Išiel som teda automaticky po zapalovacich moduloch keďže sviečky som dával nové ( NGK ) ale aj keď som moduly menil medzi sebou alebo za druhé overené tak problém pretrvával. Dával som nové sviečky, filtre ( okrem palivového ten príde zajtra no benzín ide ) a čistil škrtiacu klapku ( vymazanie adaptačných hodnôt a na novo adaptácia ok ), kontrola a čistenie vstrekov ( ok ) ale nie a nie ísť normálne. Kompresné tlaky si u teplého motora od 10,5 do 14 bar čo je ešte teda v norme.
Kontroloval som vedenie ku zapaľovaním jednotkám ale aj to sa zdá byť v poriadku, lambda ukazuje hodnoty ( po jej odpojení sa to sprava rovnako ).
Palivo ide ( tankoval 95, teraz tam dáva 100okt ),
ukostrenie mínus poľa je ok ( odpor okolo 1-2ohmov voči - pólu batérie )
Dnes po štarte a pridaní plynu do otáčok sa rozblikala kontrolka motora ale po uvolnení plynového pedálu na voľnobeh prestala na mna blikať , zas po pridaní do otáčok sa rozblikala a po uvolnení zhasla
Logickou cestou “ buď nie je čo zapáliť alebo čím” som vylučoval azda všetko čo mi napadlo.. Možno som ma niečo zabudol. Napadá niečo ešte niekoho ma čo som zabudol ?
Stále to robí 1 valec. Ak za chodu odpojím konektor k modulu 1 válca tak sa nič nezmení.
