Golf IV - 1,9TDI 81kw AHF - počet děr u těsnění pod hlavou?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A citelne slabsi vykon !
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

TDI tech píše:
jericho-3 píše:... takže když se dá vyšší, nic se nepozná, ale je to škoda.
Presne to som si kedysi myslel aj ja. ALE POZNA !!!
Myslel jsem to tak, že na první pohled o nic nejde, motor v běžných režimech chytá a na rozdíl od předkomůrky není tak ohrožen start v zimě. Ale účinnost se snižuje ,takže s kompresí se nesmí plýtvat, protože časem nepřibývá, ale ubývá....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Fajn, koupil jsem dneska s jednou dírou, ale až za týden má mechanik na to čas, tak uvidíme, blok samozřejmě očistí, ale škřábat blok neumí, ale můžem prý vyndat motor a odvézt ho někam, to bych se asi nedoplatil...
Jinak auto mám 10let a žere pořád stejně 6,2-6,4litru a mám dotaz na olej, měnil jsem ho před 2měsícema, má najeto 1.000km, mám ho znova měnit? Mám tam dobrej Millers Oils XFE 10W-40. Je to sice za tisícovku, ale auto s hodnotou 25tisíc mi ročně nějak moc už stojí na opravách, tak tisíc sem, tisíc tam už se nastřádá. Mechanik říká, že se trochu fridexu z oleje vypaří, že by olej nechal. Měním 1x ročně a nájezd mám právě jen 7.000km
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nech to ustát /což už asi je/a odpust pak trochu té "vody " dole výpušťákem, ono stejně vždy po opravě tam něco bude /já to většinou předtím vypustím, když je dobrý/, pokud se zabrušovaly ventily , popřípadě brus z hlavy...Nový filtr co tam je, to pobere.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“