chosepm píše:Tak třeba něco co diagnostikou nenaměříš...jako tlak paliva.
Mysliš že to má opravdu souvislost s tim olejem? tlakem? ...přidřený přetlakový ventil?
Nebo to časování jak píše Roman, když to má proměnný časování...ale tam by mela byt asi nejaká zpetná vazba ze snímače (ten motor konkrétně neznam)
Pokud by to bylo už vytlemený a po ohřátí bylo mimo toleranci, snad by to vyhodilo chybu. Kliku s vačkou na tom osciloskopu najednou neměl? Třeba to jede na hraně, ohřeje se a začne haldit...
tlak oleje to nás dávno napadlo koupili jsme druhé čidlo a to co tam bylo navařili trubku hadičku a tlakoměr, a nic

proměnlivé časování to si myslím že už sem se dávnodíval nějaké vanosy to tam nehrozí, ALE raději držím hubu nevím je to přece pár let,
kdo ale kdy čuměl do pamětového osciloskopu kde máš vteřinu po vteřině celou lelektriku která ti jede jak má a zhruba ve 14 té munutě dojde ke kolapsu motoru

a olejem 0W20 jedeš do hodonína 20 km půl hodiny nakoupíš a jedeš dom, byla i dál a ted 50km a motro kolaboval ale tak nějak doskákala, olej měl být vyměn 04/19
to sem si ještě asi před rokem vyslechl že její soused tam cosi postříkal sprejem a všechno je OK, motor maká špica, soused je myslivec
