Výměna budíku Octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 20 čer 2009, 15:10
Odpovědi: 0

Výměna budíku Octavia 1

Příspěvek od martin.n »

Ahoj,vím že je tady toho plno,ale nikde jsem nenalezl podobný problém,jde mi o výměnu budíků Octavia 1 98,původní budíky mají označení 1U1 919 033G,na zkoušku jsem tam dal 1U0 920 811F,dal nový čip,vše sladil,start funguje,jen nejde otáčkoměr,nesetkal jste se s tím někdo?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Pôvodné predface budíky majú signál otáčok na pine č.11(modrý šteker). Nové canové budíky dostávajú signál otáčok cez piny č.19 a č.20( can bus pohonu). Takže musíš pôvodný vodič na pine11 (modrý šteker) odpojit a dotiahnut do budíkov can z motorovky(ak to motorovka podporuje).
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Myslím že 98 ne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 20 čer 2009, 15:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin.n »

Rozumím,něco takového jsem si myslel,v budíkách není komunikace s motorovou jednotkou,děkuji za tip,všude jsem se dočetl jen o airbagu,a pokud ho mít nebude,pomuže výměna motorovky?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

O33G mám funkční kdyžtak SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No ono těch motorovém na stary konektor a podpory CAN bude málo takže výměna motorovky + redukce predface/face nebo motorový svazek ale to zas potom muže být problém s ABS.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 20 čer 2009, 15:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin.n »

Zjistím zda jen Can-BUS motor s ABS,a vyzkouším to,člen TDIfun popisuje přesně stejný případ zde,dnes jsem na to narazil:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... c&start=15
jen nevím co kde zapnul v sw motorovky.
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 20 čer 2009, 15:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin.n »

Takže už to chodí,jen se zeptám,jak jste kdo řešilk kontrolku žhavení? Je mi jasné že je vyvedena na samostatný vstup pro původní budíky,a zde má jít po Canu,a jednotka jí neposílá.
godeejay
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 28 črc 2017, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od godeejay »

kontrolka ide po cane na novsich budikoch
Fabia III 1.2TSI 66kw
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“