Nikdo nereklamoval úbytek nájezdu ze 170km na 120km, to mi konstatoval majitel vozu, tak i další pracovník firmy, takže nemám důvod jim nevěřit, když auto používají.Slavkov píše:To jako fakt...Tomas.cz píše: Zeptám se, ale auto nemají na soukromo, ale na IČ, už chtěli nějakou drobnost na garanci a bylo řečeno ee, pochybuju že na trakční soustavu se bude někdo tvářit jinak, zejména po x-letech.
To jsme to pěkně klesli, když 3 roky staré auto s 36 tkm je již OBVYKLÉ považovat za odepsané, bez nároků...Tomas.cz píše:... mají 3letého e-UPa, najeto 36 000km a...
Schválně nepíši normální, ale obvyklé... Holt konzumní společnost nechala auta začlenit do kategorie spotřebák... Vlastně co se divím... tato společnost si nechá srát na hlavu i mnohem více...
Mimochodem, přiznám se, že mi asi něco uniklo... to jako VW má jinou záruku "pro lidi" a "na IČO"?
U sračkových notebooků (HP a spol.) jsem to zaznamenal, ale u aut, u VW?
Pokud to tak opravdu je, tak je potřeba se podívat k jiné firmě...
Nicméně porouchalo se otevírání zásuvky pro dobíjení a bylo jim řečeno, že byl nákup na IČ takže to již na klasickou záruku řešit nelze.
Co se týče záruky na IČ, jak tady bylo řečeno, je to na dohodě mezi dodavatelem a odběretelem, může mít standartní 2roky, což mají v drtivné většině případů prodejci n.d. a to i e-shopy s n.d., ale nemusí, s tím jsem se setkal u mall.cz kde nákup na IČ znamená záruku 1rok, nebo slovenský e-shop s n.d. autoricambi.cz, kde jsem na přání zákazníka koupil listové pero které bylo potřeba v budoucnu reklamovat a vyvedli mě z omylu Na to konto jsem se ptal u dealera Peugeot a řekli mi rovnou že nákup vozidla na IČ nebo dílu na něj, je záruka pouze 1 rok.