Výměna olejového čerpadla ASZ-Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ahojte! ktoru znacku cerpadla by ste na zaklade skusenosti doporucili ako nahradu za origo....pierburg, vaico, borsehung alebo aj nieco lacnejsie...dik!
Tdi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jsou nějaké vrypy na víku čerpadla jak tama proletěl ten řetěz, ale nic strašnýho, zuby na obou kolech co jsem viděl jsou v pořádku, což mě překvapilo. Jinak se zdá že nic. A krapet propouštělo gufero pod rozvodovým kolem, ale to se stejně dává nový, takže ta porucha přišla tak nějak ve správný čas abych to těsnění vyměnil. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Slož z těch dvou řetězu jeden.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nemají spojku a rozebírat a dávat dohromady starý řetěz s novým mi nepříjde rozumný.
Tohle jsem vytáhl z vany, viníka toho všeho.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

@favo:

a dnes nebude nieco na dobru naladu ako napr: " myslel jsem ze mne omejou"?

:)

chvilku mi trvalo, ale nakoniec som asi pochopil, nuz nie nadarmo sa hovori ze cesi maju "dar reci" :)

rovnako nikdy nezabudme ako tu ktosi namiesto toho ze mu nefunguje tempomat a auto stale zrychluje napisal ze " oktavka porad chtela zavodit" :)

sledujem, mozno sa este usmejem...

verim, ze to dnes-zajtra uspesne doriesis!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nejdřív zítra, protože nastal problém sehnat samostatně napínací lištu, takže se musí koupit nový správný řetěz s 50ti články a napínací lištu vzít ze sady se špatným řetězem.
Je to komedie, ale co mám ddělat.

Je to podobná fráze jako "mně asi klepne" jen tahle, že mě omejou je o něco později, protože až tě klepne Pepka, tak seš tuhej na pitevně a tam už tě umývají. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

tak som to pochopil a snazil som si ta predstavit ked si zistil ze je retaz kratka :) to musel byt pohlad pre bohov.... a to audio k tomu... asi ked pred 2-3 rokmi zmenili tu v rakusku vlaky z lavostrannej na pravostrannu, dobehol som rano na Stadlau na peron a zistil som ze vlak na Slovensko este nedorazil a stoji tam len ten co ide do mesta do Viedne..... az pokym sa nepohol, mohli ma v klude aj zavriet, boli tam asi 3 ludia (rano o 5:45) a bezpecne sa radsej vzdialili
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Dnes jsem konečně dílo dokončil, nastartoval a odjel domů.
Zdá se že to nezanechalo žádné následky, motor chytá i táhne pěkně a hydra jsou opět tichý.
Všem děkuji za rady a kdyby někdo potřeboval nový řetěz 46 článků, tak mi tu jeden leží. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ten zapáchatel vypadá jako čep do vstřiku
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Je to jak píšeš, psal jsem to už výše a smutný je, že tohle byla porucha za kterou mohl mechanik který mi před 7 roky měnil vačku a nejspíš se příliš nezatěžoval správným seřízením vstřikovačů, protože vstřik se rozletěl necelých 14 dní potom co jsem si auto převzal z opravy. Navíc je na něm vidět jak je ve spodní části rozklepaný do rovna, takže, takže dostával dost na prdel. Výsledek byl, že se podélně rozletěl i pístek vstřikovače a utrhlo se víko co drží přužinu vstřiku.
Od té doby jsem najel přesně 150 000 km a až nyní přišla jeho chvíle, aby způsobil další škodu.
Všechno jsem vyčistil, překontroloval zda není někde ještě nějaký zbytek, zda není poškozené sítko na nasávání olejového čerpadla a teprve pak začal skládat.
Naštěstí v oleji neplavala žádná kompozice ani zbytky kovu, takže budu doufat, že už budu mít klid a motor bude dál sloužit.
Nyní už zbývá jen poslat vstřiky na repas.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ať si každý myslí své, a já často na PD nadávám, ale je třeba říci/ a proto jsem nikdy nechtěl dělat vše rychlou jehlou, aby to jelo/, že tento motor potřebuje kvalitní precizní práci mechanika , protože je tak konstruován a vše ojebané se vždy vrátí zpátky..Proto kolikrát "teču" když slyším, co řešíš, za hodinu nemám co dělat.. :o
nepropadat panice...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tady už nebylo co řešit Jericho, jestli to auto bude stát 4 dny nebo 6 dní bylo fuk. Šéf mi dal k dispozici firemního Bipra, takže mě nic netlačilo.
Já chtěl mít hlavně jistotu, že jsem nic nepodcenil a nebo na něco zapoměl, protože se přiznám, že znovu bych to dělat nechtěl. :D
Jedno pozitivum jsem na tom ale našel, konečně jsem se donutil koupit novou hrazdu na zavěšení motoru, protože ta moje Made in home se poškodila a navíc s tou kupovanou se nedá ani omylem srovnat.
Popravdě už se těším až budu dělat další rozvody nebo spojku a novou hrazdu otestuji. ;)
Ještě jsem si udělal radost a koupil si další sadu kompresiometru, tentokráte se správnými koncovkami, takže se brzo bude měřit komprese.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono platí - Vše špatné je k něčemu dobré..A hlavně je dobré, žes měl čas. Veškeré chvátání toliko pro hovado dobré jest...I proto když má servis hodně právě a nemá čas, tak to na jednu stranu svědčí o tom, že je úspěšný, ale na druhou stranu se s tím většinou neserou..A když jsou široko daleko jediní, tak bych tam nejel.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“