Nová vačka na 1.9 tdi pd (bxe)77kw.Touran r.v2008

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Nová vačka na 1.9 tdi pd (bxe)77kw.Touran r.v2008

Příspěvek od JNCM »

zdravím objedavam novou vačku beru druhovyrobu na kellyně.
auto viz nadpis .prosím o radu mam na vyber dve moznosti bud ocel nebo
litina.dale me katalog pise dve moznosti cisel bud pro O38109101r nebo 038109101ah... na stare vacce jsem cislo nenasel asi bude pod rozvodovym kolem ale jeste jsem ho z vacky nestahnul.cekam na stahovak.diky
Obrázek
Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

Sadu neodporucam mam tuto sadu ocel et engineteam a problem je hlavne asi v zdvihatkach po nejakych 50tkm to je celkom na kašu
Vačka ešte ako tak vyzera ale z hydier vyrazne chyba material aj vačka je doškriabana atď
Myslim ze by bola ok et vacka ovelova a hydra ina čierne
Ale je to pokus omyl.
Pripadne robi vacku aj ina tak mozno by to k sebe sedelo viac
Co sa tyka vykonu apod. Problem som nezaznamenal s et
Ps. Zdvihatka su ktomu so šedym vrchom kobelschmidt
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20208
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vačku,zdvihátka i šály INA, dával jsem to několikrát a funguje to, ceny +/- stejný, nebo starší origo + nový šály a zdvihátka černý
Kontrola záslepek, popř. zavařit
Kolo z vačky sundávám pod lisem, zatlačím do povolenýho šroubu,klepnu zvenku kladívkem přes hliníkový špalík,bum a je venku, stahovák na to nemám...
Ono je dneska těch výrobců plno, ale málo co funguje :roll:
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Jak píše Roman nebo starší origo.
O38109101r by mělo být bez DPF
038109101ah s DPF
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Díky za reakce
Vzal jsem nakonec et.hydra tam byla Kolbenschmidt v sadě.
Musím říct že teda sada hezká.pomalovana různé návody a doporučení opravdu to mají pěkně udělané .skontroluji ještě ty záslepka
Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Presne tuhle sadu mam vyzkousenou. Najelo to 27tis, pak rozborka a vacka smetena jak origo po 400k km. Lepsi priplatit a vzit vsechno original
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Už jsem namontoval .zítra rozvody vanu atd.tak pak napíšu kolik kilometrů vydržel tenhle et.doufam že to bude víc než 27t
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 06 úno 2014, 23:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommy215 »

A jaký výrobce je tedy aktualně k dostání jako "origo" ?

Teď jsem namontoval vačku Borsehung,.. snad bude držet.. to je hrozná sázka do loterie ty díly :(
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Na vačku Borsehung tady jeden člen pěl jen chválu, stejně jako jiní na vačky Kolbenschmidt, ale najdou se i tací co nadavají na obě značky.
Já mám Kolbenschmidt a zatím kromě vyšší spotřeby žádný problémy nemám, ale dokud nebudu mít zrepasovaný i vstřiky, tak nemohu vinu házet jen na vačku, zvlášť když jsem chvíli před tím dal větší turbo bez nového softu a přezul na 17" kola.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Borsehung se rovna originalni kvalite. Zdvihatka vzdy davam ina s cernym povrchem.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Borsehung jak co. Čepy co jsem dával měly vybroušený origo číslo na spodní misce. Tlumiče taky vypadaly OK. Něco je ale typicky německá přebalená čína. Kámoš dával radiátor a ten bajonet tekl protože byl blbého tvaru.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

nedavno som na pdcko na zaklade doporucenia ckena tohto fora osadil komplet sadu od borsehungu vacka hydra aj loziska a vsetko ok dokonca pri rovnakej synchronizacii mam za tepla spotrebu 0.6 litra na volnobehu pred 0.8 zmizlo aj dunenie...bola tam uz vacka febi dva palce chytene ale nic moc nejake 3 desatiny na zdvihu ale saly a zdvihatka nemenili tie boli uplne ko....takze pre mna zatial ok...na jej cele je vypaleny qr kod a ked som ho nacital vypisalo mi origo cislo...nejaku stratu vykonu som nezaregistroval nakolko po chipe to ozilo aj stou febi vackou inak to bola mrtvola auy v alhambre....
Tdi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

favo píše: Já mám Kolbenschmidt a zatím kromě vyšší spotřeby žádný problémy nemám, ale dokud nebudu mít zrepasovaný i vstřiky, tak nemohu vinu házet jen na vačku, zvlášť když jsem chvíli před tím dal větší turbo bez nového softu a přezul na 17" kola.
já dal KS litinu a nepoznal jsem rozdíl proti smetené originál :(
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20208
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pecka výrobek...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Biimbo píše:Borsehung jak co. Čepy co jsem dával měly vybroušený origo číslo na spodní misce. Tlumiče taky vypadaly OK. Něco je ale typicky německá přebalená čína. Kámoš dával radiátor a ten bajonet tekl protože byl blbého tvaru.
Borsehung rohodne neni prebalena cina. Dela dost veci v prvovyrobe. Vacka, zamky, snimace, luxusni kvalita.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“