Výměna olejového čerpadla ASZ-Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jsou nějaké vrypy na víku čerpadla jak tama proletěl ten řetěz, ale nic strašnýho, zuby na obou kolech co jsem viděl jsou v pořádku, což mě překvapilo. Jinak se zdá že nic. A krapet propouštělo gufero pod rozvodovým kolem, ale to se stejně dává nový, takže ta porucha přišla tak nějak ve správný čas abych to těsnění vyměnil. 

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
@favo:
a dnes nebude nieco na dobru naladu ako napr: " myslel jsem ze mne omejou"?

chvilku mi trvalo, ale nakoniec som asi pochopil, nuz nie nadarmo sa hovori ze cesi maju "dar reci"
rovnako nikdy nezabudme ako tu ktosi namiesto toho ze mu nefunguje tempomat a auto stale zrychluje napisal ze " oktavka porad chtela zavodit"
sledujem, mozno sa este usmejem...
verim, ze to dnes-zajtra uspesne doriesis!
a dnes nebude nieco na dobru naladu ako napr: " myslel jsem ze mne omejou"?

chvilku mi trvalo, ale nakoniec som asi pochopil, nuz nie nadarmo sa hovori ze cesi maju "dar reci"

rovnako nikdy nezabudme ako tu ktosi namiesto toho ze mu nefunguje tempomat a auto stale zrychluje napisal ze " oktavka porad chtela zavodit"

sledujem, mozno sa este usmejem...
verim, ze to dnes-zajtra uspesne doriesis!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Nejdřív zítra, protože nastal problém sehnat samostatně napínací lištu, takže se musí koupit nový správný řetěz s 50ti články a napínací lištu vzít ze sady se špatným řetězem.
Je to komedie, ale co mám ddělat.
Je to podobná fráze jako "mně asi klepne" jen tahle, že mě omejou je o něco později, protože až tě klepne Pepka, tak seš tuhej na pitevně a tam už tě umývají.
Je to komedie, ale co mám ddělat.
Je to podobná fráze jako "mně asi klepne" jen tahle, že mě omejou je o něco později, protože až tě klepne Pepka, tak seš tuhej na pitevně a tam už tě umývají.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tak som to pochopil a snazil som si ta predstavit ked si zistil ze je retaz kratka
to musel byt pohlad pre bohov.... a to audio k tomu... asi ked pred 2-3 rokmi zmenili tu v rakusku vlaky z lavostrannej na pravostrannu, dobehol som rano na Stadlau na peron a zistil som ze vlak na Slovensko este nedorazil a stoji tam len ten co ide do mesta do Viedne..... az pokym sa nepohol, mohli ma v klude aj zavriet, boli tam asi 3 ludia (rano o 5:45) a bezpecne sa radsej vzdialili

Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Dnes jsem konečně dílo dokončil, nastartoval a odjel domů.
Zdá se že to nezanechalo žádné následky, motor chytá i táhne pěkně a hydra jsou opět tichý.
Všem děkuji za rady a kdyby někdo potřeboval nový řetěz 46 článků, tak mi tu jeden leží.
Zdá se že to nezanechalo žádné následky, motor chytá i táhne pěkně a hydra jsou opět tichý.
Všem děkuji za rady a kdyby někdo potřeboval nový řetěz 46 článků, tak mi tu jeden leží.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Je to jak píšeš, psal jsem to už výše a smutný je, že tohle byla porucha za kterou mohl mechanik který mi před 7 roky měnil vačku a nejspíš se příliš nezatěžoval správným seřízením vstřikovačů, protože vstřik se rozletěl necelých 14 dní potom co jsem si auto převzal z opravy. Navíc je na něm vidět jak je ve spodní části rozklepaný do rovna, takže, takže dostával dost na prdel. Výsledek byl, že se podélně rozletěl i pístek vstřikovače a utrhlo se víko co drží přužinu vstřiku.
Od té doby jsem najel přesně 150 000 km a až nyní přišla jeho chvíle, aby způsobil další škodu.
Všechno jsem vyčistil, překontroloval zda není někde ještě nějaký zbytek, zda není poškozené sítko na nasávání olejového čerpadla a teprve pak začal skládat.
Naštěstí v oleji neplavala žádná kompozice ani zbytky kovu, takže budu doufat, že už budu mít klid a motor bude dál sloužit.
Nyní už zbývá jen poslat vstřiky na repas.
Od té doby jsem najel přesně 150 000 km a až nyní přišla jeho chvíle, aby způsobil další škodu.
Všechno jsem vyčistil, překontroloval zda není někde ještě nějaký zbytek, zda není poškozené sítko na nasávání olejového čerpadla a teprve pak začal skládat.
Naštěstí v oleji neplavala žádná kompozice ani zbytky kovu, takže budu doufat, že už budu mít klid a motor bude dál sloužit.
Nyní už zbývá jen poslat vstřiky na repas.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ať si každý myslí své, a já často na PD nadávám, ale je třeba říci/ a proto jsem nikdy nechtěl dělat vše rychlou jehlou, aby to jelo/, že tento motor potřebuje kvalitní precizní práci mechanika , protože je tak konstruován a vše ojebané se vždy vrátí zpátky..Proto kolikrát "teču" když slyším, co řešíš, za hodinu nemám co dělat.. 

nepropadat panice...
Tady už nebylo co řešit Jericho, jestli to auto bude stát 4 dny nebo 6 dní bylo fuk. Šéf mi dal k dispozici firemního Bipra, takže mě nic netlačilo.
Já chtěl mít hlavně jistotu, že jsem nic nepodcenil a nebo na něco zapoměl, protože se přiznám, že znovu bych to dělat nechtěl.
Jedno pozitivum jsem na tom ale našel, konečně jsem se donutil koupit novou hrazdu na zavěšení motoru, protože ta moje Made in home se poškodila a navíc s tou kupovanou se nedá ani omylem srovnat.
Popravdě už se těším až budu dělat další rozvody nebo spojku a novou hrazdu otestuji.
Ještě jsem si udělal radost a koupil si další sadu kompresiometru, tentokráte se správnými koncovkami, takže se brzo bude měřit komprese.
Já chtěl mít hlavně jistotu, že jsem nic nepodcenil a nebo na něco zapoměl, protože se přiznám, že znovu bych to dělat nechtěl.

Jedno pozitivum jsem na tom ale našel, konečně jsem se donutil koupit novou hrazdu na zavěšení motoru, protože ta moje Made in home se poškodila a navíc s tou kupovanou se nedá ani omylem srovnat.
Popravdě už se těším až budu dělat další rozvody nebo spojku a novou hrazdu otestuji.

Ještě jsem si udělal radost a koupil si další sadu kompresiometru, tentokráte se správnými koncovkami, takže se brzo bude měřit komprese.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ono platí - Vše špatné je k něčemu dobré..A hlavně je dobré, žes měl čas. Veškeré chvátání toliko pro hovado dobré jest...I proto když má servis hodně právě a nemá čas, tak to na jednu stranu svědčí o tom, že je úspěšný, ale na druhou stranu se s tím většinou neserou..A když jsou široko daleko jediní, tak bych tam nejel.. 

nepropadat panice...