VNT podt. regulace/ horní mez tlaku překročena, nastavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VNT podt. regulace/ horní mez tlaku překročena, nastavení
Zdarec, mam takovou otázku, když je regulace turba zatáhla tak jsou lopatky nastavení na nízké otáčky (zavřené) že a jde tam max podtlak ? A pri velkých otackak se přepne ve ventylu n75 druhý kanál a do banky jde atmosférický tlak z air boxu, tím pádem pružina vrátí lopatky do otevřené polohy ?
Jesty to chápu správně ...
Jesty to chápu správně ...
Naposledy upravil(a) Smoker420 dne 12 bře 2020, 23:41, celkem upraveno 1 x.
Gas gras or ass.....
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Jasný Okay moc díky za rady, a ještě bych se.chtel na něco zeptat 😂 Vysoky plnící tlak (cca 1.5baru) budou způsobovat nejpravděpodobněji zanesene lopatky s KterMa už podtlak v bance už blbne hne, že?
Kdybi byl malí podtlak tak turbo tahá sptne v Malich otáčkách ne ?
A ventyl n 75 za tuhle závadou asi nemůže co, jestly někdo nemáš zkušenost s špatnou m75?
A jeste jestli že podtlakové ovládání funguje dobre, naklápění chodí lehce ale turbo zabírá vis a ve vyšších tockach prefukuke tak to bude spadne nastavením táhlem na bance?
Kdybi byl malí podtlak tak turbo tahá sptne v Malich otáčkách ne ?
A ventyl n 75 za tuhle závadou asi nemůže co, jestly někdo nemáš zkušenost s špatnou m75?
A jeste jestli že podtlakové ovládání funguje dobre, naklápění chodí lehce ale turbo zabírá vis a ve vyšších tockach prefukuke tak to bude spadne nastavením táhlem na bance?
Gas gras or ass.....
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak,je tady toho mraky,jen hledat.
Regulace na turbu musí chodit bez baňky zcela volně-sama spadne.
Baňka musí jít volně jen s odporem pružiny bez drhnutí a bez rezu uvnitř.
Podtlakové hadičky čisté,nespuchřelé,neděravé.
N75 čistý uvnitř,já každý rok-stlačený vzduch a pak troch WDčka.
Hlavně baňka a regulace musí chodit,ta většinou nechodí.
Regulace na turbu musí chodit bez baňky zcela volně-sama spadne.
Baňka musí jít volně jen s odporem pružiny bez drhnutí a bez rezu uvnitř.
Podtlakové hadičky čisté,nespuchřelé,neděravé.
N75 čistý uvnitř,já každý rok-stlačený vzduch a pak troch WDčka.
Hlavně baňka a regulace musí chodit,ta většinou nechodí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Tet jsem z toho tak trochu magor
Takže turbo tlačí víc když jsou přivřené lopatky , takže zatahle táhlo v bance....
Ale jak mě muze turbo přeplňovat když se táhlo skoro nehne a je vysunuté....?

Takže turbo tlačí víc když jsou přivřené lopatky , takže zatahle táhlo v bance....
Ale jak mě muze turbo přeplňovat když se táhlo skoro nehne a je vysunuté....?
Naposledy upravil(a) Smoker420 dne 12 bře 2020, 23:44, celkem upraveno 1 x.
Gas gras or ass.....
Tak mám nové poznatky, povolil jsem horní matku na táhlu na bance podtlaku, a zjistil jsem že regulace jde docela volně, ale taky jsem zjistil že po povoleni ty matky že ta páčka regulace rukou šla vytáhnout o cca 2cm nahoru ( než byla nastavena na vysunutém tahle z banky ) takže ta regulace chodila tak na polovinu
Vysvětlil by mi někdo jak bleckovi jak to nastavit na autě,někde jsem jsem četl že to má být nastavení tak že to páčka regulace lopatek má být na doraz otevřená ( na hoře) a pak se má nastavit předpětí 1mm( ale já nechápu co je to předpětí)
Pak jsem ještě odpojil hadičku co jde z n75 do air boxu a bylo cítit jak saje vzduch ( podtlak ) je to tak dobře ?
Vysvětlil by mi někdo jak bleckovi jak to nastavit na autě,někde jsem jsem četl že to má být nastavení tak že to páčka regulace lopatek má být na doraz otevřená ( na hoře) a pak se má nastavit předpětí 1mm( ale já nechápu co je to předpětí)
Pak jsem ještě odpojil hadičku co jde z n75 do air boxu a bylo cítit jak saje vzduch ( podtlak ) je to tak dobře ?
Gas gras or ass.....