Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Italské vozy » 1,9 JTD - nízky tlak preplňovania+bludné hodnoty VYRIEŠENÉ
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
1,9 JTD - nízky tlak preplňovania+bludné hodnoty VYRIEŠENÉ
PříspěvekZaslal: ne červen 02, 2019 8:23 pm Citovat
Ferrari1980
Přispěvovatel
Založen: 16.5.2012
Příspěvky: 362
Bydliště: Partizánske




Mám tu 2 veci:
1. Na 156ke mi asi riadne netlačí turbo, resp., auto poriadne neťahá a zároveň MES ukazuje reálnu hodnotu plniaceho tlaku 950-980 mbar (teoretická sa mení 950-1700), proste omnoho nižšia, ako teoretická hodnota. Preventívne som vyčistil čidlo tlaku, ale bolo relatívne čisté a nič sa nezmenilo. Ešte som nestihol pozrieť zospodku, hadice a IC vyzerajú zvrchu neporušene, samozrejme, že to pozriem poriadne.
Nejaké nápady na nejakú nepredpoklaanú závadu?

2. Tie hodnoty reálneho plniaceho tlaku by sa mali zhodovať s teoretickou hodnotou? Lebo ani na 159 mi to nesedí, tam práveže sú reálne hodnoty a dosť vyššie, ako teoretické.
Aj tuto chalanisko popisuje dosť veľké odchýlky: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=161588


Naposledy upravil Ferrari1980 dne st červen 05, 2019 8:35 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červen 03, 2019 6:40 pm Citovat
Ferrari1980
Přispěvovatel
Založen: 16.5.2012
Příspěvky: 362
Bydliště: Partizánske




EDIT - tak som už pochopil, ž etlak v saní má byť atmosfericky (cca 1 bar) + tlak z turba. Čiže na 159ne mi pasuje údaj z budíka s nameraným tlakom, ale nepasuje s teoretickou hodnotou:
https://ferrari1.rajce.idnes.cz/Turbo_159/

Tiež je otázka, odkiaľ berie MES tú teoretickú hodnotu plniaceho tlaku.

Mno a na 156ke zasa tým pádom tlak v saní = atm tlak:
https://uloz.to/live/!RTU4K8M53Wub/img-1797-mov

Inak na 156ke tomu predchádzalo, že som predbiehal (plný kotol samozrejme) a tak si tak vravím, nejak to slabo ťahá. A potom sa rozsveitila červená kontrolka motora. Po vypnutí a zapnutí motora stále svietila, potom po cca 5 km zhasla:
https://ferrari1.rajce.idnes.cz/Turbo_156

Ide to inak zaujímavo, tak benzínovo = treba to točiť. Necítiť záťah turba

_________________
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 05, 2019 8:34 pm Citovat
Ferrari1980
Přispěvovatel
Založen: 16.5.2012
Příspěvky: 362
Bydliště: Partizánske




https://uloz.to/!ZEttADh3y4uA/156-po-oprave-mov

Jedna prasknutá hadička podtlaku do N75 a obe záhady sú vyriešené...turbo už pekne tlačí a keďže aj na 156ke sú hodnoty plniaceho tlaku výrazne vyššie, ako teoretické, tak to bude asi normálne...

Kamarát odhalil závadu po 30 sekundách...som sa cítil mierne menejcenne...

_________________
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1,9 JTD - nízky tlak preplňovania+bludné hodnoty VYRIEŠENÉ
 Obsah fóra Dieselpower forum » Italské vozy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.