
1.9D (AEF) upaluje žhavičky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
To číslo RJ je 028906125C ak by ste to niekedy hľadali
ale toľko elektroniky to neobsahuje aby sa to nejak extrémne kazilo

Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
číslo přímo na ní 187, je fakt jednoduchá, vypadá jako takový hodně velký relé
ať nezakládám nový vlákno, nemá nekdo při ruce katalog, absolutně nejsu schopnej nikde najít kombinovanej držák, ani jaký to má katalogový číslo, č. 7 v příloze (celý to tělo)
s ohledem na to, že na tom pekáči co sem pořídil zatímco pikouš stojí u karosářa, byl údajně „v nedávné době“ měněnej altík a tudle sem zjistil vypadlej šroub co brousil řemenicu, pravděpodobně strhli závit (nebo jinak dokurvili šroub), ale byli líní ho měnit (znamená to rozebrat půlku drážkovejch rozvodů, aby se dal vytáhnout - vedle něj je kladka)
šroub teď po čase upadl/ulomil se a buď zkrutem samotným za chodu, nebo tím že šroub vlezl do řemenice (tuším pumpy či co to je nad altíkem) a záběrem startéru při startu, kombinovanej držák ve spodní částí altíku je teď na tři kusy (drží to jenom spodní šroub alternátoru zatím stažený v jednom kuse, ale radši sem to vodstavil), takže musí jít celej do řitě a vyměnit, a vono to snad nikde není
ať nezakládám nový vlákno, nemá nekdo při ruce katalog, absolutně nejsu schopnej nikde najít kombinovanej držák, ani jaký to má katalogový číslo, č. 7 v příloze (celý to tělo)
s ohledem na to, že na tom pekáči co sem pořídil zatímco pikouš stojí u karosářa, byl údajně „v nedávné době“ měněnej altík a tudle sem zjistil vypadlej šroub co brousil řemenicu, pravděpodobně strhli závit (nebo jinak dokurvili šroub), ale byli líní ho měnit (znamená to rozebrat půlku drážkovejch rozvodů, aby se dal vytáhnout - vedle něj je kladka)
šroub teď po čase upadl/ulomil se a buď zkrutem samotným za chodu, nebo tím že šroub vlezl do řemenice (tuším pumpy či co to je nad altíkem) a záběrem startéru při startu, kombinovanej držák ve spodní částí altíku je teď na tři kusy (drží to jenom spodní šroub alternátoru zatím stažený v jednom kuse, ale radši sem to vodstavil), takže musí jít celej do řitě a vyměnit, a vono to snad nikde není

- Přílohy
-
- kombinovany_drzak.png (78.43 KiB) Zobrazeno 2373 x
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
číslo držáku je 028903141AP 

Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
much obliged
má to nový akorát netolickej, chjo
poté co mi prodal supr hadicu od vzduchovýho filtru do boxu co se v ní rozšklebila díra po půl roce, a údajně určitě origo veyfuck vod Tylla (podezřele levnej, to je fakt) co se rozjel ve švu po roce, tak zrovna z toho kšeftu nemám dobrý zkušenosti
nejaký zdroje uvádí alternativní číslo i 028903143AP (trojka na konci), vypadá to stejně, pasuje taky?



nejaký zdroje uvádí alternativní číslo i 028903143AP (trojka na konci), vypadá to stejně, pasuje taky?
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
(pôvodný diel) 028903143AP je 31.1.1996 nahradený 028903141AP (nový diel).
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
á-ha, tak dikes 

Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
ani sem se nepochlubil, byl to strašnej porod, ale výměna se povedla, sem ho i rovnou přehodil pže zas usedlá volnoběžka, ale hlavně altík pořádně dobíjí pže má teď kostru (s přelomeným držákem to za moc nestálo)
furt mě ale trápí dlouhý starty, hlavně jak je to vymrzlý dýl jak 12 hodin, žhavičky žhaví (po kompletním vypuštění vody jednou uhořely, jasný, musel sem dolejvat vodu dvakrát, než se to ustálilo, sou nový a sou určitě dobrý), točím třeba 20-30 sekund, a taky to ai s čistou aditivovanou naftou a úplně novým katalyzátorem smrdí jak kretén (jak starý vylágrovaný bagry třeba), dehtuje to, očividně špatný spalování; jelikož volej to nežere, tak kruhy bych vyloučil, vůle na ventilovejch sedlech? změřit kompresi na ledovým motoru? EGR pro všecky případy do hajzlu?
druhá věc, i vyměněnýmu repasovanýmu startéru stále vyskakuje pastorek, chvílu to bylo dobrý a teď zas (i dyž né tak hrozný jak přetím, jistě), cívka je nová, tak zkontrolovat vedení? případně i třeba spínačku samotnou? na schématu je jakýsi relé, ale nakreslený jak kdyby bylo součásti startéru, tak nevim
furt mě ale trápí dlouhý starty, hlavně jak je to vymrzlý dýl jak 12 hodin, žhavičky žhaví (po kompletním vypuštění vody jednou uhořely, jasný, musel sem dolejvat vodu dvakrát, než se to ustálilo, sou nový a sou určitě dobrý), točím třeba 20-30 sekund, a taky to ai s čistou aditivovanou naftou a úplně novým katalyzátorem smrdí jak kretén (jak starý vylágrovaný bagry třeba), dehtuje to, očividně špatný spalování; jelikož volej to nežere, tak kruhy bych vyloučil, vůle na ventilovejch sedlech? změřit kompresi na ledovým motoru? EGR pro všecky případy do hajzlu?
druhá věc, i vyměněnýmu repasovanýmu startéru stále vyskakuje pastorek, chvílu to bylo dobrý a teď zas (i dyž né tak hrozný jak přetím, jistě), cívka je nová, tak zkontrolovat vedení? případně i třeba spínačku samotnou? na schématu je jakýsi relé, ale nakreslený jak kdyby bylo součásti startéru, tak nevim
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
nejaký aktuality, trochu se situace s kouřivostí a výkonem zlepšila po srovnání vačkové hřídele, byla mírně hnutá a tím rozčasovala ventily
stran pastorku repasovatér furt tvrdí, že to je tím, tak schválně mu to nekdy dovezu ať ho vymění a esli to bude furt napyču, nakopu mu řiť
ovšem ty žhavičky mě serou už fakt nebetyčně, sice teď nejsou upálený až do odkápnutí, ale naposled sem je po necelejch dvou měsících tahal zkroucený, já na to seru
pokud sem dobře pochopil šémátka, ovládání kontrolky i relé žhavení je kostrou, takže teda, pro zachování funkce kontrolky, resp. její upgrade na to, aby mi svítila KDYKOLI BUDE SEPNUTÝ ŽHAVICÍ RELÉ (a né jak teď podle toho, kdy se ŘJ uráčí mi sdělit, že žhaví):
- vyndám z ŘJ vodiče z pinu 11 (konstra kontrolky), 10 (kostra kotvy relé žhavení)
- připojím jeden pól spínaču co dám do volné pozice v palubofce na nejbližší volnou konstru
- druhej pól natáhnu k ŘJ a spojím s vyndanejma vodičema z pinů 10 a 11 z ŘJ
na nejaký dožhavování po startu pro zlepšení emisí studenýho motoru nebo co to bylo za kokotiny akorát seru, stejně to hulí jak kolomotíva a hned jak bude pojízdný neco jinýho, tak to pude na generálku - čerpadlo už moc netlakuje když je hodně zahřátá hlava, jedna vačka začíná ševelit fakt fest, nechám zrepasovat rovnou radši ai vstřikovače (nejenom vyčistit v UZ lázni jak tenkrát do pikouše, ale fakt repas, všecky budou starý přes 30 let, srát na to), udělají se kruhy, rozvody, zaslepit EGRko+vyčistit sací box vod těch sraček a myslim, že emise budou po tomdle všem 10× lepší i bez nejakýho dosrávání, žhavit si budu čistě na start a pak nazdar bazar
stran pastorku repasovatér furt tvrdí, že to je tím, tak schválně mu to nekdy dovezu ať ho vymění a esli to bude furt napyču, nakopu mu řiť

