Prave vacsinou z.nich jazdi ako prasata.cest vynimkamjericho-3 píše:Automat má jednu nevýhodu, když se přesedne do manuálu a řidič jede instinktivně a zapomene, že u manuálu musí vyřadit...Takže se stává, že vjede do křižovatky, což se mi stalo, když jsem nějakou dobu jezdil s klasickým automatem.A samozřejmě bezpečnost v dnešním provozu a hlavně, když se vozí děti, je důležitá..Ale kam až to půjde? Strach z čehokoliv je dnes všudypřítomná, vezu souseda, ty nemáš airbagy? Nemám, ty nemáš ABS? Nemám...a je celej posranej, a já mu říkám, vždyt´ty jezdíš na kole..To jo, ale já ho většinou vedu..Takže budeme vyhazovat nové a nové prachy za nové a nové vyfikundace moderní doby a pak vidíš bouračku a ty nové skvosty jsou zmačkané jako sardinky a nikdo nepřežil..Dřívější řidiči museli být vlastně geniální, když zvládli pod zadkem 200HP bez čehokoliv, kdy to hrabalo jako vzteklé, na rozdíl od dnešních metrosexuálů, kteří mají 350hp a babička s tím jezdí do supermarketu..Dle mého názoru, by většina autíčkářů měla hlavně myslet na motorkáře, a nechovat se jako hovada uprostřed svých vypolstrovaných peřin..Ti jsou poslední reinkarnací chlapského pojetí jízdy..
Za co vyměnit O1 ASZ ? Do cca 220tkč.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 ix
jericho-3 píše:Automat má jednu nevýhodu, když se přesedne do manuálu a řidič jede instinktivně a zapomene, že u manuálu musí vyřadit...Takže se stává, že vjede do křižovatky, což se mi stalo, když jsem nějakou dobu jezdil s klasickým automatem.A samozřejmě bezpečnost v dnešním provozu a hlavně, když se vozí děti, je důležitá..Ale kam až to půjde? Strach z čehokoliv je dnes všudypřítomná, vezu souseda, ty nemáš airbagy? Nemám, ty nemáš ABS? Nemám...a je celej posranej, a já mu říkám, vždyt´ty jezdíš na kole..To jo, ale já ho většinou vedu..Takže budeme vyhazovat nové a nové prachy za nové a nové vyfikundace moderní doby a pak vidíš bouračku a ty nové skvosty jsou zmačkané jako sardinky a nikdo nepřežil..Dřívější řidiči museli být vlastně geniální, když zvládli pod zadkem 200HP bez čehokoliv, kdy to hrabalo jako vzteklé, na rozdíl od dnešních metrosexuálů, kteří mají 350hp a babička s tím jezdí do supermarketu..Dle mého názoru, by většina autíčkářů měla hlavně myslet na motorkáře, a nechovat se jako hovada uprostřed svých vypolstrovaných peřin..Ti jsou poslední reinkarnací chlapského pojetí jízdy..
Mě jde o pasivní bezpečnost, ne o nějaké serepetičky které nepotřebuji (ale takové ESP a jeho obdoba) mi už dvakrát na sněhu pomohla. Nemít ho, tak jsem orval kolo o obrubu nebo hrnul škarpu.
A abych tu pasivní měl, nemusím mít nové auto za 2 miliony, ale ojetý za 200tis.
A jestli tvrdíš že dnešní auta jsou na tom hůř, tak to si asi opravdu zastydl před 30 lety. Netvrdím že všechny jsou na tom líp, ale drtivá většina jo.
To že se jezdí jinými rychlostmi, víc bezohledně, za to ty lepší auta nemůžou. A ať v testech vychází 5 hvězdiček čemukoliv, mě zajímá test s malým přesahem který se v evropě vůbec nedělá a tam kde jo, je favorit jasný i v ceně 7 leté octavie 2

https://www.youtube.com/watch?v=lPL0Vi_8fiI
https://www.youtube.com/watch?v=Ys2HKrNqAN0
Celým předkem umí bourat snad všechny auta.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Domů bych si OII nekoupil. Máme dvě firemní, obě 77KW. První při 140 000km ojnice ven a teď asi turbo a vstřiky při 190 000km. Druhá co mám já tak při 185 000 problém s DPF, který byl zapříčiněn sjetou vačkou a zdvihátky. Olej se mění co 15 000Km 5W30. Celkově to auto je tvrdé, ale to je věc názoru. Ale zajímavé je že první je úplně bez koroze a druhá už má puchýře a to jsou stejný rok rozdíl dva měsíce.turbo kamna power píše:Jo, tak to se omlouvám, to jsem přehlédl. Tenhle režim je pro novější naftu dost hraniční - v létě v pohodě, ale v zimě se sotva ohřeje. Ale taky záleží hodně na stylu jízdy, stačí pravidelná italská údržba a není problém.Slavkov píše:... a to mu jako radíš na toto (viz. první příspěvek = zadání):Thopr píše:Trasa 15km tam a 15km zpě, mezitím po 5-ti km stop (školka). Pak o víkendech cca 150km vejlet.
Vidím to dost podobněBiimbo píše:S OI jsem byl spokojený, s OII víc protože mi víc nabídla. Podvozek, bezpečnost, komfort. Na obou autech jsem neřešil nic zásadního. OI jsem koupil když měla 7 let a 200tis. OII 8 letou a 245 tis.
Když to shrnu, na OI mělo všechno kromě zadní nápravy menší životnost, ložiska, čepy, tlumiče, silentbloky ale i stahovacky, kabeláže ve dveřích. Na OII jsem první ložisko dělal při 350 společně s podvozkem a tlumiče ne proto že to bylo úplně třeba, jen proto že jsem tam dával velký brzdy a udelal to komplet. Stahovacku ani jednu, kabeláž taky ne. Klimakompresor jsem dělal na obou, na jedničce kvůli ložisku, na dvojce kvůli konektoru který byl při koupi po nehodě utrženy. Takže otázkou jestli by nefungoval dál.
Obě auta rezla úplně stejně a řekl bych že moje OII (možná štěstí na kus) míň než OI která byla původem z Německa a OII jezdila jen ČR.
Určitě je třeba být opatrný při výběru motorizace ale kdybych dnes kupoval Octavku tak jedině 3ku, kdybych si vybíral mezi 2 a 1 tak jedině dvojku.
A pokud řešíš místo tak s isofixem je to naprd i v OII. Stejně se musíš soupnout dopředu. Máme recaro sedačku i s iso bází od recaro a na tohle by byl ideální SupII. Což by v případě škodovky byl můj favorit v combi s Bxe. Nebo klidně i cfhc.v OII, když mám vzadu recarofix s vajíčkem, tak si dopředu ještě sedne 180cm člověk, do OI ne. Navíc isofix je u OI hodně schovaný a základna celkem huntuje sedačku.
Jen já bych si teda trojkovou oktu nekoupil. Sice je ještě prostornější, než dvojka, ale krom 1.4TSI tam není žádný rozumný motor. A oproti dvojce to má zase zpět vlečnou nápravu a ty rány, který od ní jdou na 17" kolech jsou úplně šílenýUrčitě bych šel raději do Golfa 7 Variant, který mi je o dost příjemnější. Navíc na slušnou OIII potřebuješ aspoň 300t. kč, zatímco top dvojka je za 200 v klidu.
Jedničková okta má jedinou obrovskou výhodu a to jsou motory: jak nesmrtelný rotačky, parádní 1.8T, tak příjemně dynamický ASZ s dlouhou 6q převodovkou. Ale zbytek auta těžce zaostává. U OII a OIII je to tak trochu naopak, auto dobrý, ale motory nic moc.
Ale z jedničky veterán se stoupající hodnotou nikdy nebude. Jedině ze zachovalých RS a možná nějakých dalších zajímavějších verzí jako L&K.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
No, ono vlastne moc na vyber nemam. Pokud koncern, tak bud o2 po fl rok 2011 az 2013, motor 81 nebo 103 kw v cr, najeto cca 200tkm a klido i s dsg. Dalsi je 3c pastika, rok 2009,2010... Najeto cca 250,vybava cajk a cena je ale do 185tkc. B7 jde uz taky, rok 2011 az 2012,najeto kolem 240tkm a cenaa do 220tkc. Pak sup ii rok 2010 az 2011, motor 103 nebo 125,najeto taky kolem 220 az 300tkm a cena 200tkc. GVI je stejne jak O2 po Fl, jak cenou, tak najezdem nebo vybavou. Na ostatni značky moc nekoukam, uz jen kvuli diag ci ND. Leda jeste je mondeo rok 2011 az 2014 2.0 tdci 103kw, cena cca 200-220tkc.
Takze vlastne vybiram max z 5 ti aut. Vozim deti do skolky kazdy den, takze i kdyz mam jeste Fusiona v banu, tak bych chtel jezdit denne s tim "novym"...
Takze vlastne vybiram max z 5 ti aut. Vozim deti do skolky kazdy den, takze i kdyz mam jeste Fusiona v banu, tak bych chtel jezdit denne s tim "novym"...
Naposledy upravil(a) Thopr dne 22 led 2019, 17:31, celkem upraveno 1 x.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Já bych šel do toho Mondea, koncern mě přijde předražený a mondeo si myslím že je o třídu víš než Octa. Nebo Japonce či Peška.Thopr píše:No, ono vlastne moc na vyber nemam. Pokud koncern, tak bud o2 po fl rok 2011 az 2013, motor 81 nebo 103 kw v cr, najeto cca 200tkm a klido i s dpf. Dalsi je 3c pastika, rok 2009,2010... Najeto cca 250,vybava cajk a cena je ale do 185tkc. B7 jde uz taky, rok 2011 az 2012,najeto kolem 240tkm a cenaa do 220tkc. Pak sup ii rok 2010 az 2011, motor 103 nebo 125,najeto taky kolem 220 az 300tkm a cena 200tkc. GVI je stejne jak O2 po Fl, jak cenou, tak najezdem nebo vybavou. Na ostatni značky moc nekoukam, uz jen kvuli diag ci ND. Leda jeste je mondeo rok 2011 az 2014 2.0 tdci 103kw, cena cca 200-220tkc.
Takze vlastne vybiram max z 5 ti aut. Vozim deti do skolky kazdy den, takze i kdyz mam jeste Fusiona v banu, tak bych chtel jezdit denne s tim "novym"...
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
A.co tak mazdu 6 2.0 benzin budes menit len.olej a.spotrebak rok 2008 a vyssie s koroziou uz na tom.tak.zle.nie.je ak.osetris podvozok sa.len vozis a podvozok co sa tyka komfortu sa.s.passatom.a.oktavkou neda porovnat ,nevyhoda spotreba 8L benzinu pre.niekoho.,nemusis sa bat co ti na.aute prdne ani zenti ho ulradnu a spolahlivo sa vozis.
BMW 330 ix
Mě třeba zarazilo, že moje známá, jejíž manžel žil v USA , a přivezl si odsud Passata, povídá, koukala jsem, že bych si koupila nové auto,.ale jaké? Studovali jsme to s manželem a došli jsme k názoru, že náš 12 letý Passat , který jezdí od nova bez jakékoliv poruchy nám musí stačit..Na nějakou obrazovku v přístrojovce apod. kašleme.. A JE TO BENZIN..Tak mě podrž..bohužel nevím, jaký motor tam mají... 

