Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy » Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?] Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 44, 45, 46
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt říjen 08, 2015 7:17 pm Citovat
sparco gti
Přispěvovatel
Založen: 4.3.2010
Příspěvky: 858
Bydliště: zilina




a tak nieco slusne co funguje za rozumny peniaz nevies? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt říjen 08, 2015 8:30 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10208




Zajdi si do barzktorej firmy co robia hydrauliky a tam ti predaju poriadny glycerinovy budik z nerezu so zadnym vyvodom a prirubou pre montaz do panelu Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne leden 03, 2016 2:58 pm Citovat
kakabus
Sběrač informací
Založen: 3.3.2012
Příspěvky: 26
Bydliště: zlínsko




Chci se zeptat pokud chci vyměnit budíky (mám tyhle, značku JOM http://www.mmtuning.cz/katalog/pridavne-budiky/pridavny-budik-teplomer-oleje-52-mm , http://www.mmtuning.cz/katalog/pridavne-budiky/pridavny-budik-voltmetr-52-mm , plus turbo) za jiné, stačí přehodit pouze budíky nebo se musí přehodit komplet vedení kabeláž od začátku? Díky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 08, 2016 9:03 pm Citovat
gonzo
Přispěvovatel
Založen: 6.11.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Napajedla




máte někdo zkušenost s těmito budíky http://www.tuning-in.cz/pridavny-budik-stri-x-line-tlak-turba-cerveno-oranzovy.html
http://www.tuning-in.cz/pridavne-budiky/3/. A pokud někdo nemá fotečku, nebo video jak vypadají podsvícené.

_________________
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 12, 2016 7:37 am Citovat
boma1057
Sběrač informací
Založen: 22.7.2015
Příspěvky: 24
Bydliště: Trenčin




Nejaka ta inšpirácia Cool

_________________
G5 1.9 tdi BXE 2008, kat-off - kolotočarina
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st únor 03, 2016 12:14 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




jebat..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2019 11:24 am Citovat
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Založen: 28.4.2014
Příspěvky: 45




Zdravím,mám dotaz...Mám lehce upravenou fábii RS asi z 96kw na 125kw ( odhad) ,zaslepený egr a místo katu rezonátor...jelikož to nemá pořádný chladič,ale jen ten malý v podběhu tak sem nechal snížit výkon a egr ventil nechám opět funkční.Nezávodím,mám to na cestování to auto. Předtím tam byl vražený budík tlaku turba a voltmetr.....Říkal jsem si,že bych ty budíky dal zpět,ale otázka zní...Bude barometr fungovat i s aktivním egr ? Svítí mi kontrolka motoru,protože je EGR zaslepený. Jinak hadička je zapojená na plastové trbce poblíž palivového filtru ( vedení vzduchu od IC až k EGR ). Jenom jesti to bude fungovat i na sérii bez úprav,abych tam toho nezničil ještě víc. Děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2019 12:17 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1930
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




Budík na tlak turba nemá s egrem nic společnýho. Budík na tlak turba připojujes přímo na tlakovou soustavu. Bude fungovat vždy když máš turbo motor....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2019 12:38 pm Citovat
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Založen: 28.4.2014
Příspěvky: 45




standa123 Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so květen 04, 2019 3:34 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1930
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




Jinak ten egr bych nechal zaslepeny. Mrknut?

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]
 Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 46 z 46  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 44, 45, 46
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.