OII - mírné snížení podvozku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII - mírné snížení podvozku
A protože jsme oslavili takové velké výročí (300tkm), tak si auto zaslouží zase další vylepšení...
Tou bude komplet generálka podvozku
Protože auto bude mít přední a zadní spoiler z originálního příslušenství, tak jsem k tomu chtěl dát i origo sport podvozek PR-1JC, jenže ani přes ETKU jsem nebyl úplně schopen dát dohromady soupisku dílů, a nakonec mi to snížení už přijde moc.
Mám 2.0 TDI, předokolku, s ohledem na tlumení musím uvažovat trvalé zvýšení hmotnosti cca 100kg (v plánu je i webasto), takže standard bude vždycky o fous níže i nezatížený.
Přední origo pružina 1K0 411 105 BC
zadní 1K0511115BG
RS podvozek s -20mm by byl fajn, ale potřebuju zachovat zatížitelnost zadní nápravy 1150kg
Představa je snížení o 15-20 mm
Mohu poprosit o nějakou vhodnou kombinaci pružin+tlumičů, které by vyhovovaly zadání?
Tou bude komplet generálka podvozku
Protože auto bude mít přední a zadní spoiler z originálního příslušenství, tak jsem k tomu chtěl dát i origo sport podvozek PR-1JC, jenže ani přes ETKU jsem nebyl úplně schopen dát dohromady soupisku dílů, a nakonec mi to snížení už přijde moc.
Mám 2.0 TDI, předokolku, s ohledem na tlumení musím uvažovat trvalé zvýšení hmotnosti cca 100kg (v plánu je i webasto), takže standard bude vždycky o fous níže i nezatížený.
Přední origo pružina 1K0 411 105 BC
zadní 1K0511115BG
RS podvozek s -20mm by byl fajn, ale potřebuju zachovat zatížitelnost zadní nápravy 1150kg
Představa je snížení o 15-20 mm
Mohu poprosit o nějakou vhodnou kombinaci pružin+tlumičů, které by vyhovovaly zadání?
Naposledy upravil(a) ka_r_los dne 12 dub 2019, 20:21, celkem upraveno 2 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Podvozek a vlastně celé auto je dlouhodobě zkoušeno. Ty si tam chceš něco dát a neumíš si to v ETCe najít? Myslíš,že je tam tolik dílů ( pružin) jen tak? Pružiny jsou na váhu a dost přesnou.A k tomu tlumiče,taky to není jednoduché.
Zatáčka se pak dá projet pomalu,rychle nebo v BMW.
Zatáčka se pak dá projet pomalu,rychle nebo v BMW.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Nechci si tam dát "něco", proto se snažím o nalezení relevantní odpovědi na zadání. V Etce si umím najít kompletní seznam dílů pro současný stav se standardním podvozkem, včetně zatížení.martinsidlo píše:Podvozek a vlastně celé auto je dlouhodobě zkoušeno. Ty si tam chceš něco dát a neumíš si to v ETCe najít? Myslíš,že je tam tolik dílů ( pružin) jen tak? Pružiny jsou na váhu a dost přesnou.A k tomu tlumiče,taky to není jednoduché.
Zatáčka se pak dá projet pomalu,rychle nebo v BMW.
Tu šlehačku/omáčku jsem psal proto, že moje auto už není standardní.
Nejsem 20ti letý floutek co chce machrovat a tunit, vyznám se v elektrice, ale v mechanické skupině se moc nevyznám a chtěl jsem poradit
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ale já ty jeho kody neznám.Když budou známé,dohledá si to i sám ale i základní podvozek je na různé váhy. Jestli se nevyzná v mechanice,ať to radši nechá origo,ještě to rozhází,že to neudrží na silnici.
Souhlasím,nechat origo pružiny(ty co tam byly a patří) a sport tlumiče.
Souhlasím,nechat origo pružiny(ty co tam byly a patří) a sport tlumiče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
PR kody pro podvozek jsou 2, PR-2Ux pro přední (A,B a C) a pro zadní je PR-1Jx (A,B a C), A je standardní výška, B je paket pro špatné cesty a C je snížený podvozek. Kdyby aspoň někde byl klíč, jak rozkódovat dodatek +0Yxmartinsidlo píše:Ale já ty jeho kody neznám.Když budou známé,dohledá si to i sám ale i základní podvozek je na různé váhy. Jestli se nevyzná v mechanice,ať to radši nechá origo,ještě to rozhází,že to neudrží na silnici.
Souhlasím,nechat origo pružiny(ty co tam byly a patří) a sport tlumiče.
Moje auto má okruh pérování L13 a vzadu +0YG
Nic tam zatím nedávám a proboha, já se ptám, nemám názor, ani nejsem rozhodnut pro nějaké řešení...
Muzu se přidat se stejným vozem OII ale 4x4, decentně snížit výšku? Je to hrozná koza, např. B6 4motion má originál podvozek o cca 5cm kratší. Jaké by byly jízdní vlastnosti kdybych dal pružiny právě z B6 4motion? Podvozek by měl být totožný. Nebo bude pasovat z OII combi jen s náhonem na předek?
Díky za info
Díky za info
GII 1.6TD->Tdi