čaute, riešim únik oleja z DSG prevodovky. Po jazde je pod autom vždy pár kvapiek. Prevodovka bola zváraná, vyleteli pružiny zo zotrváku a predrali prevodovku. Tečie to cez mikrotrhlinu zvare v mieste diferaku. Odstránenie netesnosti asi nemožné. Nedá sa presne určiť kde to tečie.
Nemá niekto skúsenosti s nejakým utesňovačom, ktorý je vhodný do DSG oleja ?
Člověče, neblbni. Jakýkoli takový přípravek do oleje by okamžitě zničil všechno, co tu převodovku ovládá. Jestli jsi někdy viděl, jak vypadá mechatronika řazení, nikdy bys takovou věc nemohl ani napsat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Marek77 píše:Člověče, neblbni. Jakýkoli takový přípravek do oleje by okamžitě zničil všechno, co tu převodovku ovládá. Jestli jsi někdy viděl, jak vypadá mechatronika řazení, nikdy bys takovou věc nemohl ani napsat.
marku mišo je určitě vzdělaný borec na konec, přeju ti abys ho osobně poznal,
neviem o ake miesto sa jedna kde to bolo zvarane ale vetšinou co nosím na zvarenie treba vane tak zvonku to borec popraší práškem a znura naleje kontrasnu kapalinu a necha cez noc či to nesakne cez pory. Tady sa to malo tiež spravit teda ked je to možne. Skusil by som nejak najst to miesto odkial to teče a nejak to prevarit utesnit.
Ten utesnovač by sem volil jak poslednu možnosť aj za cenu zničenia prevodovky.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Tak v prvom rade nevieme aka dsg to je ono to nemusi byt take tragicke pretoze v mechatronike mate inu kapalinu ako v dife....a ak sa jedna len o olej ktory chodi medzi kolieskami diferaku a radenim...nie je to take citlive...
No osobne by som radšej odspodu zalepil dakym tekutym kovom alebo pod?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Nechával jsem vařit obal převodovky Caddy SDi, což je skříň typově z Fabie HTP nebo Octavie 2 1.6MPi a svářeč prskal, že se tahle hliníková slitina vaří dost blbě...
Pak se naplnila naftou a samo to na jedním místě trochu sáklo, tak vylejt, mírně zbrousit, zalil jsem to tekutým kovem a těsnilo to.
Tomas.cz píše: svářeč prskal, že se tahle hliníková slitina vaří dost blbě...
Pak se naplnila naftou a samo to na jedním místě trochu sáklo, tak vylejt, mírně zbrousit, zalil jsem to tekutým kovem a těsnilo to.
ted mám nového dělá skoro na počkání, ten prasklinu nevaří, první ji odvrtá pak zavaří
Pepíček píše:To je rozumný. Zbaví se tim štěrbiny, kde se drží olej a svár potom těsní.
on se ti udělá porek nebo to neumím lépe říct a toho už se nazbavíš, to se mi stalo minulý čtvrtek, borec mě vytáhl z dílny že zaplatí zlatem, musel sem zas dělat co vím že bude stát za piču a nikdy nebude fungovat, nakonec všechno vyřezat karbinou a zavařit
Vim přesně o čem mluvíš. Vidíš dírku, prskneš tam a ona je tam furt. Tohle dělá i u autogenu v železe nebo ikdyž pájíš mosazí. Prostě je tam bordel a dokud ho nedáš pryč, je tam furt dírka.