
Roztahování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Roztahování
Fakt se to nemá dělat ?
To je pro mě v těchhle mrazech skoro jediná možnost, jak to natočit...Co se tim vlastně riskuje, že mi přeskočí řemen ?

VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: Roztahování
Bochne ti pist do ventilu a muzes zacit setrit na novou hlavu.Zdenda píše:Fakt se to nemá dělat ?To je pro mě v těchhle mrazech skoro jediná možnost, jak to natočit...Co se tim vlastně riskuje, že mi přeskočí řemen ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Re: Roztahování
no kamos roztahoval teraz prave feliciu 1,9 D a dojebal cele cerpadlo takze si pekne zarobil nieco sa pokryvalo v nutri v cerpadle...takze toto ani neskusaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§Zdenda píše:Fakt se to nemá dělat ?To je pro mě v těchhle mrazech skoro jediná možnost, jak to natočit...Co se tim vlastně riskuje, že mi přeskočí řemen ?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
zdenda: to si zajdes pekne do obchodu, tam kupis jednu sadu startovacich kablov ktore uschovas na lahko najditelnom mieste v aute... v pripade problemov so startovanim najdes toho manika co ta vzdy roztahuje ale miesto pripevnenia lana ho popytas aby prisiel co najblyzsie k tvojmu zmrznutemu milacikovi, vybalis tie dobre uschovane nove startovasie kable, podla navodu pribalenom (najskor - potom + pri nastartovanom tom druhom aute), pekne sadnes do tvojho auta, potocis klucikom a ouhaaa ono to startuje :-)... sory neberte to zle nechal som sa uniest... to bude tou unavou z tyzdna :-).... nie fakt to neroztahuj mas velku sancu nieco odpisat...
Peugeot 406, HDI, 110ps
ako vsetko na svete, aj roztiahnut auto treba vediet - ak to clovek vie spravne urobit, tak je to urcite setrnejsie ako tocit starterom 5 minut kym sa ako tak zdvihnu kompresne tlaky vo valcoch - roztahoval som uz mnoho aut a ani raz mi rozvod nepreskocil.... 

maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655


Zmrzlyho diesela bych rozhodne nepremlouval lanem. Novyho benala taky ne, protoze si clovek zkurvi kat a mozna i lambdu.
V originál návodu je možnost roztažení, je tam ale i upozornění, že je nuto řadi takovou rychlost, aby otáčky nebyly vyšší než.. Obecně jsou pověsti o škodlivosti roztahování blbost, za předpokladu, že je jen vybitá baterka, jinak je motor v pořádku. Pokud tam v 60 dá nějaký umělec za2, můžou se dít věci...
Roztahování bych se nebál, ale samo hodně opatrně. Na druhou stranu se mému kámošovi stalo,že mu přeskočil řemen u octávky při startování ve velkém mraze s pomocným agregátem. Motorem to zatočilo tak prudce, že přeskočil, naštěstí jen o jeden zub,tak se nic nestalo, jen jim tov servisu dost dlouho trvalo, než na to přišli. (auto moc nejelo a tak) 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Při roztahování ve velké zimě protočit motor na 4/30-40 pak dát 3 nebo 2 podle rychlosti, ot ne víc jak 1000
Mnohem horší než roztahování je použití agregátů o kterém píšeš nejen kvůji přeskočení řemenu (rozvody nebyly asi v optimálním stavu), ale hlavně kvůli kvalitě napájení levných agregátů - může dojít ke zničení elektroniky - záleží na spektru střídavé složky, a na konstrukci jednotky, nejvíc odejdou koncové tranzistory, logika je chráněná, pokud nedojde někde k resonanci, opravoval jsem takto zničených jednotek cca 9 kusů +2 ks ABS.
6 z nichse podařilo, ostatní vyhořely víc a oprava se nevyplatila.
Mnohem horší než roztahování je použití agregátů o kterém píšeš nejen kvůji přeskočení řemenu (rozvody nebyly asi v optimálním stavu), ale hlavně kvůli kvalitě napájení levných agregátů - může dojít ke zničení elektroniky - záleží na spektru střídavé složky, a na konstrukci jednotky, nejvíc odejdou koncové tranzistory, logika je chráněná, pokud nedojde někde k resonanci, opravoval jsem takto zničených jednotek cca 9 kusů +2 ks ABS.
6 z nichse podařilo, ostatní vyhořely víc a oprava se nevyplatila.