alhambra CFFB blíká žhavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
alhambra CFFB blíká žhavení
VCDS verze: SVO 23.11.0 Bìží na Windows 10 x64
is.pc-autodiagnostika.cz
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A042401080000
Èíslo dílny: WSC 05192 219 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod
VCID: 7BA2F758E369E5E27A0-802E
1 nalezena chyba:
9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [10100111] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241387 km
Datum: 2127.14.31
Èas: 14:53:28
Otáèky motoru: 2704.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 66 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 54 °C
Tlak okolního vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.100 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Aktivace ovladaèe plnicího tlaku: 59.67 %
Ovladaè plnicího tlaku: zpìtné hlášení: 99.56 %
Ovladaè plnicího tlaku: ofset zavøen: -0.46 %
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 5
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 4
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: skut.hodnota hrub.napìtí: 776.8 mV
Dráha plynového pedálu: 0.00 %
Readiness: 0 0 0 0 1
Regulaci sem vyměnil a nastavil na 0.760mv +, 10mv a dělá to stále,regulace na turbu je absolutně bez odporu a chodí v celé dráze volně. dal sem i druhou N75 a vyřadil podtlaky a napojil to napřímo (vyloučení hadiček) a beze změny.. po čem prosím jít ? příkladam i log . děkuji
is.pc-autodiagnostika.cz
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A042401080000
Èíslo dílny: WSC 05192 219 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod
VCID: 7BA2F758E369E5E27A0-802E
1 nalezena chyba:
9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [10100111] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241387 km
Datum: 2127.14.31
Èas: 14:53:28
Otáèky motoru: 2704.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 66 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 54 °C
Tlak okolního vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.100 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Aktivace ovladaèe plnicího tlaku: 59.67 %
Ovladaè plnicího tlaku: zpìtné hlášení: 99.56 %
Ovladaè plnicího tlaku: ofset zavøen: -0.46 %
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 5
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 4
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: skut.hodnota hrub.napìtí: 776.8 mV
Dráha plynového pedálu: 0.00 %
Readiness: 0 0 0 0 1
Regulaci sem vyměnil a nastavil na 0.760mv +, 10mv a dělá to stále,regulace na turbu je absolutně bez odporu a chodí v celé dráze volně. dal sem i druhou N75 a vyřadil podtlaky a napojil to napřímo (vyloučení hadiček) a beze změny.. po čem prosím jít ? příkladam i log . děkuji
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
Co sem si všiml tak je tam plníci tlak daleko vyšší než jednotka chce ale podtlak absolutně nereaguje a regulace je pořád na doraz otevřená. jak kdyby se n75 sekla ale zkoušel sem druhou a to samé
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
A co změřit podtlak????
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
To klidně můžu ale co mi to pomůže když při maximálním podtlaku má být 0.760v což já mám a má to jít směrem nahoru při regulovani až do 3.3v ale mi to furt stojí na 0.760 takže je tam pořád maximální podtlak a on nepovolí
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
-600mbar, mám tu i passata cffb ten dává-550mbar a funguje
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
Problém vyřešen... zákazník mi Zapoměl sdělit že auto bylo bouráne a opravovaly to v servise a od té doby to dělá.. někdo vyměnil vrchní část filtr boxu za nějakou no name a tam kde je naustek pro odvětrávání N75 byl zaplastovany (mašina zapomněla uděláte skrz diru) takže sem vzal 4mm vrtak, provrtal skrz , připojil hadici zpět a najednou už regulace reaguje... bohužel ten podtlak neměla kam přepustit a proto byl na regulaci furt maximální podtlak... takže bacha na levné věci...
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
To je v prdeli, jednou přijelo nějaký PD že mu to najednou strašně začalo žrát olej ( z ničeho nic ), tak říkám a co jsi s tím dělal,niiiiiiiiiic.....jo, na motoru bylo nějaký polský ventilový víko a tak nějak to neodvětrávalo motor byl uvnitř regulerně natlakovanej, olej se tlačil kam mohl...přitom taková blbost že