Sportovní sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sportovní sání
Zdravím
Po výměně vzduchové filtru za otevřené sportovní sání mi auto v otáčkách cca 1600-2000 začne cukat jak kdyby se dusilo a ztratilo prisun paliva,párkrát to zaskube a pak zase normální výkon .Klapka,EGR ok.filtry nové.Nevite čím by to mohlo být ? Váha vzduchu ?popř.jak upravit ?
VW golf 5 2.0tdi PD 16v 4motion
Po výměně vzduchové filtru za otevřené sportovní sání mi auto v otáčkách cca 1600-2000 začne cukat jak kdyby se dusilo a ztratilo prisun paliva,párkrát to zaskube a pak zase normální výkon .Klapka,EGR ok.filtry nové.Nevite čím by to mohlo být ? Váha vzduchu ?popř.jak upravit ?
VW golf 5 2.0tdi PD 16v 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Nekupoval jsem ho kvůli navyšování koni nebo výkonu . Ale skrz hlubší zvuk,rychlejší odezvu na plyn a větší přísun vzduchu ,což si myslím že když motor líp dycha ,na tom není nic špatnýho .Vím že půlka lidí to neuznává házet to na tdicka,chtěl jsem to jen vyzkoušet,do továrního se to dá vrátit vždycky
.každopádně to neřeší to na co jsem se ptal .

A víš, že je dokázaný že to nic nepřidá, spíš naopak ?
Sám jsem si tím prošel a jediný efekt je zvukový, nic víc a to že ty sportovní filtry propustí i bordel co ti papírový filtr nepustí. Což v případě turba není to co by jsi chtěl.
Nejlepší úprava saní je dát časteji nový papírový filtr, věř mi.
Pokud totiž nezvěčíš průměr saní v celé jeho délce, tak filtrem nic nenaděláš.
A pokud už chceš do motoru dostat víc vzduchu, tak jej taky musíš dostat i z motoru.
A propo podstatná je i celková plocha filtru, takže pokud si chceš pomoci takto, tak by ten sportovní filtr měl mít minimálně stejně velkou plochu jako ten papírový. Je totiž klidně možný že turbo spíš dusíš.
Sám jsem si tím prošel a jediný efekt je zvukový, nic víc a to že ty sportovní filtry propustí i bordel co ti papírový filtr nepustí. Což v případě turba není to co by jsi chtěl.
Nejlepší úprava saní je dát časteji nový papírový filtr, věř mi.
Pokud totiž nezvěčíš průměr saní v celé jeho délce, tak filtrem nic nenaděláš.
A pokud už chceš do motoru dostat víc vzduchu, tak jej taky musíš dostat i z motoru.
A propo podstatná je i celková plocha filtru, takže pokud si chceš pomoci takto, tak by ten sportovní filtr měl mít minimálně stejně velkou plochu jako ten papírový. Je totiž klidně možný že turbo spíš dusíš.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Dal jsi tam jen konus, nebo jsi to komplet odstínil aby Ti nešel do sání teplý vzduch? Dal jsi až k turbu silnější rouru aby se tam ten vzduch měl kudy dostat? Tudíž by jsi musel dát i jinou váhu, nebo minimálně jiný obal kdyby šla předoit váha jako taková. Máš na autě nějaké jiné úpravy aby potřeboval motor více vzduchu? Ale základ je to odstínění. Sériové sání bere vzduch ze šnorchlu, jak máš zabezpečený přísun vzduchu k filtru?
Pochopil by som keby si to dal na atmosferický motor kde to nejaký ten koník naviac spraví ale na tdi to absolútne nemá zmysel. Vráť tam pôvodné sanie alebo ak chceš niečo väčšie daj tam filterbox z R32 DSG + rúra do turba z ARL a máš vybavené do 250 koní ti to úplne stačí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33561
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Na TDI je vždy efekt 0, na viacobjemových atmosferických motoroch sú CAI (cold air intake) nejaký prínos, samozrejme netreba od toho očakávať zázraky. Na druhú stranu má to aj svoje nevýhody ako to že filtre prepúšťajú viac prachu a podobne. 



Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33561
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33561
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice