se nastřádá. Mechanik říká, že se trochu fridexu z oleje vypaří, že by olej nechal. Měním 1x ročně a nájezd mám právě jen 7.000km
Jinak auto mám 10let a žere pořád stejně 6,2-6,4litru a mám dotaz na olej, měnil jsem ho před 2měsícema, má najeto 1.000km, mám ho znova měnit? Mám tam dobrej Millers Oils XFE 10W-40. Je to sice za tisícovku, ale auto s hodnotou 25tisíc mi ročně nějak moc už stojí na opravách, tak tisíc sem, tisíc tam už se nastřádá. Mechanik říká, že se trochu fridexu z oleje vypaří, že by olej nechal. Měním 1x ročně a nájezd mám právě jen 7.000km