Sportovní sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Šeny
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 dub 2020, 09:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Sportovní sání

Příspěvek od Šeny »

Zdravím
Po výměně vzduchové filtru za otevřené sportovní sání mi auto v otáčkách cca 1600-2000 začne cukat jak kdyby se dusilo a ztratilo prisun paliva,párkrát to zaskube a pak zase normální výkon .Klapka,EGR ok.filtry nové.Nevite čím by to mohlo být ? Váha vzduchu ?popř.jak upravit ?




VW golf 5 2.0tdi PD 16v 4motion
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

No asi tym sportovym nasavanim, nemyslis?
Alebo mas dojem, ze to kvantum ing vo vyvoji tam sedi zbytocne a sanie tam nalagruju ake im pride?
Aky vyznam, kolko koni si ziskal tym vyhadzovanim penazi za tie blbosti na tom tdicku?
Šeny
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 dub 2020, 09:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Šeny »

Nekupoval jsem ho kvůli navyšování koni nebo výkonu . Ale skrz hlubší zvuk,rychlejší odezvu na plyn a větší přísun vzduchu ,což si myslím že když motor líp dycha ,na tom není nic špatnýho .Vím že půlka lidí to neuznává házet to na tdicka,chtěl jsem to jen vyzkoušet,do továrního se to dá vrátit vždycky :) .každopádně to neřeší to na co jsem se ptal .
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9181
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Všude vše těsní nemáš někde netěsnosti?? všechno co bylo na původním saní je zapojeno??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Šeny
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 dub 2020, 09:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Šeny »

Jj,všechno jak má být .netěsnosti taky zkontrolovány ,nikde neprofukuje.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A víš, že je dokázaný že to nic nepřidá, spíš naopak ?
Sám jsem si tím prošel a jediný efekt je zvukový, nic víc a to že ty sportovní filtry propustí i bordel co ti papírový filtr nepustí. Což v případě turba není to co by jsi chtěl.
Nejlepší úprava saní je dát časteji nový papírový filtr, věř mi.
Pokud totiž nezvěčíš průměr saní v celé jeho délce, tak filtrem nic nenaděláš.
A pokud už chceš do motoru dostat víc vzduchu, tak jej taky musíš dostat i z motoru.
A propo podstatná je i celková plocha filtru, takže pokud si chceš pomoci takto, tak by ten sportovní filtr měl mít minimálně stejně velkou plochu jako ten papírový. Je totiž klidně možný že turbo spíš dusíš.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Dal jsi tam jen konus, nebo jsi to komplet odstínil aby Ti nešel do sání teplý vzduch? Dal jsi až k turbu silnější rouru aby se tam ten vzduch měl kudy dostat? Tudíž by jsi musel dát i jinou váhu, nebo minimálně jiný obal kdyby šla předoit váha jako taková. Máš na autě nějaké jiné úpravy aby potřeboval motor více vzduchu? Ale základ je to odstínění. Sériové sání bere vzduch ze šnorchlu, jak máš zabezpečený přísun vzduchu k filtru?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pochopil by som keby si to dal na atmosferický motor kde to nejaký ten koník naviac spraví ale na tdi to absolútne nemá zmysel. Vráť tam pôvodné sanie alebo ak chceš niečo väčšie daj tam filterbox z R32 DSG + rúra do turba z ARL a máš vybavené do 250 koní ti to úplne stačí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

osobně jsem mnohokrát dával sportovní sání, nebo filtr který zvyšuje výkon motoru o 2 kW , výsledný efekt byl vždy = 0 ;) nesmysl holý věta rozvitá :)
Šeny
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 dub 2020, 09:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Šeny »

Ok.diky za rady .Myslím že po většině názoru a vašich zkusenosti bude nejlepší vrátit sání do sériovky a nevymýšlet chujoviny :) .
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Na TDI je vždy efekt 0, na viacobjemových atmosferických motoroch sú CAI (cold air intake) nejaký prínos, samozrejme netreba od toho očakávať zázraky. Na druhú stranu má to aj svoje nevýhody ako to že filtre prepúšťajú viac prachu a podobne. Obrázek
Obrázek
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Source"] Na druhú stranu má to aj svoje nevýhody ako to že filtre prepúšťajú viac prachu a podobne.

oni to i píšou že ten filtr máš sem tam vyprat a význam toho filtru najdeš na netu možná kecám ale jeho uplatnění je když motor točí 7000 otáček tam to začíná ;)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Ukaž fotku, jak to máš udělaný. Jestli to máš odstíněné s přívodem studeného vzduchu, tak můžeš dát místo šišky nějaký sériový kulatý filtr. Například z 3.0 Tdi. Stručně - filtrační schopnost zůstane zachována, hluk ze sání bude větší, výkon to nepřidá.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

nebo to nech ještě čipnout a rovnou udělej váhu off (noteeth) (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

standa123 píše:nebo to nech ještě čipnout a rovnou udělej váhu off (noteeth) (noteeth)
stando a co na té váze vyděláš, hulí to jak pič. a výkon tak trochu možná ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“