1,4 tdi nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10
Odpovědi: 0

1,4 tdi nouzák

Příspěvek od Miselin4 »

Zdravím, Fabia 1,4 tdi 51 kw padá do nouzáku, vag píše regulační mez překročena,
Stává se to většinou na dálnici při 5 a plný plyn. Při předjíždění nebo nejčastěji při dosažení rychlosti cca 120km/h. Stačí vypnou a zapnout klíček a zas to chvíli jede. Stává se to nepravidelně.
Už je tam kompletní nové turbo i s regulační baňkou, čidlo tlaku v sání, řídící ventil regulace, hadičky k regulaci jsou ok.
Už nevím co s tím. 😅
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: 1,4 tdi nouzák

Příspěvek od slovacek.milos »

co by mě zajímalo kdo řídí turbo asi N75 tam nebude, dej kod motoru,

já se stímto skurvystrojem jebu už rok auto startuje jak hodinky ale když ho nejvíc potřebuješ nenatočíš dělal to snímač otáček vačky, nejprve nic, a asi až po roce, tak začala skákat závada snímač vačky nevěrohodný signál, několikrát majitel startoval třeba u peny přijedem a nastartujem pamět prázdná, ale to tak je heláky se umí přehřívat a dávat nesmyslné informace, bohužel to dělalo i když byl motor studený ráno nešlo natočit, těm signálům asi nerozumí ani řídící jednotka motoru :roll: a možeš jet do piči stadima nebudu to dělat (wallbash) ;) to musí bavit ;)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Re: 1,4 tdi nouzák

Příspěvek od sky59 »

na odlahcenie pokial ma mozno nieco napadne: nemozes s tym jazdit na maximalku 120!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miselin4 »

Je tam taková krabička do které jde asi 6 hadiček a ta řídí regulaci a egr.
Kód motoru teď nevím, zjistím.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

A ziaden kabel so signalmi do nej nejde?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

toto
Obrázek[/img]
Tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hiero nikdy jsem tu pojebanou krabici neměnil a neměl sní problém,

-------------------------------------------------
Moderátor: proč prosím Tě cituješ obrázek :roll:
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ja som mu len odfotil co ma hladat....a mozno odisiel solenoid alebo ma dojebkane hadice😁
Tdi
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Re: 1,4 tdi nouzák

Příspěvek od FandaTDI »

Mě zas po přečtení názvu tématu napadlo, že 1.4tdi jako nouzovej motor asi může i posloužit. (noteeth)

K tématu... Přefuk, takže z nějakýho důvodu nerzeguluje, může být např.zatuhlá regulace, atd.
pašíkombi AFN B597
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 pro 2013, 16:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miselin4 »

Ta krabička je nová, hadičky jsou ok, regulace zatuhlá není je tam komplet nové turbo i s regulací
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Pokud se nepletu, tak je tam obtok a regulace funguje obráceně.....tzn. nemáš podtlak, prefukuje. Alespoň já tu měl stejnou fabii, klasika hadičku u turba cvakla kuna a stejný příznaky...podržet na 120km/h a nouzak 😉 Takže bych hledal netěsnost podtlaku od tandemu až po všelijaké membrány v baňkách...
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“