Zdarec. Mam tu Focus 1.8 tddi ktorému počas jazdi umrelo čerpadlo.
Nerobím moc tieto autá a kedže je to už staršie auto tak sa chcem spýtať zopár info:
- je na tomto motore čerpadlo z vlastnou RJ ?
- musi sa druhé čerpadlo ( z vrakáču napr ) po výmene nejako párovať ?
Focus 1.8 tddi - čerpadlo off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2012, 23:24
- Bydliště: Hlohovec, SK
Odpovědi: 0
Focus 1.8 tddi - čerpadlo off
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Re: Focus 1.8 tddi - čerpadlo off
Má a musí 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 08 říj 2009, 09:23
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Odpovědi: 0
Re: Focus 1.8 tddi - čerpadlo off
Ano musi sa nakodovat robil som to pred x rokmi ak si dobre pamatam bolo treba vygenerovat PATS kod a nejako som to rozchodil s Focomom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2012, 23:24
- Bydliště: Hlohovec, SK
Odpovědi: 0
Re: Focus 1.8 tddi - čerpadlo off
Ok, pojde na diely a zbytok smer srot 
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.