no,stejně bych ten tlak ale změřil.Pohledem na něm,že málo dává,nic vidět nebude. A vstř,čerpadlo klidně rozeber,je na tom hovno. Než to rozebereš,pořadně označit,ale fakt pořádně a na setiny.hlavu hlavně,tam ti cca mm rozdíl udělá,že od nestartu až do plnech ot bez možnosti chcipnutí. Nalož to přes noc do wd,vnitřek,pak to vylej a zalej naftou a dej dohromady. ale skoukni naky nakresy nebo videa,možna je to dany blbe,pac se v tom asi nekdo vrtal podle tech povolenejch šroubu. je tam trochu rebus,ale nic hroznyho. Kontrola pinu v tom velky stekru co de k hlave a pak ten malej na tri draty,ty bejvaj černy vevnitr a blbe nebo vubec nevodi.presuvnik a chcipak. Hlavu vstř č doraž na tl nože,spiš i min, k prutokači na přepad a tlač naftu třeba rukou z pet lahve a at ti nekdo pri tom startuje. A trpělivost
povoleny trubky ke vstrikum,nastaveny cerpadlo atd je jasny,mužeš si sehnat tesneni na cerpadlo pod hlavu,stoji hovno,a bude casem treba,kdyz pobezi.7 vorisek naklepni na ten 4 tej trojhranej sroub na hlave,pokud je.. možna sem mel jen stesti,ale vždycky to šlo rozchodit.