O3 1.5TSi 2019

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavelvok
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 11 říj 2013, 12:20
Odpovědi: 0

O3 1.5TSi 2019

Příspěvek od pavelvok »

Zdar, stal jsme se majitelem tohoto skveleho vozu - muhehehe
A hned bych ho chtel poladit.

Koho by jste doporucili? Zrejme vic, jak soft nepujde udelat
Nekdo nabizi 120kW nekdo az 140kW
Aktualne najeto 18000
Co mi vadi, ze je to line v nizkych otazkach az obcas poposkoci - mozna mnou presel jsem z diesela.

Myslel jsem PowerTec, ale nasel jsem tady nehezke cteni :-(

Diky
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

To poposkočení jestli myslíme to samé způsobuje ACT
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proč to nejdřív pořádně nezaběhneš a nenaučíš jezdit? To už do toho chceš vrtat? Dej tomu pořádnou kládu, zapomeň na způsob jízdy s chrochtákem a přijdeš tomu na chuť..To jsou samé úpravy a když člověk takového nadupance potká, tak na něho musí troubit, aby přidal...Samozřejmě na dálnici, to jsou kadeti.. :)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tohle je správnej názor a bez okecávání kolem a kolem ;)

Je to benzín, chce to jezdit a trochu točit, to není jako ten diesel přestože to má krouták taky nízko, chip je nesmysl, 110kW je až až, jen s tím umět jezdit ...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Já mám doma tu 1.4 110kw a na dieselpoweru jsem někde zahlédl, že tomu odbrzdili 122kw a 280nM v serii jakže test výkonu (bylo to tuším v nějakým seatu), jede to fakt slušně, v tý 1.5ce jsem nejel, ale mohlo by to být podobný ne?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Švagor ju má na jazdenie to stačí necítiť tam tak ten krutak ako na nafte je to proste benzín treba sa s tým naučiť jazdiť inak je to v pohode a on ma na Tom priemernú spotrebu že 4.3l najazdne ma asi 22tis sa mi vidí ,no ja by som tak šetrné a tým jazdiť nevedel :D
BMW 330 ix
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

1.5 TSi 110kW jsem měl pujčené v Leonu FR - a nic moc tedy. Výkon hodně lineární, když se to začne točit, tak to trochu jede, ale furt žádná sláva.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3856
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já mám tu 1.4 103 kW. Nejede to zle,nicméně je to potřeba trochu točit. Samozřejmě když tam naložím 4 lidí a plný kufr je ten menší obsah znát. Ale na běžné ježdění si myslím plně dostačující.
Já s tím jezdím víceméně couračky a něco okolo 6,5 až 7l.
Jediné co bych tomu motoru vytkl je že při nižších otáčkách když mu hrábnu plný plyn,lehce cuká,či kolísá výkon. Nejvíc je to znatelné mezi 2000 až 3000 ot.
Zvažuju že sundám sání a vzhledem ke kilometrům (240 tis) asi zkusím nějak očistit sací ventily, mám takové tušení že budou dost zakarbonované.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Mě tam svítí dlouhodobě 6,3, jestli někdo jezdí za 4,4, tak jezdí na pětku 32km/h, jinak nechápu
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

No asi hodne robí to odpajanie valcov ,ale.inak predtým mal octu 1.6 dvojka rada atmosféru a s tým jazdil za 4.9 priemer ale on jazdí hodne na spotrebu predvida nejazdi bŕzda a plyn .
BMW 330 ix
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No tak tá 1.5 to ju zachvilu pochová keď bude takto na tom jazdiť (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě necuká, točí se jako blázen a má všechny válce pořád v běhu. Spotřebu nesleduji, nesplácím hypotéku a moje přístrojovka nemá žádné zbytečnosti, potřebné pro moderní kloučky, aby se nenudili. Moje soustředění míří na silnici, kde zpozorním, zda v okolí není nějaký šetřílek, který měří spotřebu a jede 60 km/h , což jsou auta ze známého koncernu, s nejmenší spotřebou na západní polokouli...Fiat mě vydělal statisíce , a mám jej čím dál raději... :P
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Source píše:No tak tá 1.5 to ju zachvilu pochová keď bude takto na tom jazdiť (LOL)
Nech pochova je to jeho auto mňa nad tým hlava neboli. :D
BMW 330 ix
pavelvok
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 11 říj 2013, 12:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelvok »

jericho-3 píše:Proč to nejdřív pořádně nezaběhneš a nenaučíš jezdit? To už do toho chceš vrtat? Dej tomu pořádnou kládu, zapomeň na způsob jízdy s chrochtákem a přijdeš tomu na chuť..To jsou samé úpravy a když člověk takového nadupance potká, tak na něho musí troubit, aby přidal...Samozřejmě na dálnici, to jsou kadeti.. :)
Napsano velice dobre! Jak jsi radil jsem udelal. Skutecne, kdyz to clovek slape, tak to jede kurevsky pekne. Ale musis to slapat.
Proto jsem si rikal, ze kdyby to nekdo poladil jelo by to podobne bez toho, abych musel jet kudlu, co?

A treba by se odstranilo i to neprijemne cukani - cetl jsem, ze to dela napr. CIMBU, ale na nej nejsou dobre reference

Motorpower?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Na akom so fóre predsa ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“