Podtlakové čerpadlo (rotačka) 1,9SDI - volný vystup

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Berger
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2019, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Podtlakové čerpadlo (rotačka) 1,9SDI - volný vystup

Příspěvek od Berger »

Řeším problém se špatným podtlakem a jelikož mám na rotačce volný výstup na. který se nasazuje hadice k posilovači, lze s ním otáčet volně rukou plus se trochu kývá, bude pravděpodbně problém v tomto místě.

Pokud vím je to častý problém a řada lidí to řeší lepením nebo "zalisováním" kladivem bud přímo nebo pře ořech z goly.

Udělám to stjně,ale jelikžojsem nikde nenašel výkres nebo řez čerpadlem tak nevím jak to je původně slisováno a do čeho je nejlepší se "opřít"

Je to řešeno jako kónus kdy se výstup jako špunt zalisovává do těla pumpy nebo naopak se tělo pumpy po zasunutí "špuntu" přišlápne k špuntu?
Jinak řečeno tlačí se nebo rozklepává ten vystup jako špunt nebo naopak se plátí do těla čerpadla?

Obrázek


Je to hliník tak bych to klidně svačil TIG nebo natvrdo spájel, ale pokud vím je pod výstupem zpětný ventik, který bude plastový a nejspíš by to nepřežil, tak to asi také jen mázu epoxidovým lepidlem a nechám při 100C vytvrdit , ale nejdřív tomu chci dát nějakou mechanickou pevnost..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tekutý kov nebo i lepidlo na autoskla a je pokoj...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34087
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak do toho foukni a zjisti jestli tam ten pravděpodobný problém je
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

ja som si vzdy polozil na drievko tu cast odliatku po ktorej budem buchat, nato hlavne pozor pri tandemovych pumpach posunie sa telo voci sebe a ide to potom tazko (je to zlozene z 2 odliatkov myslim)
Berger
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2019, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Berger »

slovacek.milos píše:tak do toho foukni a zjisti jestli tam ten pravděpodobný problém je
Však sem fókal a mezerou v zalisování lezl olej.
Když jsme u toho foukání, zarazilo mě, když jsme do toho poukal tak vnitřek nebyl hermetický tj. sice s nějakým odporem,ale přesto jmen se profoukl až na výfukovou stranu. Je to normalní?

Nakonec jsme vzal kladívko a na kovadlině jemně přiklepal vnější rantl těla odlitku k hadicovému vstupu. Před operací se to kroutilo a dalo se s vstupem kývat, po přiklepání to drželo. Po odmaštění jsem vstup máznul epoxidem s 300kg pevností, celé přikryl podložkou , vytvrdil při 100C. Toto považuji za vyřešené.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“