lucas za bosch berlingo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

máš pravdu, radši teda D.
Dá se nějak poznat jestli je čerpadlo už vyběhané než ho koupím? Kolik se takové slušné čerpadla pohubují cenově?
Denda
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 led 2006, 18:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Denda »

Nejdřív se pokus naladit to co tam máš . POkud je to Bosch tak se dá měnit 5 až 6 veličin třeba se chytne. Nebo někam zajeď ? :? :?
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

ladím ho celé léto :( , myslím, že lepší už to nejde. Jak jsem ho koupil, byly šroubky ještě šroubky originál zakápnuté barvou a šroub na přidání nafty zatavený v plastu, nikdy nikdo do něho ještě nevrtal. Ale je z auta citroen ZX r.v. 93, kdo ví kolik má naběháno. Každopádně těď to auto jezdí jak nikdy z Lucasem a spotřeba šla o 1 litr dolů 8) . Jenže když jedu dálkovou, čerpadlo se vyhřeje a motor už tak netáhne a klesají volnoběžné otáčky. Mám nalazeno na hranu kouřivosti-při prudkém přidání mi to začudí, ale když je čerpadlo vyhřáté, tak nic. Z toho jsem usoudil, že čerpadlo je vyběhané a vysokotlaká část nedrží tlak. Zavzdušňování nehrozí, mám všude průhledné hadičky. Možná jen vyměnit vysokotlakou část, ale to je dražší než celé čerpadlo, ne?
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

Tak tak musíš jen z D. :roll: (hm)
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

kluci, jsem bez zkušeností, jen s odhodláním a spoustou fotek z internetu. Vyměním sám na autě vysokotlakou část na čerpadle? Sehnal jsem z octavie Tdi.
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

tak jsem nakonec sehnal krásné čerpadlo z Peugeot Expert, nebo Fiat Scudo (stejné) a šupnul jsem ho do svého Berloně. Chlapi, je to úžasné, tak pěkně odspodu a žádné kolísání otáček při volnoběhu a to mám 800 ot/min. Takže zkušenost pro někoho do budoucna.
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

To seš teda dobrej. Nebo máš tak šikovného mechoše? ;) :)
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

Reňasi, čerpadlo je super, mechoš je šikula 8) sám bych to fakt nedal-však víš :D
Odpovědět

Zpět na „Citroën“