Ide to ako hladky diesel a od 2600 to začne ísť ako keby do vtedy turbo nezaplo. Motor nepodtáčam, aby bola stuhnutá ragulácia.... Budík turba ukazuje normálne....ďakuje za každú radu.
GOLF IV - turbo diera - prosba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GOLF IV - turbo diera - prosba
Cafte - prosim vás , čo môže spôsobovať tzv. turbo dieru. Golf v popise BH uprava + turbo:
Ide to ako hladky diesel a od 2600 to začne ísť ako keby do vtedy turbo nezaplo. Motor nepodtáčam, aby bola stuhnutá ragulácia.... Budík turba ukazuje normálne....ďakuje za každú radu.
Ide to ako hladky diesel a od 2600 to začne ísť ako keby do vtedy turbo nezaplo. Motor nepodtáčam, aby bola stuhnutá ragulácia.... Budík turba ukazuje normálne....ďakuje za každú radu.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Do 2700 ukazuje budik 0. Potom zacne auto tahat a tlak na budiku 1.5
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Je tam alh uz tlaky cca 29slovacek.milos píše:mi zas rozum nebere budík ukazuje normálně a motor AHF??
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A proc to nekonzultujes s upravcem?!
Myslim si, ze na dost veci by odpovedely logy.
(predpokladam, ze pokud to mas na podtlaku, tak ze jsi banku samozrejme zkontroloval, jakoz i tesnost celeho saciho traktu)
Myslim si, ze na dost veci by odpovedely logy.
(predpokladam, ze pokud to mas na podtlaku, tak ze jsi banku samozrejme zkontroloval, jakoz i tesnost celeho saciho traktu)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zvláštní pokud je tlak 0 tak se musíš podívat na táhlo u turba po startu musí zatáhnout na max a nastavit turbo s maximálním výkonem, pokud ti naskočí tlak 1.5 tak ti po pár vteřinách motor spadne do nouze,vilozx6 píše:Do 2700 ukazuje budik 0. Potom zacne auto tahat a tlak na budiku 1.5
podle mě máš regulátor tlaku turba KO a na budík bych se úplně nespoléhal, zjisti co říká vag
Diki chlapi za rady. Na Vag som to nedaval. Log mi nevedia urobit. Upravca je bohuzial 270km od mojho bydliska. Skusim to poriesit v okoli chce to dovolenku a to teraz nehrozi. Este raz dik vsetkym
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Verim, ze SMS, email nebo hovor (coz u Brana muze byt problem) prekona i takovou vzdalenost
Verim, ze by Ti rad pomohl, ostatne, uvedomil jsem ho a pokud je mi znamo, mas od nej email.
Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.
Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske
Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.
Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jj. Dik moc. BRANO Je ochotny. Komunikovali sme. Dakujem Forest nechcem ho otravovat s hociakou vecou. Dik ostatnym za rady.Forest píše:Verim, ze SMS, email nebo hovor (coz u Brana muze byt problem) prekona i takovou vzdalenostVerim, ze by Ti rad pomohl, ostatne, uvedomil jsem ho a pokud je mi znamo, mas od nej email.
Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.
Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Zavada vyzera odstranena. Pri ventile N75 je taky ventil cierno biely ako plavak na ryby. Cele to bolo zajebane od sadze. Dali sme to z kamosovho golfa a auto ide ako pred tym. Neviem ako sa to vola tak aspon takto.
Este raz vam dakujem vsetkym.
Este raz vam dakujem vsetkym.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rado se stalo. Tak to je hodne levna varianta z plejady pripadnych problemu. Tak at slouzi 
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5163
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ale otázka zní - kde se tam vzal ten bordel ? Takže oprava za 20,-/1min ale závada je zpět,než řeknete švec.
Toto není oprava.
Můj typ: baňka turba je vyrezlá a rez to ucpal nebo EGR pouští přes membránu.Obojí je časovaná bomba.
Toto není oprava.
Můj typ: baňka turba je vyrezlá a rez to ucpal nebo EGR pouští přes membránu.Obojí je časovaná bomba.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené