Tisíckrát omýlané téma. Korekce na vstřiku neukazuje jen stav vstřiku, ale stav válce a průběh hoření. U mne korekce ukázala prdlou hlavu na čtvrtém válci. To je bolest 2,4 jtdm
Okrem 1. válce se to zdá být v pohodě
Jo, ŘJ chce pomoci mechanické závadě, která změní poměry ve válci. Vždy je třeba než se odsoudí drahá součástka a nastane často zbytečná výměna, provést klasickou kontrolu stavu motoru..
na aute beham denne 60km
voda sa mi netrati, olej ani kvapka, motor bezi uplne normalne, akurat pri studenom starte klepka 1 valec...co sa mi javi na vadny vstrek...lebo ked sa zohreje tak klepot prestane...
(mozno odveci - DPF reg. prebieha kazdych 550-600km)
Toho může být víc. Za studena můžou dělat problém vířivé klapky. Za tepla už to není moc poznat. Je k tomu blbý přístup, obzvlášť na prvním válci. Zkus jestli na táhle klapek není vůle.
sanie mam druhe bez virivych klapiek, zatial nachystane na prehodenie...
no sanie na motore je ciste lebo "experti" v Nemecku dali zaslepku pred egr a sanie ked som do neho nazeral kamerou tak ciste,zaslepku som vyhadzoval po 167 tis. km
na virive klapky sa mi to moc nezda...
fakt neviem, na prasknutu hlavu sa mi to nezda, by sa tratila voda, alebo olej, alebo by bolo jedno v druhom a opacne...