Kyron r.v2008 2,0xDi 104kw tečie olej z automatickej prevodovky cez zástrčku elektriky. Neviete náhodou rozmery gumičiek? Auto by malo mať motor a prevodovku z mercedesu. Neviete s čím je to totožné od mercedesu. Podla VINu mi to dáva len celu prevodovku.
dík
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Rozmery neviem ale OEM čísla by mali byť: 33550002P ten veľký a M7226-16-01 malý, skús sa opýtať (asi len v Mercedese). Zmerať to aspoň zhruba nevieš ak máš ten konektor už vonku? Možno by tam zapasoval nejaký štandard o-krúžok napr. z hydrauliky.
Tak vymene bylo tam original čislo mercedesu tak stačilo objednat cely konektor stál 20eur.
V čom si niesom istý je výmena oleja v automatickej prevodovke. Oleja sem vypustil 4L. Píšu že by tam malo ísť 8litrov. Nalial som tam 3 litre a ukazuje mi podla servisnej mierky že je tam dosť. Samozrejme auto naštartovane a zohriate na 80st pri meraní oleja. V tomto si niesom istý či tých 8litrov nieje len pri GO prevodovky a všetok teraz nevytiekol. dík za každu radu nerad bych neco posral.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
8 litrov bude asi pri GO, skúšku hladiny by som spravil aj 2-3 krát. Ak to dobre radí, potom to už nerieš, ale rozdiel 1 liter medzi vypusteným a naliatym množstvom mi pripadá byť trochu veľa. Po naliati si mal zaradený každý stupeň (PRND) cca 10 sec.?
No dobre to nieje však koli tomu že boli špatne gumičky tak chcal odtial olej. Ty si si to pomylil s kontrolnym šrubom výšky hladiny. Tady taký šrub neni je tu natrubek do prevodovky kde pichaš servisnu mierku. presne rovnaký postup ako u motoroveho oleja akurat rozdiel je pri naštartovanom motore.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Ano, nie som pri počítači, nevedel som, že nemá kontrolný šrób výšky hladiny. Mierku máme tiež, ak ti to sedí podla teploty oleja aj výška na mierke, malo by to byť dodré.