Fabia 1.9 tdi 96kw RS malý výkon velká spotřeba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže to řešit nemusím.
Úplně nejměkčí není, tak nemá ani snahu se deformovat.
Takže zase jsme nejspíš v bludném kruhu.

Tak jsem si vzal asi 20 cm hadičku, napojil na manometr a ukazovalo mi to podtlak 0.6... a vůbec se nijak nedeformovala nebo tak něco. aji při ohybu, všechno ok.sky59 píše:A skus tu cervenu pocas testu rozumne zohnut, v aute tiez nie je napriamo v idealnej situacii
Úplně nejměkčí není, tak nemá ani snahu se deformovat.
Takže zase jsme nejspíš v bludném kruhu.
V tomto okamihu to vidim na pomocny zasobnik vakua, 1 az 2L? najlepsie so spatnym ventilom smerom ku vyveve a z neho napajat N75
Este by som mozno vyskusal vycucat ten srandasak na turbe a pomoct mu aj rukou aby presiel cely rozsah ci nie je prasknuta membranka a len v niektorych polohach ze by prepustala
N75 nie je stale von z hry, moj nazor, aj ked si skusal iny, nahoda je strasny blbec
Este by som mozno vyskusal vycucat ten srandasak na turbe a pomoct mu aj rukou aby presiel cely rozsah ci nie je prasknuta membranka a len v niektorych polohach ze by prepustala
N75 nie je stale von z hry, moj nazor, aj ked si skusal iny, nahoda je strasny blbec
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
chyba404 píše:Tak jsem si vzal asi 20 cm hadičku, napojil na manometr a ukazovalo mi to podtlak 0.6... a vůbec se nijak nedeformovala nebo tak něco. aji při ohybu, všechno ok.
Úplně nejměkčí není, tak nemá ani snahu se deformovat.
Takže zase jsme nejspíš v bludném kruhu.![]()
Nechci ti kazit náladu ale u PD tandemu by měl být podtlak 0.9bar
Pepíček, Čert:
Jak jsem psal nahoře - Zkoušel jsem to na volnoběh. podtlak byl 0.8, skoro 0.9 hned za vývěvou.
Tady ten podtlak 0.6 jsem zkoušel pusou tu hadičku jestli se nedeformuje.
Na tom turbu myslíš podtlakový regulátor co pohybuje s naklápěním lopatek? To asi budu muset sehnat podtlakovou pumpu na to.
Jak jsem psal nahoře - Zkoušel jsem to na volnoběh. podtlak byl 0.8, skoro 0.9 hned za vývěvou.
Tady ten podtlak 0.6 jsem zkoušel pusou tu hadičku jestli se nedeformuje.
Jako přidat ještě jeden zásobním vakua?sky59 píše:V tomto okamihu to vidim na pomocny zasobnik vakua, 1 az 2L? najlepsie so spatnym ventilom smerom ku vyveve a z neho napajat N75
Este by som mozno vyskusal vycucat ten srandasak na turbe a pomoct mu aj rukou aby presiel cely rozsah ci nie je prasknuta membranka a len v niektorych polohach ze by prepustala
N75 nie je stale von z hry, moj nazor, aj ked si skusal iny, nahoda je strasny blbec
Na tom turbu myslíš podtlakový regulátor co pohybuje s naklápěním lopatek? To asi budu muset sehnat podtlakovou pumpu na to.
Ano, zasobnik na vylucenie prudkych padov vakua od vyvevy, ja viem, je to zlozitejsie ale menej ako vyberat turbochyba404 píše:Jako přidat ještě jeden zásobním vakua?
Na tom turbu myslíš podtlakový regulátor co pohybuje s naklápěním lopatek? To asi budu muset sehnat podtlakovou pumpu na to.
Myslim ze pumpu nepotrebujes, staci to vycucat a ked regulatoru pomozes rukou az na doraz uvidis ci to nezacne v nejakej polohe prepustat ak by bola poskodena membrana, potom by aj ten podtlak mohol skokom padat na nulu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Aby jsi nemusel kupovat v podtlakovou pistol tak ti stačí větší injekční stříkačka kousek hadičky a zpětný ventilek na naftu třeba.
Jinak jsem řešil něco podobného od turba k zásobníku a zpětnému ventilku se podtlak udrží do večera druhý den už jsem netestoval, ale od tandemu k posilovači a k egr padá hned po vypnutí motoru. V posilovači mi podtlak vydrží max 20min ale během jízdy problém není a jinak všude naměřím -0,9
Jinak jsem řešil něco podobného od turba k zásobníku a zpětnému ventilku se podtlak udrží do večera druhý den už jsem netestoval, ale od tandemu k posilovači a k egr padá hned po vypnutí motoru. V posilovači mi podtlak vydrží max 20min ale během jízdy problém není a jinak všude naměřím -0,9
sky59: ok vyzkouším ten regulátor jestli nepropouští někde.
Později bych zkusil ten další zásobník.
Pavska: díky za radu, s tou stříkačkou by to taky mohlo jít.
Jinak já když napojím manometr za vývěvu - jedna hadička jde k manometru a druhá k brzdám. Podtlak mi tam drží, ale třeba za půl hodiny by to kleslo o 0.1... to musím ještě prozkoumat proč to mizí. Ale odhadoval bych to na netěsnost u manometru.
Tak jo.. regulátor u turba je ok, nepropouští a kdyby jo tak by to zjistili už na opravě turba nejspíš. Podtlak to taky udrží.
Takový poznatek: při zahřátí to auto jede hůř, snad ještě později zabírá... jakoby duní a vibruje víc než když je studený nezahraty motor.
Zkusím tam vrátit původní soft. Pak už nevím.
Později bych zkusil ten další zásobník.
Pavska: díky za radu, s tou stříkačkou by to taky mohlo jít.
Jinak já když napojím manometr za vývěvu - jedna hadička jde k manometru a druhá k brzdám. Podtlak mi tam drží, ale třeba za půl hodiny by to kleslo o 0.1... to musím ještě prozkoumat proč to mizí. Ale odhadoval bych to na netěsnost u manometru.
Tak jo.. regulátor u turba je ok, nepropouští a kdyby jo tak by to zjistili už na opravě turba nejspíš. Podtlak to taky udrží.
Takový poznatek: při zahřátí to auto jede hůř, snad ještě později zabírá... jakoby duní a vibruje víc než když je studený nezahraty motor.
Zkusím tam vrátit původní soft. Pak už nevím.
Ty tam mas nejaky iny soft?!
Ak blbo riadi N75 tak je to jasne...
V com by mal byt tento soft lepsi ako standard?
Ak blbo riadi N75 tak je to jasne...
V com by mal byt tento soft lepsi ako standard?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Po opravě to nejeloo tak stejně jako ted. Napadlo mě (ano blbý nápad) tam dát jiný soft. Teď to má možna větší kopanec u těch 2500 když to přestane chrcet, jinak nic.
Ale prej tam předtím už byl jinej soft, ne originál. Ale stejně mi to furt hlava nebere že to před opravou jelo a po opravě ne. To bude něco hardware, ne software
Ale prej tam předtím už byl jinej soft, ne originál. Ale stejně mi to furt hlava nebere že to před opravou jelo a po opravě ne. To bude něco hardware, ne software
