Leon 1.6TDi CRKB (2014) - nouzak -> nenastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
já jsem se nechtěl nikoho dotknout nebo někoho naštvat. Sorry, jestli jsme se nějak nepochopili, ale snažím se tomu porozumnět. tak se omlouvám, jestli jsem napsal něco blbě...
nicméně jsem našel ten regulátor na čerpadle... a je to tohle:
https://dufy.cz/ventil-regulace-tlaku-c ... doria-9276
ten co posílal Roman je podle mě na tu rail lištu ze strany od baterie.
Pradoxně jsem to našel přes kód Hyundaie, používají stejný čerpadlo a Hyundai to nabízí jako díl zvlášť, ale koncern to zvlášť neprodává...
tak ok, budu zkoušet a dám vědět. Díky oběma za pomoc!
nicméně jsem našel ten regulátor na čerpadle... a je to tohle:
https://dufy.cz/ventil-regulace-tlaku-c ... doria-9276
ten co posílal Roman je podle mě na tu rail lištu ze strany od baterie.
Pradoxně jsem to našel přes kód Hyundaie, používají stejný čerpadlo a Hyundai to nabízí jako díl zvlášť, ale koncern to zvlášť neprodává...
tak ok, budu zkoušet a dám vědět. Díky oběma za pomoc!
Ahoj,
tak poznatky, kdyby to nekdo řešil..
tlak v soustavě byl nízký. Actual pressure 44700 hPA = 44,7 bar
vyházel sem přepady - při startování nic, pak sem zjistil, že je rail úplně suchej.
Vyhodil sem trubku z čerpadla a při startování z toho nafta cáká, ale žádnej gejzír.
vyměnil jsem čidlo tlaku a regulátor na railu, asi skoro zbytečně, ale něco najeto maj. nicméně podle všeho je vadnej regulátor na čerpadle. Když ho vyndám a porovnám s jiným, tak ten "vadnej" má tu trubičku zaskočenou, asi zavřenou a neotvírá... (to hádám).
Jiný důvod, proč by nebyla v railu nafta mě nenapadá. nic ucpanýho tam není.
Palivovej filtr čistej. Několikrát odvzdušněno pres vag.
čerpadlo z passata 52km najeto, přijde dnes. stejný, opět Bosch. Tak uvidíme...
tak poznatky, kdyby to nekdo řešil..
tlak v soustavě byl nízký. Actual pressure 44700 hPA = 44,7 bar
vyházel sem přepady - při startování nic, pak sem zjistil, že je rail úplně suchej.
Vyhodil sem trubku z čerpadla a při startování z toho nafta cáká, ale žádnej gejzír.
vyměnil jsem čidlo tlaku a regulátor na railu, asi skoro zbytečně, ale něco najeto maj. nicméně podle všeho je vadnej regulátor na čerpadle. Když ho vyndám a porovnám s jiným, tak ten "vadnej" má tu trubičku zaskočenou, asi zavřenou a neotvírá... (to hádám).
Jiný důvod, proč by nebyla v railu nafta mě nenapadá. nic ucpanýho tam není.
Palivovej filtr čistej. Několikrát odvzdušněno pres vag.
čerpadlo z passata 52km najeto, přijde dnes. stejný, opět Bosch. Tak uvidíme...
tak dnes vyměněno čerpadlo, včetně regulátoru. odvzdušněno několikrát přes VAG a nechytlo. stále nízký tlak v railu. ze vstřiku na přepadech nejde ani kapka - jsou uplne nove - je to normalni?
kdyz odpojim privod paliva pred vstrikem a tocim, tak tam nafta caka jak blazen, takze az do vstriku jde a nechytne.
regulator na liste je novy, cidlo tlaku z druhe strany taky.
jeste me napadlo, jestli nemuze nejaky vstrik zustat viset otevreny a ze by vse poustel do valce a tim padem by nebyl tlak v railu?
pri odvzdusnovani - blika zhaveni
zkousel sem i nastavit egr na vychozi hodnoty - blika zhaveni.
v diagnostice zadna chyba, nic.
zkousel jsem tocit s odpojenym regulatorem a cidlem na liste - to samy....
tak ja uz nevim...
kdyz odpojim privod paliva pred vstrikem a tocim, tak tam nafta caka jak blazen, takze az do vstriku jde a nechytne.
regulator na liste je novy, cidlo tlaku z druhe strany taky.
jeste me napadlo, jestli nemuze nejaky vstrik zustat viset otevreny a ze by vse poustel do valce a tim padem by nebyl tlak v railu?
pri odvzdusnovani - blika zhaveni
zkousel sem i nastavit egr na vychozi hodnoty - blika zhaveni.
v diagnostice zadna chyba, nic.
zkousel jsem tocit s odpojenym regulatorem a cidlem na liste - to samy....
tak ja uz nevim...