Ztrácí výkon a hůře brzdí octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

agr má obtok turbo jinak ovládané nez u alh…..ale podtlak z vývěvy by mel být stejný mel by jsi nameřit +- stejný podtlak ….. bývá okolo -0,9
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

standa123 píše:agr má obtok turbo jinak ovládané nez u alh…..ale podtlak z vývěvy by mel být stejný mel by jsi nameřit +- stejný podtlak ….. bývá okolo -0,9
děkuji zkusím sehnat ten měřák.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Fantik píše:Vývod z vývěvy je OK ? není volnej? jakej je podtlak při nastartovanym motoru?
Tak mám další poznatky ohledně mého problému. Napojil jsem manometr na rozbočce hadice která vede z vývěvy do posilovače a nastartoval jsem. Do deseti vteřin ručička vyběhla na 0,9bar což je v pořádku podle Vás. Nechal jsem to ještě minutu běžet a pořád ukazoval 0,9bar. Když jsem motor zhasnul tak ručička pomaličku lezla dolů(na 0,6 to spadlo do 15 minut). Když to pomalu klesalo tak jsem ještě hýbal tím koncem co vede jak do vývěvy tak do posilovače ale padalo to pořád stejně. Pak jsem to odpojil a šel domů. Myslím že do hodiny by to spadlo na nulu. Tak se zeptám odborníků jak dlouho by měl ten podtlak držet?Je to příčina toho mého problému že to netáhne a hůře brzdí? Jak dále postupovat?Sundat tu hadici nebo vyměnit komplet hadičky?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Pajda077 píše:
Fantik píše:Vývod z vývěvy je OK ? není volnej? jakej je podtlak při nastartovanym motoru?
Tak mám další poznatky ohledně mého problému. Napojil jsem manometr na rozbočce hadice která vede z vývěvy do posilovače a nastartoval jsem. Do deseti vteřin ručička vyběhla na 0,9bar což je v pořádku podle Vás. Nechal jsem to ještě minutu běžet a pořád ukazoval 0,9bar. Když jsem motor zhasnul tak ručička pomaličku lezla dolů(na 0,6 to spadlo do 15 minut). Když to pomalu klesalo tak jsem ještě hýbal tím koncem co vede jak do vývěvy tak do posilovače ale padalo to pořád stejně. Pak jsem to odpojil a šel domů. Myslím že do hodiny by to spadlo na nulu. Tak se zeptám odborníků jak dlouho by měl ten podtlak držet?Je to příčina toho mého problému že to netáhne a hůře brzdí? Jak dále postupovat?Sundat tu hadici nebo vyměnit komplet hadičky?
Nikdo nic přátelé? Ještě jsem zkusil stoupat na brzdu. Po 5-ti sešlápnutích budík ukazoval 0,4, čili po jednom sešlápnutí desetina baru dolů. Nafoukáno po 12 vteřinách znovu na 0,9.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20396
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

12 vteřin se mě zda strašně moc...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5118
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vyměň hadičky. Když to bude těsnit jak má,podtlak neklesne ani přes noc.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Zajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 05 pro 2006, 13:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Příspěvek od Zajic »

Tohle je ještě rotačka? U mé stejně staré Alhambry PD se podobně projevoval uvolněný nátrubek na vývěvě. Koupil jsem starší tandem BOSCH od Laďase a OK.
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

martinsidlo píše:Vyměň hadičky. Když to bude těsnit jak má,podtlak neklesne ani přes noc.
Co s tim mají kámo spolecne hadicky vždyť ty jsem ani nezkoušel, klesá mi přece podtlak jen na tu trubce do posilovace tak proc problem v hadičkach u kterých jsem nezkoušel podtlak?I tak je vyměním stoji par korun.Jen nevím je to tak 50 na 50 co lidé na netu debatují že silikonové jsou naprd a druhá půlka je proto že dát originál tak nevím. U těch silikonových dělají průměr 3mm/4mm tak radsi vzit 3mm?
Naposledy upravil(a) Pajda077 dne 14 úno 2019, 14:07, celkem upraveno 1 x.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Zajic píše:Tohle je ještě rotačka? U mé stejně staré Alhambry PD se podobně projevoval uvolněný nátrubek na vývěvě. Koupil jsem starší tandem BOSCH od Laďase a OK.
No s tím nátrubkem nevím jako nahoru a dolů s tím hýbat nejde jen pootáčet doprava doleva což nevím jestli může dělat nebo se to nesmí vůbec hnout. Spíš mě ten nátrubek připomíná převlečnou matici (myslíš nátrubek kde končí hadice z posilovače ne?
Uživatelský avatar
Zajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 05 pro 2006, 13:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Příspěvek od Zajic »

No myslím výstup podtlakové vývěvy. Protáčet by se určitě neměl.
Je to zřejmě běžná nemoc, že ten hliník povolí. Na fóru je tu o tom spusta témat. Oprava třeba zde https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Zajic píše:No myslím výstup podtlakové vývěvy. Protáčet by se určitě neměl.
Je to zřejmě běžná nemoc, že ten hliník povolí. Na fóru je tu o tom spusta témat. Oprava třeba zde https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Pujde to zalepit tekutým kovem ?Máme tu v práci plastický hliník. Jak se sundá ten tandem? Staci odsroubit nebo jsou tam nějaké úskalí?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20396
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Odmastit a zamatlat na autě...
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

roman1648 píše:Odmastit a zamatlat na autě...
Tak jsem tu hadici do posilovace sundal a prasklá vůbec není. Nasaju to přes pusu a drží. Jinak ten natrubek se vaklal tak půl milimetru to není tak hrozne ne?I tak jsem to zalepil tim plastyckym hlinikem.Tak ja už nevím kudy to muže utíkat a jak rychle by mela dofoukat vyveva na 0,9 jestli je ta moje teda dobra.Mé to trvá po 5 ti šlápnutích z 0,4 na 0,9 tak 15 vteřin.
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Rešil jsem tohle na mojom supovi, do pul hodky tvrdej pedál když auta stojí třeba na parkovišti a přesně jak tobě po sešlápnutí brzdy spadne cca 0,4 a delší dobu trvá než se dostane na -0,9 , Dal jsem nový tandem a změna žádná (wallbash) tak jsem to přestal rešit, na 3x rychlé zabrždění to stačí tak to neřeším. Buď to dělá posilovač nebo zpětný ventilek co je na trubce k posilovači mě napadlo.
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

pavska píše:Rešil jsem tohle na mojom supovi, do pul hodky tvrdej pedál když auta stojí třeba na parkovišti a přesně jak tobě po sešlápnutí brzdy spadne cca 0,4 a delší dobu trvá než se dostane na -0,9 , Dal jsem nový tandem a změna žádná (wallbash) tak jsem to přestal rešit, na 3x rychlé zabrždění to stačí tak to neřeším. Buď to dělá posilovač nebo zpětný ventilek co je na trubce k posilovači mě napadlo.
A jak ti táhne? pořád stejně nebo jsi poznal také změnu k horšímu když to začalo špatně brzdit?Proč tě napadl ten zpětný ventilek? Jak poznám že je v čudu?
Zamčeno

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“