Fabia 1.9 tdi 96kw RS malý výkon velká spotřeba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

na leonu to tak taky mám..na volnoběh vyšlapu podtlak během chvíle
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od chyba404 »

Takže to řešit nemusím.
sky59 píše:A skus tu cervenu pocas testu rozumne zohnut, v aute tiez nie je napriamo v idealnej situacii
Tak jsem si vzal asi 20 cm hadičku, napojil na manometr a ukazovalo mi to podtlak 0.6... a vůbec se nijak nedeformovala nebo tak něco. aji při ohybu, všechno ok.
Úplně nejměkčí není, tak nemá ani snahu se deformovat.

Takže zase jsme nejspíš v bludném kruhu. :x (wallbash)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

V tomto okamihu to vidim na pomocny zasobnik vakua, 1 az 2L? najlepsie so spatnym ventilom smerom ku vyveve a z neho napajat N75

Este by som mozno vyskusal vycucat ten srandasak na turbe a pomoct mu aj rukou aby presiel cely rozsah ci nie je prasknuta membranka a len v niektorych polohach ze by prepustala

N75 nie je stale von z hry, moj nazor, aj ked si skusal iny, nahoda je strasny blbec
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

chyba404 píše:Tak jsem si vzal asi 20 cm hadičku, napojil na manometr a ukazovalo mi to podtlak 0.6... a vůbec se nijak nedeformovala nebo tak něco. aji při ohybu, všechno ok.
Úplně nejměkčí není, tak nemá ani snahu se deformovat.

Takže zase jsme nejspíš v bludném kruhu. :x (wallbash)


Nechci ti kazit náladu ale u PD tandemu by měl být podtlak 0.9bar
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

To by měl. Jak je tam míň, tak mám vypozorováno, že to baňku pořádně nezatáhne, nebo jen neochotně a pomalu.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

a nebo má taky nepřesný měřák (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od chyba404 »

Pepíček, Čert:
Jak jsem psal nahoře - Zkoušel jsem to na volnoběh. podtlak byl 0.8, skoro 0.9 hned za vývěvou.
Tady ten podtlak 0.6 jsem zkoušel pusou tu hadičku jestli se nedeformuje.
sky59 píše:V tomto okamihu to vidim na pomocny zasobnik vakua, 1 az 2L? najlepsie so spatnym ventilom smerom ku vyveve a z neho napajat N75

Este by som mozno vyskusal vycucat ten srandasak na turbe a pomoct mu aj rukou aby presiel cely rozsah ci nie je prasknuta membranka a len v niektorych polohach ze by prepustala

N75 nie je stale von z hry, moj nazor, aj ked si skusal iny, nahoda je strasny blbec
Jako přidat ještě jeden zásobním vakua?

Na tom turbu myslíš podtlakový regulátor co pohybuje s naklápěním lopatek? To asi budu muset sehnat podtlakovou pumpu na to.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

jo, a zkoušel jsi zapojit měřák přes nějaké téčko přímo do okruhu?
Tím by ses ujistil že je to těsné celé.
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od chyba404 »

Jak dlouho by tam ten podtlak měl vydržet po chcipnutí auta?
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

chyba404 píše:Jako přidat ještě jeden zásobním vakua?
Na tom turbu myslíš podtlakový regulátor co pohybuje s naklápěním lopatek? To asi budu muset sehnat podtlakovou pumpu na to.
Ano, zasobnik na vylucenie prudkych padov vakua od vyvevy, ja viem, je to zlozitejsie ale menej ako vyberat turbo

Myslim ze pumpu nepotrebujes, staci to vycucat a ked regulatoru pomozes rukou az na doraz uvidis ci to nezacne v nejakej polohe prepustat ak by bola poskodena membrana, potom by aj ten podtlak mohol skokom padat na nulu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Aby jsi nemusel kupovat v podtlakovou pistol tak ti stačí větší injekční stříkačka kousek hadičky a zpětný ventilek na naftu třeba.
Jinak jsem řešil něco podobného od turba k zásobníku a zpětnému ventilku se podtlak udrží do večera druhý den už jsem netestoval, ale od tandemu k posilovači a k egr padá hned po vypnutí motoru. V posilovači mi podtlak vydrží max 20min ale během jízdy problém není a jinak všude naměřím -0,9
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od chyba404 »

sky59: ok vyzkouším ten regulátor jestli nepropouští někde.
Později bych zkusil ten další zásobník.

Pavska: díky za radu, s tou stříkačkou by to taky mohlo jít.
Jinak já když napojím manometr za vývěvu - jedna hadička jde k manometru a druhá k brzdám. Podtlak mi tam drží, ale třeba za půl hodiny by to kleslo o 0.1... to musím ještě prozkoumat proč to mizí. Ale odhadoval bych to na netěsnost u manometru.

Tak jo.. regulátor u turba je ok, nepropouští a kdyby jo tak by to zjistili už na opravě turba nejspíš. Podtlak to taky udrží.
Takový poznatek: při zahřátí to auto jede hůř, snad ještě později zabírá... jakoby duní a vibruje víc než když je studený nezahraty motor.

Zkusím tam vrátit původní soft. Pak už nevím.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Ty tam mas nejaky iny soft?!
Ak blbo riadi N75 tak je to jasne...

V com by mal byt tento soft lepsi ako standard?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od chyba404 »

Po opravě to nejeloo tak stejně jako ted. Napadlo mě (ano blbý nápad) tam dát jiný soft. Teď to má možna větší kopanec u těch 2500 když to přestane chrcet, jinak nic.
Ale prej tam předtím už byl jinej soft, ne originál. Ale stejně mi to furt hlava nebere že to před opravou jelo a po opravě ne. To bude něco hardware, ne software
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

A jak je na tom vačka a hydra? Ta taky udělá že se to sbírá pomalu a pak to vystřelí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“