vačka dbilas 260 na AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vačka dbilas 260 na AFN
Zdravím ve spolek ,máte někdo zkušenosti s vačkou Dbilas 260 na rotačku AFN ?
Na co si dát pozor a má to vůbec cenu?
Díky
Na co si dát pozor a má to vůbec cenu?
Díky
Re: vačka dbilas 260 na AFN
AHA TAK NIKDO ?
Čekal jsem vášnivou debatu,
Nikdo to v motoru nemá ?
Čekal jsem vášnivou debatu,
Nikdo to v motoru nemá ?
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Mam niekolko rokov vacku Dbilas 250. Je tam pozitivny rozdiel v dymivosti a kultivovanosti chodu motora oproti seriovej vacke, ale nic dramaticke. Vacka 260 bude mat este trochu agresivnejsie casovanie, cize este o cosi lepsi vyplach motora vo vyssich otackach. Pokial potrebujes povedzme znizit EMP alebo dymivost, kludne chod do toho. Ak od toho cakas nejake zazracne navysenie vykonu alebo krutiaceho momentu, tak na to rovno zabudni - budu to vyhodene peniaze.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Konečně někdo,už jsem myslel,že tady nikdo nic neladí-od toho ta skupina vlastně je.
Vačku jsem stejně objednal ,tak budu asi první,kdo ji namontuje.
Čekal jsem od místních ladičů více informací,ale buď je to tajný nebo to asi nikdo nepoužívá.
DÍKY !
Vačku jsem stejně objednal ,tak budu asi první,kdo ji namontuje.
Čekal jsem od místních ladičů více informací,ale buď je to tajný nebo to asi nikdo nepoužívá.
DÍKY !
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 zář 2016, 06:26
Re: vačka dbilas 260 na AFN
No tak však tyhle auta a úpravy už jsou dávno minulostí. Tak se nediv, že na to nikdo nereaguje.
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Dudu dělat motor do VW T3 a tam nic jinýho než AFN nejde ,proto lovim rozumy.
V tom třípadě se mohli ozvat alespon pamětníci co šli kdysi cestou AFN
V tom třípadě se mohli ozvat alespon pamětníci co šli kdysi cestou AFN
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Co tak vačku Sdi z AEY... Osobne mam v aute funguje dobre,,,dobrý spodok aj vrch... Motor tichší, kultivovanejsi,... Takže za mňa sdi už aj kvôli cene
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Re: vačka dbilas 260 na AFN
kolik se s tou SDI vackou da nabrzdit koní?
mam pripraveny RACE 520
,12MM hlavu do cerpadla a turbo zatim vybiram
mam pripraveny RACE 520
,12MM hlavu do cerpadla a turbo zatim vybiram
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Sdi vačka v porovnaní s tdi má o 21 ° dlhšie otvorený výfuk a o 5 ° dlhšie otvorené sanie.. dá sa s ňou spraviť o 10 - 15 koní viac v porovnaní s tdi vačkou, samozrejme že to závisí od setupu. Dbilas vačky sú niečo na spôsob sdi, sú podbrúsené, konkrétne dbilas 260 by mala mať + 21 ° výfuk, + 15 ° intake, ruku do ohňa za tieto čísla nedám, už si to presne nepamätám, je to dávno čo som riešil túto problematiku. Osobne by som skôr volil vačku od Fínov, NPS, je lepšie profilovaná a lacnejšia
Naposledy upravil(a) mecKo dne 17 lis 2021, 05:45, celkem upraveno 1 x.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Robil som pred rokom cca zástavbu afn do T3 od počiatočnej GO až po elektriku, je tam pár technických vecí ktoré si žiadajú custom riešenia, no spraviť sa to dá. Chcem ťa len upozorniť na to, aby si si dal pozor na prevodovku.. je kopa Nemeckých fór venovaných najmä tejto problematike. Ak do toho nechceš moc sypať, rozumné by bolo upraviť výkon afn na hodnotu sériového JX alebo čo tam máš za motor.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Napadla mi ešte jedna myšlienka k tej dbilas 260, kedysi som o tejto vačke hľadal dostupné info na zahraničných forach, viem že typek tam mal sériovú rotačku a po výmene vačky za dbilas 260 mal výkon o cca 15 koní viac.. mal to aj odbrzdené, pred výmenou, po výmene a bolo pekne vidieť ako sa charakteristika výkonu po výmene vačky zmenila. Myslím že by to bolo možné dohľadať ešte. Btw na rotačke sa dá nahnať veľa výkonu aj portingom hlavy.. z overeného zdroju mám info že kombo porting + cam vie "pridať" 40 - 50 koní.. samozrejme že záleží na setupe.. to na sérii nepůjde
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Sdi ma aj vyšší zdvih oproti sériovej TdimecKo píše: ↑17 lis 2021, 05:41Sdi vačka v porovnaní s tdi má o 21 ° dlhšie otvorený výfuk a o 5 ° dlhšie otvorené sanie.. dá sa s ňou spraviť o 10 - 15 koní viac v porovnaní s tdi vačkou, samozrejme že to závisí od setupu. Dbilas vačky sú niečo na spôsob sdi, sú podbrúsené, konkrétne dbilas 260 by mala mať + 21 ° výfuk, + 15 ° intake, ruku do ohňa za tieto čísla nedám, už si to presne nepamätám, je to dávno čo som riešil túto problematiku. Osobne by som skôr volil vačku od Fínov, NPS, je lepšie profilovaná a lacnejšia
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Re: vačka dbilas 260 na AFN
Áno, viem, je tam 0.5mm, zámerne som to sem nepísal.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Re: vačka dbilas 260 na AFN
to jsou veci,
vačku uz mam obednanou tak uvidíme.
hledal jsem na síti nejaka moudra ,a moc toho neni
vačku uz mam obednanou tak uvidíme.
hledal jsem na síti nejaka moudra ,a moc toho neni