O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To mu nerieši ten problém na to tam ten filter je a ver že cez neho to neprejdevalekf píše:sorry, ale jestli je tohle ve filtru a vstriky to prezily, coz je hodne nepravdepodobny, tak bych okamzite vylil nadrz, procistil co jde, dal novy cerpadlo atd... ale zas videl jsem uz horsi a auto normalne jezdilo bez pazvuku, az se jednou zastavilo, ale s tim se pocitalo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33634
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
mi se stalo jednou že klepal motor, řešilo to několik servisů a nikdo na nic nepřišel, dokonce i hlava byla dole,marejo píše: použitelné
nabídl se mi jeden opravář na netu že se v sobotu na CR vstřik podívá, řekl mi že už není 100% ale je ok a žádná změna, motor klepal,
nový denso vstřik a vše OK,
věřím jen mímu kamenému čerpadláři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33634
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33634
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Odpovědi: 0
mě zůstával váznout částečně otevřený EGR ventil a dělalo to solidní paseku..naštěstí se časem a pár pokusy o akcleraci rozhýbal a je to dobrý.
Máš odvrtaný u nádrže zpětný ventily ? mohou zůstávat zaseklý a nejde tolik paliva, ale po kusech železa ve filtru asi odvrtávaný byly
Nechci tu nikoho ani nic hanit, ale kamarád tankoval EU oil = oddělal čerpadlo na rotačce. Já tam natankoval 2x plnou a řeším tu taky divný zvuky od motoru (ještě netuším jestli od čerpadla a jeho pohonu)
Máš odvrtaný u nádrže zpětný ventily ? mohou zůstávat zaseklý a nejde tolik paliva, ale po kusech železa ve filtru asi odvrtávaný byly

Nechci tu nikoho ani nic hanit, ale kamarád tankoval EU oil = oddělal čerpadlo na rotačce. Já tam natankoval 2x plnou a řeším tu taky divný zvuky od motoru (ještě netuším jestli od čerpadla a jeho pohonu)
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

Ahoj musím zaklepat ale po vyčištění palivové soustavy, výměně filtru za origo a výměně nafty to okamžitě přestalo.. o příčině se můžeme jen dohadovat ale EGR ventil jsem prakticky vyloučil, logy neukazovaly rozdíl mezi požadovanou a skutečnou hodnotou váhy vzduchu a současně předpokládám že pokud by byl problém s EGR tak je okamžitě zapsána chyba 

O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Odpovědi: 0
Takže tam byl jen bordel a třeba špatně usazenej filtr sání atd. Jak sem psal zkušenosti s eurooil mi zadřely asi čerpadlo
stejně jako kamarádovi u jeho ASVčka
Takže bych zas tak ruku do ohně za to nedával, že je to nejlepší palivo na trhu.
Nemusí být chyba, pokud je egr jen lehce zanesený a stane se třeba jen že občas nedovře nebo otevře později a nebo je zanesenej.
Kdysi sem odešel na dovolenou a za 14 dní sem nepoznal služebáka = netušim kdo z kolegyň s tim jezdil, ale spojka zabírala o 2 čísla vejš a motor byl zarostlej a zadušenej odpadem z bionafty
občas tam i něco rachtalo ale po chvíli to přešlo = P.Boxer 2.0 HDi
Musí se vypalovat nu, kdo si chce udržet motor ve skvělé kondici a používat jen kvalitní naftu kvůli citlivým vstřikovačům a rozhodně nikdy netočit do krajnosti a nejezdit u PD s plynem na podlaze



Nemusí být chyba, pokud je egr jen lehce zanesený a stane se třeba jen že občas nedovře nebo otevře později a nebo je zanesenej.
Kdysi sem odešel na dovolenou a za 14 dní sem nepoznal služebáka = netušim kdo z kolegyň s tim jezdil, ale spojka zabírala o 2 čísla vejš a motor byl zarostlej a zadušenej odpadem z bionafty



Musí se vypalovat nu, kdo si chce udržet motor ve skvělé kondici a používat jen kvalitní naftu kvůli citlivým vstřikovačům a rozhodně nikdy netočit do krajnosti a nejezdit u PD s plynem na podlaze
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

