Tlumice KRAFT automotive
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No klidně se pozvracej,protoze je to fakt,max. bych upravil ty procenta na 70 a 30, Meyle je šunt.Marek77 píše:Promluvil Standa Blábol.....NOVON píše:
Meyle nevyrábí nic,z 90 % je to přebal a zbylých 10 % si nechává vyrábět dle svých požadavků.
Meyle je německá společnost, která si veškeré podvozkové díly vyrábí. Když píšu veškeré podvozkové díly, myslím veškeré. A to dokonce ve třech úrovních kvality. Standa Blábol opět poslouchal Francka v hospodě u piva. A protože Francek spravuje traktory, tak tomu rozumí a když řekl, že Meyle přebaluje, tak je to prostě pravda a já to všem řeknu. Chce se mi zvracet.......
Kdysi jsem taky naletěl na jejich HD reklamu,ale skutečnost s kvalitou je jiná.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Osobní zkušenost s Meyle HD, plný silentblok předního ramene pro Audi TT a už při montáži se ukázal jako poškozený, tedy guma nedržela v kovovém obalu.
Lisoval se přes přípravek a po nasazení ramene do nápravy se guma vysunula z lůžka ven.
Lisoval se přes přípravek a po nasazení ramene do nápravy se guma vysunula z lůžka ven.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Já mám zase s Meyle HD pukama do ramen dobrou zkušenost, na mk3 golfu už drží asi 4tý rok a to dostávají zabrat
Ale co jsem dal obyč Meyle, čepy, kosti, tak všechno totální bláto... už nikdy víc.

Ale co jsem dal obyč Meyle, čepy, kosti, tak všechno totální bláto... už nikdy víc.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Ak si dobre spominam, tak bol natoceny daky dokument, reportaz o Meyle.
Bolo to z toho jejich nemeckeho megaskladu, rozpraval tam o tom, ake mega mnozstvo nahradnych dielov maju v portfoliu, ake tisice dielov maju priamo na sklade pripravene k okamzitemu odoslaniu, proste vsetko mega, ale tiez ten clovek priznal farbu, ze situacia neni taka, ako bola kedysi, ze samozrejma stale si daju zalezat na kontrole kvality, ale vzhladom na to kvantum poloziek co dodavaju, tak nemaju moznost ich vsetky testovat na odolnost. Vlastne, ze oni sa testuju, avsak na zakaznikovi.
Preto zrejma niektore veci OK a niektore problem.
A len taka uvaha este, co ma vzdy pri dotazoch hlavne co sa tyka podvozkovych casti napadne...
Je snad kazdemu jasne, ze auta podstupuju crash testy a ze uz vo faze vyvoja musia inzinieri pocitat s istymi vlastnostami hlavne prednej napravy, co sa tyka pevnosti, tuhosti a deformacie tak, aby sa napr. to koleso pri teste nezaborilo do kabiny, aby pasazieri v predu neutrpeli devastacne poranenia napr. od spominaneho kolesa.
Tym, ze sa tam namontuju odolnejsie capy, silentbloky a podobne, tak sa vlastne planovana deformacia mina ucinku, nie?
Ale to je len uvaha...
Bolo to z toho jejich nemeckeho megaskladu, rozpraval tam o tom, ake mega mnozstvo nahradnych dielov maju v portfoliu, ake tisice dielov maju priamo na sklade pripravene k okamzitemu odoslaniu, proste vsetko mega, ale tiez ten clovek priznal farbu, ze situacia neni taka, ako bola kedysi, ze samozrejma stale si daju zalezat na kontrole kvality, ale vzhladom na to kvantum poloziek co dodavaju, tak nemaju moznost ich vsetky testovat na odolnost. Vlastne, ze oni sa testuju, avsak na zakaznikovi.
Preto zrejma niektore veci OK a niektore problem.
A len taka uvaha este, co ma vzdy pri dotazoch hlavne co sa tyka podvozkovych casti napadne...
Je snad kazdemu jasne, ze auta podstupuju crash testy a ze uz vo faze vyvoja musia inzinieri pocitat s istymi vlastnostami hlavne prednej napravy, co sa tyka pevnosti, tuhosti a deformacie tak, aby sa napr. to koleso pri teste nezaborilo do kabiny, aby pasazieri v predu neutrpeli devastacne poranenia napr. od spominaneho kolesa.
Tym, ze sa tam namontuju odolnejsie capy, silentbloky a podobne, tak sa vlastne planovana deformacia mina ucinku, nie?
Ale to je len uvaha...
Hele, je to stejný jak se vším, příklad - začnou vyrábět ramena na OI,už ze začátku rozjezdu projektu jsou pečlivě zkalkulovány náklady a počítá se s podílem reklamací třeba 30% nebo i víc, pak se po 2-3 letech udělá vyhodnocení, aktuálně jsme na 22% - ty joooo, super výsledek, bouchání šampáňa, tanečky obchodníků....
To že zrovna ty budeš ten komu reklamaci neuznají, je prostě smůla

To že zrovna ty budeš ten komu reklamaci neuznají, je prostě smůla


U nás v Brano Group bouchají taky tlumiče a co já vím dalšího.
Je to k pláči. Peníze bída, aby se ušetřily náklady tak tam dělaj cizinci, kteří nejsou vyučení a neumí nic. Ani česky. Bizoni.
Normy? Levná kulatina na pístnice, která je ale tak malá, že nejde ani opracovat, tak se víc pochromuje. A když to ani tak nestačí, změní normu a všechno je parádní.
Kvalita čeho a kde. Ovšem podnikatel roku a příklad toho, jak se věci mají dělat. A myslím, že i po politické stránce.
Je to k pláči. Peníze bída, aby se ušetřily náklady tak tam dělaj cizinci, kteří nejsou vyučení a neumí nic. Ani česky. Bizoni.
Normy? Levná kulatina na pístnice, která je ale tak malá, že nejde ani opracovat, tak se víc pochromuje. A když to ani tak nestačí, změní normu a všechno je parádní.
Kvalita čeho a kde. Ovšem podnikatel roku a příklad toho, jak se věci mají dělat. A myslím, že i po politické stránce.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
A jak potřebuju ty přední tlumiče, tak jsem volal do Havexu. Na tu moji O2 potvoru se sportovním podvozkem:
Včetně daně - zadní asi 1450, přední 2800 ekonomy a 4100 ten neekonomy díl.
Myslím, že nějaké náhrady za ty peníze snad ani netřeba řešit.
Včetně daně - zadní asi 1450, přední 2800 ekonomy a 4100 ten neekonomy díl.
Myslím, že nějaké náhrady za ty peníze snad ani netřeba řešit.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Není nad to když si podnikatelé založí vlastní rádoby soutěž, oceňují se jak americké celebrity, plácají se při tom po zádech a myslí si jak nejsou dobří a přitom jejich zaměstnanců už se nikdo na nic neptá jaký je to zaměstnavatel.Richi píše:U nás v Brano Group ...........
Ovšem podnikatel roku a příklad toho, jak se věci mají dělat. A myslím, že i po politické stránce.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
dnes testovana nova vaha vzduchu bosch v rotacke a davala pri rovankom tlaku turba tak ako stara zla vaha. Nova vaha co neukaze viac ako 850mg/r!!!! pri 950mbar!!! Kde su tie vahy co ukazovali prietok 1000mg/r +???
Tak si kup nieco nove znackove. Predrazeny PREBAL.
Tak si kup nieco nove znackove. Predrazeny PREBAL.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381