VW passat b5,5 74 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

VW passat b5,5 74 kw

Příspěvek od Pavel Vasilko »

Dobry den, chcem sa spytat ci vie niekto poradit? Mam taky problem ze mi asi vypina turbo pri cca2000 otackach . Ked som skusal logovat diagnostiku kanal 01,10,11 tak na 11 kanali MAP senzor isiel dobre pokial sa nedosiahlo na 4pr.stupni tzch cca2000 otacok a potom sa zasekol MAP na 92,4 hodnote. Podla diagnostiky by mal fungovat v rozmedyi 55-75. Je to chzba toho senzora? Dakujem ak niekto bude taky ochotny a poraddi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW passat b5,5 74 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

co máš za vag?
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Pavel Vasilko »

original na skoda ,VW seat - USB VAG OBD II
a program je VCD
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Pavel Vasilko »

ale ak si myslel toto KKL VAG USB OBD II, nie som v tych oznaceniach nejak velmi zdatny pisem co som na tom nasiel, lebo mi napisal na diagnostike chybz P1556-35-10sporadicka -regulace plniciho tlaku - mez regulace nedosazena
P1256 - 35 -10 sporadicka cidlo chlad. kapaliny preruseni - skrat na plus
P0101 - 35 00 menic hmotnosti vzduchu G70 neverohodny signal

Po vymazani chyb a naslenej jazde uz vyhadzovalo len tu prvu chybu s tlakom Dakujem
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od cddj1987 »

Zanesena regulacia turba, turbo treba vybrat von z auta a vycistit
Passat B7 125kw DSG6
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Pavel Vasilko »

Dakujem radu, este som zistil ze to turbo vypne ked pomaly plinulo zrychlujem ale ked je motor samozrejme uz zohriaty nie za studena prudsie akcelerujem vtedy ho nevypne a drzi pokial neklesnem pod cc2000-2200 otacok. Ja som pre istotu kupil aj novy MAP senzor. Este raz dakujem za radu.
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Pavel Vasilko »

a este jednu otazocku by som mal Pomoze vycistit turbo sprejom cez sanie za za chodu motora alebo zhodit dole a maualne vycistit. Myslim tym za chodu motora co su tie spreje na cistenie celeho sacieho potrubia ERG a turba. A chipovat auto alebo radsej nie?
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od cddj1987 »

Sprej ti nepomôže treba zhodiť celé turbo a vyčistiť pridretu reguláciu, po čistení musí chodiť lahucko
Passat B7 125kw DSG6
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Pavel Vasilko »

Dakujem za radu.
Pavel Vasilko
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 zář 2019, 07:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Pavel Vasilko »

a oplati sa ist do chiptuningu alebo radsej nie ked to ma uz nabehane 280 000 km
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od cddj1987 »

To ti povie ten kto chip tuning robí, aby vedel posúdiť stav motora
Passat B7 125kw DSG6
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“