1,4 tdi nouzák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,4 tdi nouzák
Zdravím, Fabia 1,4 tdi 51 kw padá do nouzáku, vag píše regulační mez překročena,
Stává se to většinou na dálnici při 5 a plný plyn. Při předjíždění nebo nejčastěji při dosažení rychlosti cca 120km/h. Stačí vypnou a zapnout klíček a zas to chvíli jede. Stává se to nepravidelně.
Už je tam kompletní nové turbo i s regulační baňkou, čidlo tlaku v sání, řídící ventil regulace, hadičky k regulaci jsou ok.
Už nevím co s tím. 😅
Stává se to většinou na dálnici při 5 a plný plyn. Při předjíždění nebo nejčastěji při dosažení rychlosti cca 120km/h. Stačí vypnou a zapnout klíček a zas to chvíli jede. Stává se to nepravidelně.
Už je tam kompletní nové turbo i s regulační baňkou, čidlo tlaku v sání, řídící ventil regulace, hadičky k regulaci jsou ok.
Už nevím co s tím. 😅
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1,4 tdi nouzák
co by mě zajímalo kdo řídí turbo asi N75 tam nebude, dej kod motoru,
já se stímto skurvystrojem jebu už rok auto startuje jak hodinky ale když ho nejvíc potřebuješ nenatočíš dělal to snímač otáček vačky, nejprve nic, a asi až po roce, tak začala skákat závada snímač vačky nevěrohodný signál, několikrát majitel startoval třeba u peny přijedem a nastartujem pamět prázdná, ale to tak je heláky se umí přehřívat a dávat nesmyslné informace, bohužel to dělalo i když byl motor studený ráno nešlo natočit, těm signálům asi nerozumí ani řídící jednotka motoru
a možeš jet do piči stadima nebudu to dělat
to musí bavit 
já se stímto skurvystrojem jebu už rok auto startuje jak hodinky ale když ho nejvíc potřebuješ nenatočíš dělal to snímač otáček vačky, nejprve nic, a asi až po roce, tak začala skákat závada snímač vačky nevěrohodný signál, několikrát majitel startoval třeba u peny přijedem a nastartujem pamět prázdná, ale to tak je heláky se umí přehřívat a dávat nesmyslné informace, bohužel to dělalo i když byl motor studený ráno nešlo natočit, těm signálům asi nerozumí ani řídící jednotka motoru




Re: 1,4 tdi nouzák
na odlahcenie pokial ma mozno nieco napadne: nemozes s tym jazdit na maximalku 120!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1,4 tdi nouzák
Mě zas po přečtení názvu tématu napadlo, že 1.4tdi jako nouzovej motor asi může i posloužit.
K tématu... Přefuk, takže z nějakýho důvodu nerzeguluje, může být např.zatuhlá regulace, atd.

K tématu... Přefuk, takže z nějakýho důvodu nerzeguluje, může být např.zatuhlá regulace, atd.
pašíkombi AFN B597
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se nepletu, tak je tam obtok a regulace funguje obráceně.....tzn. nemáš podtlak, prefukuje. Alespoň já tu měl stejnou fabii, klasika hadičku u turba cvakla kuna a stejný příznaky...podržet na 120km/h a nouzak 😉 Takže bych hledal netěsnost podtlaku od tandemu až po všelijaké membrány v baňkách...
***VAG,PSA,Renault***