nepropadat panice...
Dnes by som uz riesil auto jedine tak, ze je uplne jedno ake to bude ( vsetko su to mrdky ), len to musi byt funglovka a priplatim si predlzenu zaruku na celu dobu leasingu. Po splateni leasingu sa ho ihned zbavim a beriem zase nove. Inak to zjavne nema vyznam. Neviem kto koho donutil ku konzumu. Ci automobilky ludi, alebo ludia automobilky 

Naposledy upravil(a) TDI tech dne 22 led 2019, 22:52, celkem upraveno 1 x.
2.8 a 4.0 jsem tam viděl pokud jde o B5.5jericho-3 píše:Mě třeba zarazilo, že moje známá, jejíž manžel žil v USA , a přivezl si odsud Passata, povídá, koukala jsem, že bych si koupila nové auto,.ale jaké? Studovali jsme to s manželem a došli jsme k názoru, že náš 12 letý Passat , který jezdí od nova bez jakékoliv poruchy nám musí stačit..Na nějakou obrazovku v přístrojovce apod. kašleme.. A JE TO BENZIN..Tak mě podrž..bohužel nevím, jaký motor tam mají...
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 22 led 2019, 21:09, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To jste měli bohužel špatnou ruku při výběru motoru. Navíc v jakým režimu ty auta jezdí? Moje mamka má OII 2006 1.9 4x4 BXE a má najeto přes 350t. km a na motor nebylo šáhnuto, já mám 1.6 TDI 2011, najeto 280t. km a taky bez jediné závadyHošík píše:Domů bych si OII nekoupil. Máme dvě firemní, obě 77KW. První při 140 000km ojnice ven a teď asi turbo a vstřiky při 190 000km. Druhá co mám já tak při 185 000 problém s DPF, který byl zapříčiněn sjetou vačkou a zdvihátky. Olej se mění co 15 000Km 5W30. Celkově to auto je tvrdé, ale to je věc názoru. Ale zajímavé je že první je úplně bez koroze a druhá už má puchýře a to jsou stejný rok rozdíl dva měsíce.


Mondeo je fajn, ale interiér mi přijde laciný a rezne to víc, jak Octavia, hlavně zespoda. Octavia II má nerezový výfuk, tenhle výraz není u Forda ani ve slovníku

Mazda je pak na tom s korozí ještě hůř, rok 2008 už budou pěkný vraky, pokud to není čerstvý dovoz z teplých krajin.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5