Převodovka - hluky po repasi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Můžu se zeptat, co tahle sranda vyšla? Napiš prosím zvlášť převodovku a zvlášť demontáž a montáž.
Té vazelíně v tlumiči lamely nějak nerozumím. Jak to může na to mít vliv?
Můj názor je, že bude problém v převodovce. Že se tam vyskytla chyba při sborce, jen od toho každý dává ruce pryč. A asi bych se s tím nesmířil, když to předtím nedělalo. Vem to auto k někomu, kdo tomu opravdu rozumí a seznam ho s problematikou. Potom bych se obracel na prevodovkare nebo mechanika.
Té vazelíně v tlumiči lamely nějak nerozumím. Jak to může na to mít vliv?
Můj názor je, že bude problém v převodovce. Že se tam vyskytla chyba při sborce, jen od toho každý dává ruce pryč. A asi bych se s tím nesmířil, když to předtím nedělalo. Vem to auto k někomu, kdo tomu opravdu rozumí a seznam ho s problematikou. Potom bych se obracel na prevodovkare nebo mechanika.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
No většinou se trochu mázne drážkování spojkového hřídele, ale to by tam toho musel nakydat dost aby se to dostalo do tlumiče lamely.
Taky jde o to, že ta převodovka má sice nový ložiska, ale zbytek má najeto těch 350 tkm a kola jsou zajetý na ty volný ložiska.
To že jednotlivý převody hučely je známka toho, že ozubená kola už nebyly v optimální vzdálenosti od sebe.
Navíc pokud máš verzi AMF, nebo BMV, tak máš převodovku MQ 250 (O2R) a ta má ložisek sedm.
Na hnané hřídeli jsou ložiska tři. Moc nechápu proč jedno ložisko zůstalo původní.
Taky jde o to, že ta převodovka má sice nový ložiska, ale zbytek má najeto těch 350 tkm a kola jsou zajetý na ty volný ložiska.
To že jednotlivý převody hučely je známka toho, že ozubená kola už nebyly v optimální vzdálenosti od sebe.
Navíc pokud máš verzi AMF, nebo BMV, tak máš převodovku MQ 250 (O2R) a ta má ložisek sedm.
Na hnané hřídeli jsou ložiska tři. Moc nechápu proč jedno ložisko zůstalo původní.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Tak to potom jo. Je to v podstatě stejná převodovka jako na HTP jen jsou jiný převody. V těchto převodovkách odchází hlavně tzv. dvouložisko.
Jinak občasné zvuky na volnoběh nejsou u těchto převodovek nic mimořádného a nic to neznamená, ale zvuk tvé převodovky jsem samozřejmě neslyšel.
Jinak občasné zvuky na volnoběh nejsou u těchto převodovek nic mimořádného a nic to neznamená, ale zvuk tvé převodovky jsem samozřejmě neslyšel.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Zkus ještě tohle: motor na volnoběh a bez šlápnutí spojky lehce zatlač na řadící páku jako když chceš zařadit 1. rychlost, pak 3. rychl., pak 5. rychlost. Ne přes zuby , to je moc, jen lehce aby se vyloučila volná vidlička nebo kameny nebo objímka. Pokud to proti nějaké rychlosti ztichne, mohla by to být třeba volná vidlička.
To že nová spojka jde lehce je normální. Po pár tkm se spojka usadí a ovládací síla stoupne.
Na služební AMF i soukromý BNM jsem dal taky LUK a funguje zcela bez problémů.
Je ale fakt, že na to moje BNM byla v krabici LUK spojka VALEO. Valeo bylo i origo, na to AMF byl origo LUK.
Na služební AMF i soukromý BNM jsem dal taky LUK a funguje zcela bez problémů.
Je ale fakt, že na to moje BNM byla v krabici LUK spojka VALEO. Valeo bylo i origo, na to AMF byl origo LUK.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002