1.9 TDi 66kw strata výkonu, kontrola logu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 TDi 66kw strata výkonu, kontrola logu
Zdravím, mám motor 1.9 TDi 66kw ALH, auto malo slabý ťah, vyššiu spotrebu a sem tam spadlo do nudzáku tak som dal vyčistiť turbo a vymeniť podtlakové hadičky. Auto išlo asi 2 dni perfektne, krásne tlačilo do sedačky od cca 1600 otáčok, až som sa čudoval že 66kw ma takú silu 😀 No a potom to prišlo a auto začalo mať citeľne slabší ťah, auto síce akceleruje, do núdzoveho režimu nepadá ale ten turbo záťah sa niekde vytratil, nie je taký mohutný ako hneď po čistení. Celkovo sa mi zdá ako keby bolo pridusené. Neviem či to s tým má súvis ale ešte som spozoroval že v cca 1600-1800 otáčkach pri plnom plyne má dunivý zvuk, celé auto sa rozvibruje. Tak som kúpil novú váhu vzduchu(originál Bosch) ale mám pocit že s ňou ide ešte horšie, ďalej pretesnil vákuove čerpadlo, skontroloval všetky hadičky aj vedenie z turba k IC, vyčistil N75 a stále žiadna zmena 😕 Už neviem čo s tým, každá rada by mi pomohla.
Prikladám log s novou váhou, skupiny 3,10,11, 4.prevodový stupeň od 1500 otáčok plný plyn. https://uloz.to/file/IilE1Qeqj5up/10-4-2020-csv
A ešte log zo starou váhou https://uloz.to/file/xHt1SyeSK4Ul/staravaha-csv
Vďaka.
Prikladám log s novou váhou, skupiny 3,10,11, 4.prevodový stupeň od 1500 otáčok plný plyn. https://uloz.to/file/IilE1Qeqj5up/10-4-2020-csv
A ešte log zo starou váhou https://uloz.to/file/xHt1SyeSK4Ul/staravaha-csv
Vďaka.
Ok, tu sú logy: 1,4,11 https://uloz.to/file/sAfrbXaQHZHv/log1411-csv
3,4,11 https://uloz.to/file/SZgLiAl6HjKZ/log3411-csv
Logy som robil zo starou váhou s ktorou auto ide pocitovo lepšie.
3,4,11 https://uloz.to/file/SZgLiAl6HjKZ/log3411-csv
Logy som robil zo starou váhou s ktorou auto ide pocitovo lepšie.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33824
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="eddo22"]Skúsim kúpiť nový a uvidíme,
můžeš přeci jet chvíli i bez filtru,
díval jsi do sání k motoru? není tam náhodou krápníková jeskyn,
co přísun paliva de ti nafta nebo bublifuk,
pak si najdi množství vstřikovaného paliva, dupni plný kotel a napiš sem maximální hodnotu kam vylezla, může být prasklá pružina v čerpadle a mtor nedostane nažrat
můžeš přeci jet chvíli i bez filtru,
díval jsi do sání k motoru? není tam náhodou krápníková jeskyn,
co přísun paliva de ti nafta nebo bublifuk,
pak si najdi množství vstřikovaného paliva, dupni plný kotel a napiš sem maximální hodnotu kam vylezla, může být prasklá pružina v čerpadle a mtor nedostane nažrat
Predvstrek mi nastavovali spolu s čistením turba na moju žiadosť lebo bol cez 80 teraz je okolo 59 pri zohriatom motorePajda077 píše:Taky jsem řešil tady výkon na stejném motoru a nakonec mi pomohlo seřídit předvstřik a volnobeznou dávku. I když jsem předtím vyčistil turbo tak změna nebyla takova jako při nastavení předvstřiku a volnobezne dávky. Koukni jake mas hodnoty při zahratem motoru samozřejmě....
Tak skúsim sa previezť bez filtru čo to urobí

Sanie som nevidel v akom je stave ale EGR je čisté a predpokladám že v servise by si to pri vyberaní turba všimli. Bublifuk tam je ale nie nejaký výrazný ale mal som ho aj pred čistením turba. Skôr hľadám niečo čo sa mohlo pokaziť zo dňa na deň lebo ako som písal 2 dní po vyčistení turba išlo auto perfektne
Ktorá je to skupina vo VAG-u? Mám ho vytočiť až po obmedzovač? Pri státi alebo za jazdy?slovacek.milos píše:pak si najdi množství vstřikovaného paliva, dupni plný kotel a napiš sem maximální hodnotu kam vylezla, může být prasklá pružina v čerpadle a mtor nedostane nažrat
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33824
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="slovacek.milos"] ]Ktorá je to skupina vo VAG-u? Mám ho vytočiť až po obmedzovač? Pri státi alebo za jazdy?
si to najdi v měřených hodnotách vstřikované množství na místě dupni kotel a zapiš nejvyšší hodnotu co jsi viděl, je to orientační test ale mi to mockrát pomohlo při odhalování zdechlin
si to najdi v měřených hodnotách vstřikované množství na místě dupni kotel a zapiš nejvyšší hodnotu co jsi viděl, je to orientační test ale mi to mockrát pomohlo při odhalování zdechlin
No veď to, asi tu novú váhu vrátim a pred starú dám plastový 4mm krúžok, mala by dávať lepšie hodnoty...
Skúšal som aj jazdu bez vzduchového filtru no nebol tam žiadný citeľný rozdiel akurat malo auto hrubší zvuk
Tak našiel som to a najvyššiu hodnotu ktorú ukázalo pri plnom plyne a samozrejme pri zahriatom motore bolo 25,8 mg/Rslovacek.milos píše:si to najdi v měřených hodnotách vstřikované množství na místě dupni kotel a zapiš nejvyšší hodnotu co jsi viděl, je to orientační test ale mi to mockrát pomohlo při odhalování zdechlin
Skúšal som aj jazdu bez vzduchového filtru no nebol tam žiadný citeľný rozdiel akurat malo auto hrubší zvuk

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33824
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
22mg je málo, to pojede jak zdechlina, jedna z možstí že je to způsobené právě tou pružinou, zapsal bych si volnoběžnou dávku očmárl šroubovákem nastavovač čerpala čtyři šroubky a sdělal ho pod ním je vidět na pružiny, mrkni jestli jsou prasklé, správné usazení nastavovače na rysky si skontroluješ zas tou volnoběžnou dávkou, 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33824
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice