passat b5 1.9 tdi 66kw prosím o kontrolu logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

passat b5 1.9 tdi 66kw prosím o kontrolu logu

Příspěvek od JNCM »

zdravím prosím o mrknutí na log a tip na problem diky.
auto netaha je to hrozne lenivý hlavne do kopce je to nejhorší.Obrázek

Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

LOGy ve formě souborů co uloží VCDS ulož někam na online uložiště a sem dávej linky na soubory ;)

To je nějaký AHH, ne to ALH co máš v podpisu?

Je tam podezřelá ta vysoká hodnota MAF při deceleraci a otevřeném EGR. Ale v zátěži naopak MAF nic moc a má co dělat aby plnil požadavek. Ale ono je třeba držet plyn na 100 a ne si s ní hrát ...

Zkus pro srovnání místo skupiny 10 logovat 8, tedy 3+8+11 ;)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

ja citam tabulku nasledovne:

- turbo je OK, dokonca celkom pekne sleduje skutocny tlak ziadany tlak

- vidim velky rozdiel medzi MAF ziadany a MAF skutocny
specialne ked EGR ma byt otvoreny (84.5)

pri zavretom EGR (4.8) sa to zda byt OK ked sa vyzaduje vysoky vykon

Skoda ze tam nemas aj davku paliva mg/stroke, zrejme to musi velmi dymit
pokial nevyzadujes plny vykon, paradoxne sa mi zda ze pri vysokom vykone/zrychlovani
by to malo dymit menej ako za beznej prevadzky??

podla tabulky to citam tak, ze pri (prvy riadok) 1722 otackach
vstrekuje 1275/485= 2.6 x viac paliva ako by bolo normalne

a navyse by MAF mal merat menej ked je otvoreny EGR (84.5) pretoze
cast plynov ide do motory z vyfuku co obchadza MAF (vzduchovy filter)

Pri zrychlovani by to malo mat vykon OK, alebo sa mylim? Vsak za
(riadok 5 na riadok 11) 7.2 sekundy rychlost zvysi 1.43 krat,
povedzme zo 80km/h na 115 (neviem presne aku si mal rychlost)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Rayx rychlejsi o 7 minut :)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

O takovým průtoku každej sní (rofl)... Tý váze drobet jebe, má nějaký reverzní hodnoty. Sice log, jakože nikde nevidim full gas, ale pri nejvetšim zatížení má zrovna nejmenší průtok a se stoupajicíma otáčkama průtok jde dolu. Takže bych možná zaslepil na ještě jeden log EGR a pak zaměřil na ní.
2500 - 3500 to jede normálně nebo?
***VAG,PSA,Renault***
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

diky
za reakce
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

delal jsem logy vcera vecer mam jeste jeden .auto proste je takove bez chuti.
podobne spatne tahal muj passat kdyz jsem jednou nezapojil vahu vzduchu.
auto nejak viditelne nekourí.
na aute se skoušely 2 vahy vzduchu a treti pokus je na vaze dana DIODA .
ale na vykonu zadna nebo minimalní zmena. dale je pravdepodobne zaslepeny
egr .turbo je udajne meneno za byvaleho majitele.
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

zatim jezdeno jen po meste a problem ze u nas je hodne kopců tam
je nejvic znat rozdíl.jeste skusím dalnici jestli pojede
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

tady jestli dobre koukam a v grafu druha a treti kolonka je maf pozadovany a
skutecny docela rozdil
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

JNCM píše:tady jestli dobre koukam a v grafu druha a treti kolonka je maf pozadovany a
skutecny docela rozdil
to bude asi sposobene tym zaslepenym EGR

tomu zodpoveda aj ten fakt, ze pri vyssich otackach je menej vzduchu
na jeden "stroke" pretoze plnenie ide dole nakolko je menej casu plnit valec

ak sa odignoruje EGR celkom to dava zmysel

treba nalogat aj kolko dava paliva na "stroke" ze ci udrzuje dobry pomer vzduch/palivo

moze byt, ze bezi na veeeelmi chudobnu zmes ked si mysli ze ma otvoreny EGR ale ten je zaslepeny, a zrejme RJ nedovoli viac paliva vstreknut ako ma kdesi zalimitovane, ved je "otvoreny EGR" a urcite tam tolko vela paliva nemoze ist :)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Hledáš v tom moc vědu... těch 1275 v různém rozmezí otáček tam nemá co dělat. Spíš mi to přijde jako nějaká náhradní hodnota, nebo maximální.
Neřikam že kvůli tomu to zrovna nejede, ale přijde mi to jako nesmysl...

Naloguj i to vstřikovaný množství, jak se tu píše...třeba kanály 1+3+11
a jakou máš dávku na volnoběh...
***VAG,PSA,Renault***
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

chosepm píše:Hledáš v tom moc vědu... těch 1275 v různém rozmezí otáček tam nemá co dělat. Spíš mi to přijde jako nějaká náhradní hodnota, nebo maximální.
Neřikam že kvůli tomu to zrovna nejede, ale přijde mi to jako nesmysl...

Naloguj i to vstřikovaný množství, jak se tu píše...třeba kanály 1+3+11
a jakou máš dávku na volnoběh...
pravdou je, ze tych 1275 je podozrivo fixnych...

moze to byt naozaj nejaka nahradna hodnota pre pripad ze MAF meria velmi vela (z dovodu zaslepeneho EGR), ale je tam aj o chlp nizsia hodnota (1170, 1255) ako 1275, mozno je to iba horna limita a v skutocnosti to berie este viac koli tomu EGR

ono voci 3600ot a plnemu vykonu to az tak vela zase nie je, pretoze pri malych ot ma omnoho vyssie plnenie vzduchu do motora, je to celkom realisticke cislo
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

sky59 píše: ono voci 3600ot a plnemu vykonu to az tak vela zase nie je, pretoze pri malych ot ma omnoho vyssie plnenie vzduchu do motora, je to celkom realisticke cislo
tady si troufam nesouhlasit...tvá teorie je špatná...sice u váhy máš nějaké číslo a hodnotu mg/str...

pokud ale víš, na jakým principu funguje MAF fyzicky, je přece jasné, že cim vyšší hodnota ot/min tim vyšší hodnota na MAF...bez vyjímky! (neexistuje že ve volnoběhu bude někdy vyšší hodnota, než v jakemkoli jinem řežimu.)

EGR mužeš vypustit, je zaslepený a správně by mel i funkční byt ideálně po celý log zavřený...
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“