VNT podt. regulace/ horní mez tlaku překročena, nastavení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Jestli mas AGR bez zasahu, tak tam mas obtok nikoliv naklapeni lopatek. V tvym pripade bude lepsi, kdyz to vratis do puvodniho stavu a navstivis nekoho, kdo tomu rozumi. Pokud si i tak troufas, tak budes muset studovat sam, treba zde na foru, protoze nikdo takhle na dalku nevi, s cim tam spekulujes.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Smoker420 píše:Pak jsem ještě odpojil hadičku co jde z n75 do air boxu a bylo cítit jak saje vzduch ( podtlak ) je to tak dobře ?
To nebylo N75 které funguje u AGR přetlakově, ale hadičku jsi odpojil z N18 což je na EGR ventil, který ovládá podtlak.
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

venca.6 píše:Jestli mas AGR bez zasahu, tak tam mas obtok nikoliv naklapeni lopatek. V tvym pripade bude lepsi, kdyz to vratis do puvodniho stavu a navstivis nekoho, kdo tomu rozumi. Pokud si i tak troufas, tak budes muset studovat sam, treba zde na foru, protoze nikdo takhle na dalku nevi, s cim tam spekulujes.

Tohle je asv
Gas gras or ass.....
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Tomas.cz píše:To nebylo N75 které funguje u AGR přetlakově, ale hadičku jsi odpojil z N18 což je na EGR ventil, který ovládá podtlak.
Ne bylo to n75, a ano jde tam i n18
( I když se vám to asi nezdá rozdíl mezi obtokovim turbem a vnt poznám, u agr jsem přetlak už vyřešil byla to zasekla banka a nefunkční ventyl n 75 ano přetlakovou n75....)


Obrázek
Gas gras or ass.....
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jak jsi sám zjistil poté,co jsi hrábnul do nastaveného táhla baňky,regulace nechodí. V celé délce musí jít rukou, (volně spadnout do druhé polohy ). Dále baňka musí chodit též volně bez drhnutí jen s odporem pružiny,bez rezu uvnitř.
Na začátku zřejmě stačilo jen to řádně po zimě protáhnout,teď už zásah zřejmě odborníka.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Jo to už vím, tet jsem se ale ptatl nato nastavení tahla a jesty ta n75 funkuje dobře když prisava na volnoběh z air boxu...
Gas gras or ass.....
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nastavení táhla můžeš udělat,až budou chodit lopatky a baňka.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Yes, ale oni chodí....

Včera jsem zkusit povolil matky na táhlu na bance a tu páčku lopatek jsem posunul az nadoraz nahoru, a pak jsem to ještě asi o jedu otočku dotahl, je to tak dobře ?( Takle jsem pochopil to přepětít tim dotažením spodní matky, i kdyz vůbec nevím co to znamená to přepětí 😂 )

Lopatkama slo docela lehce hybat, ale úplně ono to není no ale i tak na zkoušku jsem to zkusil, stejně se tam bude dávat nové turbo

Taky jsem zkoušel jesty banka se nezasekava a vypadá to že ne, a i udrží podtlak..

Takže bych vyděl problém v tom nastavení...
A poraďte prosím s tou n 75, z toho co jsem zjistil na internetu by to tak být nemělo ale můžu se mýlit... Takže se rádci zeptat....
Gas gras or ass.....
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

"Lopatkama slo docela lehce hybat, ale úplně ono to není"
Úplně volně sami musí chodit v celé své délce,dovedeš to pochopit? Já to vidím na turbo ven a vyčistit regulaci. Ale ty jsi šahal tam,kam jsi neměl,rady nedbal a teď to chce dát odborníkovi.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Tak když na to salhal uz někdo predemnou....
A další koment prosím k tématu nato na co se ptám..
A ps je to tím nastavenim....
Gas gras or ass.....
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když jsi nezkontroloval,co jsme radily,pak jsi zjistil,že to nechodí ale mezitím jsi rozšteloval,co jsi mohl,....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Smoker420
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 16 říj 2019, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Stříbro, kšice

Příspěvek od Smoker420 »

Prosimt bud k tematu nebo si ty chytre reci nech...
Gas gras or ass.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“