Jako nejpravděpodobnější se mi zdá špatná nafta třeba v ní byla voda co já vím.. nicméně pilinky ve filtru mi moc na klidu nepřidaly ikdyž na původ z cr čerpadla byly příliš velké ale auto se nyní chová normálně tak to zatím nebudu řešit ale tak v duchu počítám s tím že se to vrátí.
Jinak Kendys_TDI řeč byla o filtru paliva nikoliv o sání. Nechci nějak shazovat eurooil ale slyšel jsem že nafta bez biosložky má menší mazivost než s ní..mohl se projevit už horší vstřikovač a po natankování jiné nafty zase přestat.. jinak může někdo říct jaká nafta je momentálně v ČR nejlepší ? Všechny testy co jsem našel jsou už pár let staré. (Jen tak pro zajímavost
)
Poslední odpověď ,,nikdy netočit do krajnosti a nejezdit u PD s plynem na podlaze'' celé tohle téma je o motoru 2.0 tdi common rail - cfhc. S autem jezdím úplně normálně většinou předpis, jednou za čas ho pořádně protáhnu, vím že moderní motory potřebují občas dostat za uši
Jinak Kendys_TDI řeč byla o filtru paliva nikoliv o sání. Nechci nějak shazovat eurooil ale slyšel jsem že nafta bez biosložky má menší mazivost než s ní..mohl se projevit už horší vstřikovač a po natankování jiné nafty zase přestat.. jinak může někdo říct jaká nafta je momentálně v ČR nejlepší ? Všechny testy co jsem našel jsou už pár let staré. (Jen tak pro zajímavost

Poslední odpověď ,,nikdy netočit do krajnosti a nejezdit u PD s plynem na podlaze'' celé tohle téma je o motoru 2.0 tdi common rail - cfhc. S autem jezdím úplně normálně většinou předpis, jednou za čas ho pořádně protáhnu, vím že moderní motory potřebují občas dostat za uši

O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, čím to nakonec bylo a zda se problém nevrátil. Mám naprosto stejný problém, O2 najeto 180 000km, motor CFHC a natankoval jsem plnou nádrž prémiové nafty bez biosložky u KM Prona, která má být z Rakouska a začal mi cukat motor a ozývaly se kovové zvuky. Když jsem něco ujel a naředil Vervou, tak to skoro přestalo a pak s další nádrží vervy už bez problémů, ale po cca 3 000km pozoruju přesně ten samý problém, jako je zde uveden. Když je motor studený, tak při mírně větší akceleraci začne cukat a mírně klepat, ale mnohem míň, než po natankování tamté nafty a po ohřátí motoru můžu dát klidně plyn na podlahu a už nezaklepe a jede normálně.
Vstřiky jsem kontroloval s VCDS a tři mají záporné hodnoty a jeden kolem +1, což prej ještě není úplně tak špatné.
Nevím, jestli vyměnit vstřiky nebo EGR, šupinky v palivovém filtru jsem měl taky, sice se leskly, ale magnetické nebyly. Nechal jsem udělat dekarbonizaci motoru, výměnu palivového filtru a oleje a dělá to stále, ale jen za studena.
Našel jsem na jiných fórech, že takových případů s CFHC a najeto kolem 180 - 200 tkm je víc, takže to tou naftou možná nebylo a nebo to jen urychlila, ale většinou tam chybí informace, čím se to finálně vyřešilo. Ve značkovém servisu mi řekli, ať tam ani nechodím, že by se začalo výměnou celého palivového systému a stálo by to nejméně 120 000kč Jinak měním olej po 15 tkm a dávám VIF, tankuju 90% u Benziny.
chtěl bych se zeptat, čím to nakonec bylo a zda se problém nevrátil. Mám naprosto stejný problém, O2 najeto 180 000km, motor CFHC a natankoval jsem plnou nádrž prémiové nafty bez biosložky u KM Prona, která má být z Rakouska a začal mi cukat motor a ozývaly se kovové zvuky. Když jsem něco ujel a naředil Vervou, tak to skoro přestalo a pak s další nádrží vervy už bez problémů, ale po cca 3 000km pozoruju přesně ten samý problém, jako je zde uveden. Když je motor studený, tak při mírně větší akceleraci začne cukat a mírně klepat, ale mnohem míň, než po natankování tamté nafty a po ohřátí motoru můžu dát klidně plyn na podlahu a už nezaklepe a jede normálně.
Vstřiky jsem kontroloval s VCDS a tři mají záporné hodnoty a jeden kolem +1, což prej ještě není úplně tak špatné.
Nevím, jestli vyměnit vstřiky nebo EGR, šupinky v palivovém filtru jsem měl taky, sice se leskly, ale magnetické nebyly. Nechal jsem udělat dekarbonizaci motoru, výměnu palivového filtru a oleje a dělá to stále, ale jen za studena.
Našel jsem na jiných fórech, že takových případů s CFHC a najeto kolem 180 - 200 tkm je víc, takže to tou naftou možná nebylo a nebo to jen urychlila, ale většinou tam chybí informace, čím se to finálně vyřešilo. Ve značkovém servisu mi řekli, ať tam ani nechodím, že by se začalo výměnou celého palivového systému a stálo by to nejméně 120 000kč Jinak měním olej po 15 tkm a dávám VIF, tankuju 90% u Benziny.