ovšem ty žhavičky mě serou už fakt nebetyčně, sice teď nejsou upálený až do odkápnutí, ale naposled sem je po necelejch dvou měsících tahal zkroucený, já na to seru

- vyndám z ŘJ vodiče z pinu 11 (konstra kontrolky), 10 (kostra kotvy relé žhavení)
- připojím jeden pól spínaču co dám do volné pozice v palubofce na nejbližší volnou konstru
- druhej pól natáhnu k ŘJ a spojím s vyndanejma vodičema z pinů 10 a 11 z ŘJ
na nejaký dožhavování po startu pro zlepšení emisí studenýho motoru nebo co to bylo za kokotiny akorát seru, stejně to hulí jak kolomotíva a hned jak bude pojízdný neco jinýho, tak to pude na generálku - čerpadlo už moc netlakuje když je hodně zahřátá hlava, jedna vačka začíná ševelit fakt fest, nechám zrepasovat rovnou radši ai vstřikovače (nejenom vyčistit v UZ lázni jak tenkrát do pikouše, ale fakt repas, všecky budou starý přes 30 let, srát na to), udělají se kruhy, rozvody, zaslepit EGRko+vyčistit sací box vod těch sraček a myslim, že emise budou po tomdle všem 10× lepší i bez nejakýho dosrávání, žhavit si budu čistě na start a pak nazdar bazar

Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
feliny teda benzínový mívaly problémy s přebíjenim altíku,tak jestli to nemůže bejt třeba tenhle směr. Při tom dožhavování,ale ten vypínač to taky vyřeší..
Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
u tech místních šmejdskejch alternátorů je asi možný všecko, boše apod. si nedovedu představit problém (samozřejmě pokud není usměrňovací blok v řiti)
altík co sem naposled kontroloval dával nejakejch tech zhruba 14 V jak má a asi 60 A skutečnejch, stabilně od volnoběhu
mrdá se to na dvou autech, takže to každopádně bude jinde, mám trochu podezření na malý množství benzínu ve směsi, co by mohlo odhořívat už na žhavičkách a tím je přehřívat, takže holt asi nezbude než se na to dožhavování vysrat a prostě si to spouštět jak potřebuju s indikací kontrolkou a mimo toho to hned vypínat
druhá varianta je dát do sacího boxu pod filtr tenoučkou hadičku a podle potřeby do ní fouknout éter, ale to je spíš hodně záložní
altík co sem naposled kontroloval dával nejakejch tech zhruba 14 V jak má a asi 60 A skutečnejch, stabilně od volnoběhu
mrdá se to na dvou autech, takže to každopádně bude jinde, mám trochu podezření na malý množství benzínu ve směsi, co by mohlo odhořívat už na žhavičkách a tím je přehřívat, takže holt asi nezbude než se na to dožhavování vysrat a prostě si to spouštět jak potřebuju s indikací kontrolkou a mimo toho to hned vypínat
druhá varianta je dát do sacího boxu pod filtr tenoučkou hadičku a podle potřeby do ní fouknout éter, ale to je spíš hodně záložní

Re: 1.9D (AEF) upaluje žhavičky
zkus to proměřit i za jízdy pro sichr,to bylo myslím rovnou z výroby a ne furt. Ale taky bych spíš věřil,že to bude od spalování a ne od elektriky. Co vstřiky,nemůžou kapat? Neupalovaly se taky od toho,jak se jezdilo na trafo nebo podobný věci? Od benzínu bych si nemyslel. A na eter bych se vysral,to motor asi dlouho nedá.