Vyndavat kliku a nechat ji sfrézovat je sice nejlepší řešení, ale časově náročné ale taky docela pracné. Jelikož jsem potřeboval rychle jezdit ( jak už to vždy bývá ) poslechl jsem " chytré hlavy" a udělal jsem plošku pilníkem naproti. Upozorňuji, že klika je proti očekávání VELICE MĚKKA! Takže jsem to přepískl. Další ploška už se mi povedla lépe.Dal jsem nové rozvodové kolo (350 kč) Vydrželo to zhruba 10 tis. Je to asi hodně individuální, jak kvalitně se ti ploška povede udělat, ale jisté je jedno, že už jako z výroby nebude! A i kdyby bylo tak čelní plocha klikovky bude už tak vyžvejkaná ( proto hází a proto se ploška vymačká ), že se i nová ploška vymačká.
Zkoušel jsem i nové rozvodové kolo ( ozubec ) a lepidlo na kov, životnost cca 200 km.
Nejlepší a nejrychlejší je varianta speciální čelní frézky. Bohužel tato frézka stojí jenom 14 tis


Klikovku jsem ofrézoval asi o 0,5mm, zakápl lepidlem na kov, nové rozvodové kolo,nový šroub a hlavně utáhnout jako prase. Klepu tu teď na sko, zuby a kov, ale do dneška to drží

Píšu to tady ze dvou důvodů : a) pro zoufalce jako jsem byl já a hledají jakou koliv informaci=pomoc
b) z díku Mr. Humlovi, protože to je člověk který ví co říká. Jeho tvrzení nejsou žádné demagigie ale holá fakta ověřena zkušeností. Prostě odborník, opravář a doktor aut a ne žádný eskamotér, měnič a proutkař ve vyhledávání závad. Ještě jednou mu tuvzdávám hold.
Takže toto buď jest několik rad pro ostatní, ode mne od člověka který si s tím užil své. Udělat plošku pilníkem je rychlé (za hodinu to jezdí ) ale ne permanentní a konzistentní. Dle mě, je to dobré tak pro někoho kdo s autem do budoucna nepočítá (může to vydžet 10,20 možná i 30 tis)
Než konec kliky ničit pilníkem (snižovat styčnou plochu) a kliku znehodnocovat je lepší a VYPLATÍ se z dlouhodobého hlediska konec kliky ofrézovat dle možností buď frézkou a nebo soustruhem. Tak má zkušenost.