ASV Vyviklaný nátrubek vývěvy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kluci ja uz fakt nevim, jak to napsat....ja to olravit necham u kluka co je nastrojar a ten si v pohode porai. Bud to zaklepe, nebo odfrezuje, udela zavit a na soustruhu si vyrobi bazmek, ktery tam nasroubuje.....ja potrebuji vedet, zda to v tomhle stavu muze ovlivnit brzdy zpusobem, ktery pisu!!!!!!!
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Ty tu řešíš podtlak, a evidentně tam přitom bude problém na hydraulice, pokud někdo nerozjebal spojení pedálu s HBV a nebo nevázne mechanika i přes to namazání/rozhejbání ...OťasTDi píše: Výsledek toho všeho: Pedál brzdí až uplně dole...do první půlky naprostá jalovina a i ten brzdný účinek je nepřesvědčivý...
já už ze zoufalství dělám takový píčoviny, jako výmaz adaptace ESP, odpojení baterky pro případný reset ŘJ, když jezdím, tak zkouším přitáhnout ručku o jeden až dva zuby abych vytěsnil případný odskok samostavu (vůle) na zadku....nic beze změny...teď jediné co ještě zbývá je zkusit pootočit třmeny o 90st, vyklepat případné bublinky a odvzdušnit na zadku....udělám dvakrát...a opravit tu vývěvu...víc prostě nevím co....nevěřím na špatný ten HBV a nechci zbytečně kupovat nový...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
To je těžký říci, ale abys měl jakes takes info, co jak brzdí, máš možnost to někde změřit na válcích pokud možno i s čidlem na pedálu? To Ti dá info, jak na tom systém je. No a HBV, nikdy nevíš, co se mohlo stát, ty znáš celou historii auta, nebo jak dlouho se řeší tenhle problém s pedálem dole a malým učinkem brzd? A 185tkm není zas tak málo 
věř nebo ne na galaxy se mi to stalo pedál brzdil až na zemi a ještě blbě = KO HBV... stalo se to znenadání dojel jsem zaparkoval vše ok pak sednnu a už to brzdilo až doleOťasTDi píše:já už ze zoufalství dělám takový píčoviny, jako výmaz adaptace ESP, odpojení baterky pro případný reset ŘJ, když jezdím, tak zkouším přitáhnout ručku o jeden až dva zuby abych vytěsnil případný odskok samostavu (vůle) na zadku....nic beze změny...teď jediné co ještě zbývá je zkusit pootočit třmeny o 90st, vyklepat případné bublinky a odvzdušnit na zadku....udělám dvakrát...a opravit tu vývěvu...víc prostě nevím co....nevěřím na špatný ten HBV a nechci zbytečně kupovat nový...
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Hele já tohle řeším už 2,5 roku ! Brzdy na mé Boře prostě nefungují jak mají , resp. jednou to brzdí i na slabý dotek nohy na pedál fakt jedovatě a po krátké době je pedál zase tupý a musíš na to šlapat fakt velkou silou aby to něco dělalo. Zjistil jsem , že když mě to zrovna nechce brzdit občas se to povede vyřešit na chvilku tím, že během brždění nohou silně přitáhnu i ruční brzdu a jakoby brzdím naráz jak nohou tak rukou, pak chvilku auto brzdí citlivě a ostřeji. Stálo mě to už spoustu peněz, času a nervů. Už i kupuju jen originální díly VW a stále se nedaří. Koupil jsem nový tandem Bosch, nový origo VW HBV, nové origo VW zadní třmeny + desky + brzdové hadice, 4x měněna brzd. kapalina plus komplet odvzdušnění, pořád nic. Vlastně jo , teď už jde auto zastavit pouze na ruční brzdu
Šel jsem dál , koupil jsem nové origo VW přední třmeny + origo kotouče a desky 312mm + nové brzdové hadice k nim. A to už je poslední záchvěv. Ten předek tam budu skládat snad v blízké době a pokud to nepomůže zbývá snad už jen posilovač , který se zdá být těsný, podtlak drží , resp. večer zaparkuju a ráno vytrhnu hadici a je slyšet jak uteče podtlak. Podtlakové vedení ( hadice ) jsou v pořádku. Záhada století. Za ty prachy jsem asi mohl mít už "vícepístek" na přední nápravě a ten by to asi už konečně vyřešil. No jdu na to špatně , to už vím
Ještě mě napadá , jestli to nedělá kostka ABS a ty její pístky. Přeci jen tam je 424 000 km a na tu jsem nepomyslel..... Co když máš chybu zrovna v ní ???
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
Podla mna to s ESP nebude nikedy dobre brzdit.Ja mam v golfu fakisto ESP a tie brzdy su takove divne uz sem si na to zvykel.Vsimal som si u aut ktore esp nemali Golf/octavia tam stacilo brzd. pedal pohladit a hned to islo do fleku. Myslim se tu aj bola tema na ESP
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5145
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Klasiku odvzdušnit. Automatem ze servisu je je jednudužší ale přeci,odvzdušnit. Je tam někde vzduch.
U svýho se též bojím dávat třeba nový třmen,aby to bylo dobře odvzdušněný a pokaždý se mi to nepovede.
ESP umí brzdit krásně.
U svýho se též bojím dávat třeba nový třmen,aby to bylo dobře odvzdušněný a pokaždý se mi to nepovede.
ESP umí brzdit krásně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ano mám ESP, jestli tam někde koluje bublinka , těžko říct. Strojově to nikdo nikdy nedělal pouze klasika nožně + metoda na mokré trávě. Taky už mě napadlo že za to může ESP , leč to funguje dobře , na kluzkém povrchu se opravdu snaží pomáhat. Když jsem dělal kraviny na zasněžené ploše letiště tak kostka ABS ESP dostala zřejmě dost zabrat jelikož jak člověk pořád jede smykem tak když jsem pak odjížděl domů brzdilo to fakt luxusně , každý dotek na pedál byl radostí jak dobře to brzdilo. Tohle mě hlava nebere, prostě když je tam něco v háji tak by to mělo být v háji pořád.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5145
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Možná,když je ta bublinka v kostce ABS,jsou tam malý kanálky,tak na podálu je to znát. Když se vyžene bublinka někam do hadice,trubky,třmenu,tam už není tak poznat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené